• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    This ain't no place for no better man.

    i want to go to bed again but i cant cause i have class in 25 minutes and then i have to go to the bank and do groceries and uuugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat staat er: Vrees voor grootschalig banenverlies.
    Wat lees ik: Vrees voor grootschalig bananenverlies.


    Mhm?

    Hou op met zo fucking chagrijnig tegen mij te doen. Je zal wel blij zijn als je me maandag afzet bij mijn vriend. Ben je bijna een week van me af. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    i have a bad relationship with food


    i put the fun in funeral

    Zucht

    oke ik ben volledig invalide dus


    Heaven is a place that we all have

    Overkill schreef:
    i have a bad relationship with food

    / ben echt helemaal klaar met mezelf


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb geen zin om ook maar iets te doen.

    Ik hou van deze manga/anime omg


    This ain't no place for no better man.

    Ik: "Ik wil wel op tijd gaan slapen vandaag, want ik ben bek af van de rit."
    "we willen wel allemaal nog in bad, dus dan heb je pech."

    *heeft de enige kamer met badkamer er aan vast*
    "Ja tyf op hoor, ik wil slapen wanneer ik dat wil."
    "Moet je maar een andere kamer kiezen. Je wist dat we allemaal in bad wilden."

    Ja, niet allemaal op één dag! Godverdomme.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Baby Gion is so cute omg


    This ain't no place for no better man.

    Flikker op met je roken. Als jij nog een paar gezellige dagen wil, stop je beter met roken,want anders heb je geen gezellige dochter in je omgeving. Je wilt echt graag dood hé? Waarom spring je dan niet gewoon van het balkon af een dezer dagen? I mean, zie liever zo mijn vader sterven dan door roken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dang, nu heb ik The Walking Dead en The 100 uitgekeken. Wat moet ik nu kijken?

    [ bericht aangepast op 17 feb 2017 - 20:18 ]

    i either look like a skeleton or i look like an elephant. there's no inbetween

    vernieuw gewoon Constantine voor seizoen 2 motherfuckers.

    Ik wil meer John! (H)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."