• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Without rain we will never grow.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:20 ]

    Jammer schreef:
    Alle twee de topics die ik laatste tijd heb aangemaakt, hebben 'super belangrijk' in hun titel. Nog even en ik word net als de jongen die wolf riep.


    uiterst van belang?
    reuze considerabel?
    zeer aanmerkelijk?


    Heaven is a place that we all have

    Nefyd schreef:
    (...)

    uiterst van belang?
    reuze considerabel?
    zeer aanmerkelijk?



    Heel stiekem wil ik een mod vragen om de titel te veranderen in 'Even een reuze considerabele vraag aan iedereen die dit nu leest', want dat is wel het hoogtepunt van de Nederlandse taal, maar ik ben bang dat ik dan heel vervelend ben, maar ik wil het wel heel graag.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 15:41 ]


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    (...)

    Heel stiekem wil ik een mod vragen om de titel te veranderen in 'reuze considerabel', want dat is wel het hoogtepunt van de Nederlandse taal, maar ik ben bang dat ik dan heel vervelend ben, maar ik wil het wel heel graag.


    Alles kan en alles mag. Een goede titel is dan ook reuze considerabel.


    Heaven is a place that we all have

    Ik. Haat. Dat. Echt. Fuck. Jullie. Allemaal.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wil dit echt niet meer.


    i wanna die with you once or twice.

    Ik kan het helemaal mis hebben na 6 jaar lang biologie volgen, maar volgens mij zit er geen DNA in andere plekken dan de celkernen...............

    Had nooit verwacht dat ik dit zou zeggen; Maar ik ben een beetje klaar met quizlet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ben ik zo onduidelijk, of snappen mensen mijn reactie niet?

    Dit weekend was alle voetpijn en moeheid waard 💕


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Altijd leuk wanneer je broer en vader met z'n tweeën je lopen te afzeiken. Like wtf ik wilde cola inschenken 'ja misschien wil jelle ook wat??' ik was nog niet eens klaar. 'ja ik wil ook wel wat he, egoist' en als ik wat terug zeg van doe eens rustig ben ik een chagrijn. Someone adopt me please, want wat een kut dag. Dit doen ze dus alleen als mijn moeder weg is.
    Weetje wat, ik ga wel douchen naar boven en slapen, want niks lijkt gewaardeerd hier in dit huis. Al vanaf gister dat ik thuis ben mag ik niet eens vertellen hoe mijn dag was, want kan niemand hier wat schelen behalve mijn moeder. Want voetbal is zoveeeeeeel belangrijker en wanneer mijn broer een wedstrijd is ook zoveel belangrijker. Het boeit hem niks, want god wat is zijn zoon toch veel leuker.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 17:38 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    Altijd leuk wanneer je broer en vader met z'n tweeën je lopen te afzeiken. Like wtf ik wilde cola inschenken 'ja misschien wil jelle ook wat??' ik was nog niet eens klaar. 'ja ik wil ook wel wat he, egoist' en als ik wat terug zeg van doe eens rustig ben ik een chagrijn. Someone adopt me please, want wat een kut dag. Dit doen ze dus alleen als mijn moeder weg is.


    mijn huis heeft nog een lege kamer pls come


    Heaven is a place that we all have

    VaIeska schreef:
    Altijd leuk wanneer je broer en vader met z'n tweeën je lopen te afzeiken. Like wtf ik wilde cola inschenken 'ja misschien wil jelle ook wat??' ik was nog niet eens klaar. 'ja ik wil ook wel wat he, egoist' en als ik wat terug zeg van doe eens rustig ben ik een chagrijn. Someone adopt me please, want wat een kut dag. Dit doen ze dus alleen als mijn moeder weg is.
    Weetje wat, ik ga wel douchen naar boven en slapen, want niks lijkt gewaardeerd hier in dit huis. Al vanaf gister dat ik thuis ben mag ik niet eens vertellen hoe mijn dag was, want kan niemand hier wat schelen behalve mijn moeder. Want voetbal is zoveeeeeeel belangrijker en wanneer mijn broer een wedstrijd is ook zoveel belangrijker. Het boeit hem niks, want god wat is zijn zoon toch veel leuker.


    I can relate, so bad D:

    Is het dan ook dat wanneer je wat positiefs wil delen niemand er aandacht aan geeft en wanneer je één keer baalt van iets er gelijk gezegd wordt dat je negatief bent en postiever moet worden?


    26 - 02 - '16

    Monochopsis schreef:
    (...)

    I can relate, so bad D:

    Is het dan ook dat wanneer je wat positiefs wil delen niemand er aandacht aan geeft en wanneer je één keer baalt van iets er gelijk gezegd wordt dat je negatief bent en postiever moet worden?

    Exactly, en dan ben je gelijk een chagrijn, en kun je beter oprotten naar boven als je toch van plan blijft om zo te doen?????


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    In hoeverre is het acceptabel om een kind van 12 in d'r gezicht te slaan omdat ze m'n zusje pest? 'cuz I'm about to.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ciri schreef:
    In hoeverre is het acceptabel om een kind van 12 in d'r gezicht te slaan omdat ze m'n zusje pest? 'cuz I'm about to.


    Grr, dat is zo irritant. Ik had vroeger een heel lief, verlegen, zacht vriendinnetje. Ze was echt zo'n stil type, maar we konden het echt goed vinden.
    Maar ze had een zusje en allemachtig. Wat een monstertje was dat, zeg. Vooral tegen haar zus - gemeen, achterbaks, vervelend, buitensluiten, alles. Mijn vriendin zei er niks van, want zo was zij nou eenmaal. Zelf heb ik zo vaak op het punt gestaan om er wat van te zeggen, want fuck. Dat was echt oneerlijk.


    Tijd voor koffie.