• beginpost enzo

    ignore the fact dat we een praattopic gevuld hebben in 8 uur okay thanks

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 12:58 ]


    Heaven is a place that we all have

    Wemel schreef:
    (...)

    wat voor relatie hebben Charlie en Isaiah nu? Frenemies achtig?


    ja they get along maar like isaiah zou enkel uit eigen wil naar dr toelopen als er niemand anders was


    Heaven is a place that we all have

    @Yu ik heb Ayden nog voor je persos? Als je nog wat zoekt voor ze


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wow G

    @GriffeI, Micah zou Osckar niet leuk vinden, toch?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ziegler schreef:
    (...)

    Oh sorry hahaha, dan vind ik het prima!


    Aanpassen is ook geen probleem, als je iets anders in gedachten hebt


    Bowties were never Cooler

    McCrory schreef:
    @Yu ik heb Ayden nog voor je persos? Als je nog wat zoekt voor ze


    ik zit atm school dus kan ff niet uitgebreid rollen lezen, maar heb je al een ideetje ^^?


    I just caught the wave in your eyes

    Wemel schreef:
    (...)

    hadden we dit afgesprokeb Mir :')? Can't remember


    Het as een suggestie. Alles kan aangepast worden :$


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Het as een suggestie. Alles kan aangepast worden :$


    Okay, want ik denk niet dat het zo heftig zou zijn, Charlie is namelijk niet een echte echte pestkop. Ik heb dat stukje nog iets duidelijker gemaakt in haar rol.


    I just caught the wave in your eyes

    Yugen schreef:
    (...)

    ja they get along maar like isaiah zou enkel uit eigen wil naar dr toelopen als er niemand anders was


    top


    I just caught the wave in your eyes

    Yugen schreef:
    @PeterMaximoff: Isaiah vindt Jamie echt heel vreemd. Te vreemd bijna. Dus Isaiah kennende gaat hij hem waarschijnlijk ontwijken. MAAAAR. Je doet wel ook gemeen tegen Cas en ik moet die twingoals houden dus nja Isaiah moet Jamie niet hebben tbh. en maybe hem een enkele keer uitschelden ofzo


    — Isaiah Da Costa • Jamie heeft nooit direct iets tegen Isaiah gehad, maar doordat hij problemen heeft met Isaiah's tweeling, worden er tussen deze jongens harde woorden gewisseld. Hij vind het eeerzaam dat hij opkomt voor zijn zusje, maar verder kan hij er niet tegen dat hij haar verdedigd terwijl zij, in Jamie's denkbeeld, fout zit.

    Zoiets?


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    — Isaiah Da Costa • Jamie heeft nooit direct iets tegen Isaiah gehad, maar doordat hij problemen heeft met Isaiah's tweeling, worden er tussen deze jongens harde woorden gewisseld. Hij vind het eeerzaam dat hij opkomt voor zijn zusje, maar verder kan hij er niet tegen dat hij haar verdedigd terwijl zij, in Jamie's denkbeeld, fout zit.

    Zoiets?


    YES dit is accurate


    Heaven is a place that we all have

    Wemel schreef:
    (...)

    Okay, want ik denk niet dat het zo heftig zou zijn, Charlie is namelijk niet een echte echte pestkop. Ik heb dat stukje nog iets duidelijker gemaakt in haar rol.


    — Charlie Kate Green • Charlie en Jamie zijn zachtst gezegd geen vrienden. Dit is begonnen door een aantal lompe opmerkingen van haar, die heel erg verkeerd vielen bij Jamie. Hiervoor waren de twee, samenklittende buitenstaanders, maar nu staat zeker Jamie erg kil tegenover haar, en ziet hij dan ook vaker dan eens zijn kans schoon om haar een verbaal koekje van eigen deeg te geven.

    Zoiets, Yu?


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    — Charlie Kate Green • Charlie en Jamie zijn zachtst gezegd geen vrienden. Dit is begonnen door een aantal lompe opmerkingen van haar, die heel erg verkeerd vielen bij Jamie. Hiervoor waren de twee, samenklittende buitenstaanders, maar nu staat zeker Jamie erg kil tegenover haar, en ziet hij dan ook vaker dan eens zijn kans schoon om haar een verbaal koekje van eigen deeg te geven.

    Zoiets, Yu?


    ja prima (:


    I just caught the wave in your eyes

    Okeeeee Ik zoek nog steeds relaties voor Jem, iemand interesse?
    - Guy best friend
    - Flirt/Gf/fwb iets in die richting
    - Iemand waar hij bij kan crashen wanneer hij zich eenzaam voelt
    - Childhood friends
    - Normale vrienden
    - Vrienden die hem hebben laten vallen doordat hij er niet genoeg voor ze is geweest
    -Roadtripbuddy (Like Jem stelt een trip voor em deze persoon gaat altijd me ofzo)
    - Iemand waar hij vaak mee spijbelt
    - etc noem het maar. ;3



    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Het innerlijk van Kamryn is ook zo goed als af. Ze is nieuw op school, dus ze heeft uiteraard nog geen relaties. Ze staat wel open voor eerste indrukken en eventuele toekomstige relaties (friendships enzo c: )


    Big girls cry when their hearts are breaking

    greenlight22 schreef:
    Okeeeee Ik zoek nog steeds relaties voor Jem, iemand interesse?
    - Iemand waar hij vaak mee spijbelt


    Caleb?