• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 14:01 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Boem — weer een serie bijgekeken. This is so satisfying.


    En ook vandaag komt mijn baby niet thuis.

    Pantaloon schreef:
    (...)


    Wat? Did noooot see that coming :W Best geweldig tho, heeft hij een vriend?

    Whoo in 2002 is hij uit de kast gekomen. Respect, toen was er nog lang niet zoveel begrip voor als nu.

    Ik heb geen idee haha.
    Jaa, ik ben alleen een klein beetje verbaast, want ik dacht legit dat hij ooit wel eens een vriendin had gehad.

    ?????????????


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    *slowly loses confidence to write*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Paddiecakes schreef:
    *slowly loses confidence to write*



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ieeeeeh ik vind deze studie echt heel leuk
    (waren er nog meer mensen uva vandaag?)


    i put the fun in funeral

    Heuj, ik heb netflix bitchesssss ^^
    Helaas zijn de afleveringen van de series die ik kijk eerder op internet te zien.

    Ik voel me echt rot lol


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Overkill schreef:
    ieeeeeh ik vind deze studie echt heel leuk
    (waren er nog meer mensen uva vandaag?)


    Ik niet, maar welke studie is het? :9~

    ---

    Nu ben ik meteen een beetje bang dat ze binnenkort de elektriciteit afsluiten en mij een paar honderd euro kosten in rekening brengen, maaaaar dat komt vast wel goed. Hopelijk. Denk ik. Helemaal geen probleem (waarschijnlijk).


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    waarom gaan al mn verhalen over gekwelde schrijvers holy fuck


    Heaven is a place that we all have

    Square schreef:
    (...)

    Ik niet, maar welke studie is het? :9~

    ---

    Nu ben ik meteen een beetje bang dat ze binnenkort de elektriciteit afsluiten en mij een paar honderd euro kosten in rekening brengen, maaaaar dat komt vast wel goed. Hopelijk. Denk ik. Helemaal geen probleem (waarschijnlijk).


    Komt goed! Echt waar (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Square schreef:
    (...)

    Ik niet, maar welke studie is het? :9~

    ---

    Nu ben ik meteen een beetje bang dat ze binnenkort de elektriciteit afsluiten en mij een paar honderd euro kosten in rekening brengen, maaaaar dat komt vast wel goed. Hopelijk. Denk ik. Helemaal geen probleem (waarschijnlijk).


    Cognition, language and communication (fish)

    Cognitive science is een interdisciplinair vakgebied; taalwetenschappers en filosofen werken samen met psychologen, neurowetenschappers en computerwetenschappers aan allerlei vraagstukken. Die vraagstukken gaan over cognitie en het brein, de relatie tussen beide, en hun inbedding in communicatieve, sociale en culturele contexten.
    Je komt in aanraking met verschillende observationele en experimentele methoden om menselijke cognitie te onderzoeken. Je leert nadenken over de relatie tussen het menselijke taalvermogen en de andere cognitieve functies, zoals het geheugen, het vermogen om te rekenen, het vermogen om te liegen en (andere) communicatieve vaardigheden.
    Centraal in de opleiding staat de bestudering van taal en communicatie als typische producten van de menselijke geest. Je wordt ingevoerd in het vakgebied van de cognitiewetenschappen met een sterke nadruk op taal en communicatie.


    Het is alsof al mijn interesses in één studie gepropt zijn. Hij gaat wel in 2017 voor het eerst van start, dus het geheel staat nog een beetje op losse schroeven. But I'll take the risk.


    i put the fun in funeral

    Fucking hel, het warme water is op.

    "I should really clean my room for next weekend lol but I have like 0 time"
    *is in bed watching uppercaseCHASE1 non-stop*


    — Inner peace, it's hard to find. —