• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 21:55 ]


    Caution first, always.

    weetje soms in het leven is een korte broek essentieel


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben hier veel te moe voor en ik mis haar :/


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Jezus christus ben ik eens vroeg wakker, besluit mijn vader opeens dat hij best tot tien uur kan uitslapen op zijn werkdag. Ik wil gewoon mijn kamer stofzuigen en sporten.


    i put the fun in funeral

    why are people so annoying?? dear god...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    cobblepot schreef:
    why are people so annoying?? dear god...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wanneer je een andere haarstijl neemt en je iedereen er ineens mee ziet lopen. Uhm, shit? xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Seeing things like this just makes me a 100% sure about my career choice. I'm gonna love this.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vertel je gisteren dat ik het fijn zou vinden als je wat meer tegen me praat als we elkaar dan niet kunnen zien, maar alsnog negeer je me ><


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wilders heeft misschien niet gewonnen en heeft ook niet zoveel zetels als hij tussen 2010 en 2012 had, maar hij heeft er wel weer meer bijgekregen. Hij groeit steady en dát vind ik eng. Hij heeft niet gewonnen, maar zeker niet verloren. Ik hoop dat over vier jaar hij niet wéér zetels wint. Bah.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga geen vacatures voor mijn ex zoeken en dat mogen jullie ook niet van mij verwachten. Fuck you all. 🖕


    26 - 02 - '16

    Waarom schrijven mensen zich in voor andere (O)RPG's als ze geeneens tijd hebben voor degene die ze al hebben?!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2017 - 12:42 ]


    Better? Better.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wasting time again.

    tbh waarom krijg ik het nog steeds warm en ga ik als een idioot glimlachen als onbereikbare crush die ik maar 3 keer in mijn leven heb gesproken (waarvan de laatste keer een jaar geleden was) naar me lacht??


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik hoop dat ze het accepteren, dat hij maandelijks betaald, want ik heb geen zin om mijn vriend straks een maand niet te kunnen spreken, omdat hij dat moet uitzitten in de gevangenis. Damn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.