• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    This ain't no place for no better man.

    Wat waarom zou je een single fuck om me geven..

    + ik wil gewoon mijn spullen pakken en weg hier... ik ben toch alleen maar een last voor iedereen inndit huis en ik ben alleen maar goed voor hun wanneer ze iets van me nodig hebben. Ik ben er gewoon helemaal klaar mee maar ik kan nergens heen vluchten... mijn enige optie is dit negeren maar dat doe ik al voor de laatste paar jaar en ik heb gewoon echt zin om tientallen aan pillen naar binnen te werken om een eind aan alles te maken. Ik ben er klaar mee dat men zegt dat ik niet moet opgeven en dat alles goed komt: niemand weet en begrijpt hoe ik me voel, en ik denk dat iedereen zich zo zou voelen in mijn schoenen.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2017 - 0:22 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Als deze depressieve gedachten 's avonds eens weg zouden blijven, zou ik dat heel fijn vinden.

    I want to throw my memories away.

    Ik weet niet meer wat ik moet doen om over mijn liefdesverdriet/ex heen te komen.

    This music reminds me of you, because you always listened to it when we were still together. O how I miss our time together. But it's for the better now. I'm better off without you.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2017 - 0:34 ]

    Caracal schreef:
    Als deze depressieve gedachten 's avonds eens weg zouden blijven, zou ik dat heel fijn vinden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lol dat kind heeft dus gewoon mijn bord in de vaatwasser gezet en gedaan alsof het de zijne was waardoor ik zijn rotzooi weer op mocht ruimen. Fuck iedereen gewoon. Ik wil mn manga lezen.

    Me @ All of the gods who want to listen to me: why do you hate me

    [ bericht aangepast op 18 feb 2017 - 0:42 ]


    This ain't no place for no better man.

    Ik wil gewoon even heel graag een time-out van alles met rust aan m'n hoofd of iemand waarbij ik 24/7 terecht kan zonder me schuldig te voelen want echt het voelt zo erg alsof ik m'n beste vriendin kwijt ben en ik durf niet eens meer te klagen over iets wat er echt toe doet en het sloopt zoveel energie en ik raak er zo gigantisch gestresst van en door die stress word ik ziek en doordat ik ziek ben mis ik teveel school en omdat ik teveel school mis raak ik weer in paniek wat wel resulteert in stress omdat ik te ver achterloop en en en kunnen we heel even de tijd stil zetten zodat ik alles op een rijtje kan zetten alsjeblieft


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.



    Ik ben zo'n fan van deze nieuwe pluizenbol in ons huis. Ze is pas 5 dagen bij ons, maar ze voelt zich met de dag meer thuis. En ze is zo anhankelijk.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    should've known i wouldn't fit it. never do anyways, so no surprise there.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bruno Mars - Unorthodox Jukebox it is. I'm on rock bottom again.

    How I felt deleting the things of the ex I still love. ^

    [ bericht aangepast op 18 feb 2017 - 1:07 ]

    ,,,

    [ bericht aangepast op 18 feb 2017 - 1:12 ]

    Ik ben zo bang dat hij me laat zitten en niet nog een laatste keer wil afspreken, zodat ik me beter kan voelen. Ik heb het echt nodig om hem nog één laatste keer te zien en alles uit te praten. Anders kan ik niet verder met mijn leven en blijf ik ongelukkig. Ik hoop dat hij me wil helpen weer gelukkig te kunnen zijn.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2017 - 1:53 ]

    fuuuuck ik wil slapen. was ik nou mar naar huis gegaan

    Ik zou wel eens volledig van de radar willen verdwijnen om te zien welke mensen me effectief zouden missen.


    Horvath schreef:
    Ik zou wel eens volledig van de radar willen verdwijnen om te zien welke mensen me effectief zouden missen.


    ME..<3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh kut nachtmerries.


    Happy Birthday my Potter!

    avondje uit zeggen we dan 'leuk feesten'


    eindigend in tranen hyperventilerend eenzaam gedwongen naar huis te wandelen met twee fietsen in de hand
    kom je thuis staan er twee politieagenten aan je deur
    is je vader je aan het opwachten samen met de andere ouders
    rip lol geweldig ja


    en ik moest om half twee thuis zijn en het is nu vijf uur lol

    edit: lol ik ben de enigste die online is atm want ja wie is er wakker op dit shitty uur

    [ bericht aangepast op 18 feb 2017 - 5:05 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys