• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    This ain't no place for no better man.

    Daar beginnen we weer aan het snuiforkest.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Deze man schudt de vreemdste namen uit zijn mouw.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    En hij gaat weer een serie kijken op zijn tablet op vol volume. Terwijl ik tv kijk.

    Caracal schreef:
    En hij gaat weer een serie kijken op zijn tablet op vol volume. Terwijl ik tv kijk.

    Heeft ie nog nooit van oordoppen gehoord


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mensen die niet in oplossingen denken en alleen maar kunnen zeuren over iets pietluttigs, drop dead.


    de dag is hier nog maar net begonnen en ik ben er nu alweer klaar mee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    leuke uitdaging voor het hele gezin:
    ziek zijn zonder dat je moeder binnen een halve dag klagelijk begint te hoesten en snotteren omdat ze ervan overtuigd is dat zij nu óók ziek is.


    i put the fun in funeral

    Ik ben eigenlijk gewoon één grote flop. Dat beschrijft mijn complete wezen. Telkens als het lijkt alsof ik iets kan, blijkt het weer een grote flop.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik denk dat ik er dit keer echt voor ga en een youtube channel begin... nu nog zorgen voor eenheid en of ik het engels of Nederlands doe

    mijn broer zit me steeds subtiele hints te geven dat hij mee uit wil maar ik wil hem niet meeeeeee

    God ik heb zin om vanavond uit te gaan...
    Waarom heb ik een moeder die me het liefst opsluit tot mijn 30ste?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Natuurlijk maakte mijn brein de situatie duizend keer erger dan dat het echt is, maar nu dit uit de weg is, kan ik gewoon lekker gaan wubben vanavond. Amsterdam, here I coooooome


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Waarom moet je nu weer berichten? Ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet, maar ik kan geen nee zeggen, want de twee weekenden daarop ben ik er ook al niet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Waaraan heb ik dit verdiend hahahahaha


    She's imperfect but she tries

    geen zin om uit te gaan maar ik heb me mooi niet voor niks van top tot teen geschoren so


    i put the fun in funeral