• Vandaag, 15 maart, was het weer zo ver. Iedereen boven de 18+ mocht stemmen voor hun politieke partij. Nu vroeg ik me af; wat stemt Quizlet? Iedereen mag mee doen, dus pak je kans en stem C:

    POLL


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben Belg en ben ik blij dat het die eikel van een Wilders niet is geworden. Hij doet het nog te goed naar mijn mening, maar bedankt voor jullie bijdrages. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Brinvi schreef:
    Wilders "we gaan stevige oppositievoeren en het leven van het kabinet zo lastig mogelijk maken."

    Juist, waarom willen mensen zo'n iemand als minister-president? Als het niet gaat zoals hij het wilt, wordt hij boos en wilt hij niet meewerken.

    Ik heb trouwens gecheckt, en in veel studentensteden staan Groenlinks en D66 bovenaan, ik zie dat in elk geval als goed nieuws voor de toekomst c:

    NOS heeft bekeken hoe de resultaten waten geweest als alleen jongeren hadden mogen stemmen en dan zie je dat GroenLinks en D66 het idd veel beter doen, maar vvd ook niet zo slecht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb GroenLinks gestemd, op een WOC wat lager in de lijst. In mijn omgeving ken ik maar één iemand die PVV heeft gestemd en dat was 'voor de lol', omdat hij wilde weten wat er zou gebeuren als Wilders aan de macht zou komen. Ja.
    Verder heeft bijna iedereen die ik ken GL/D66/SP/PVdD gestemd, wat me heel blij maakt.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Migaloo schreef:
    (...)
    NOS heeft bekeken hoe de resultaten waten geweest als alleen jongeren hadden mogen stemmen en dan zie je dat GroenLinks en D66 het idd veel beter doen, maar vvd ook niet zo slecht


    En PVV juist weer niet zo goed. Naar mijn mening de volgende smiley waard: :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nonnatus schreef:
    (...)

    En PVV juist weer niet zo goed. Naar mijn mening de volgende smiley waard: :Y)


    Maar 3 procent van de jongeren (18-24) heeft PVV gestemd. Hoezee!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik vind trouwens niet alleen het programma van de partij, maar vooral de mensen die op dat moment actief zijn in een bepaalde partij er ook heel erg toe doen. Ik wil iedereen die VVD, PVV, CDA, D66, GL, 50+ en CU feliciteren met hun winst. Ik ben zelf blij dat PvdD ook weer 3 zetels meer heeft.

    Olsson schreef:
    Het CDA is zo conservatief als wat, die wil ik dus echt niet in de coalitie. Dienstplicht? Het Wilhelmus in de klas, staand met de hand op het hart? Maatschappelijke stage? Flikker toch op, Buma-wanhoopsdaad-om-zetels-te-winnen.

    Amen.

    Woar schreef:
    (...)
    Amen.

    Thank you. :Y)

    Het is trouwens wel weer typisch dat het vooral de laagopgeleiden zijn die op PVV hebben gestemd. :'D

    [ bericht aangepast op 16 maart 2017 - 13:17 ]


    oi, suzy

    Ik heb SP gestemd

    Ik vind dat plaatje in de beginpost geniaal :'D

    [ bericht aangepast op 16 maart 2017 - 22:26 ]

    Ik wil btw nog op alles en iedereen in dit topic reageren (positief ofc) hahaha maar iig alvast dit; Ik ben echt super blij dat Q zo goed mee stemt & zelfs jongeren en belgen mee willen doen ^^. Iig bedankt voor de samenwerking en ik vind het zo tof dat we zoveel stemmen hebben op Q (terwijl er toch weinig mensen zijn tegenwoordig). Ik vind dat stemmen ons hechter maakt. Zowel in de samenleving als op een site. Met name als je de zelfde idealen heb; maar ook open staat voor andere meningen.

    stiekem vind ik het daarom ook nooit erg als NS weer loopt te kloten hehe

    Anywayz voor nu moeten jullie het doen even met een Luv u all <3 xoxo


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb gestemd op Nieuwe Wegen , deze hebben helaas geen zetel behaald dit jaar.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Bomenstruik schreef:
    Ik vind het echt héél raar. Heel veel partijen zijn zo wat gedaald, bij wie zit die über stijging dan? Ik vind het een aparte uitslag en ben totáál niet blij met de VVD. Waarom, waarom.

    Heel veel kleine partijen. Kijk naar GL, die was altijd klein en is nu middengroot, PvdD is meer dan verdubbeld, 50+, nieuwkomer FvD heeft er twee, Denk is ook nieuw 3 zetels. Daarnaast voor de middenpartijen van de vorige verkiezingen; D66 +7, CDA +6, PVV +5.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder