• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Without rain we will never grow.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:20 ]

    'Wil je een keer wat gaan drinken met me?'

    MAYDAY. MAYDAY. ABORT MISSION.


    Ik heb mijn voeten onder mijn kat geschoven want dat is lekker warm, maar hij vindt het niet zo leuk


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik snap niet waarom steeds meer mensen een rol aanmaken die geen greintje zelfrespect (voor hun lichaam) hebben. Als dat een hype is, no thank you very much then.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 22:12 ]


    † Love? I want to sleep.

    Qing en de muis part 3???


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    please god take me far away from this world and this life because I don't like this.. i can't take it all anymore.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eraseeeer ❤


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopelijk geen nachtmerries vannacht.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 22:57 ]


    Once I'll find the sun in the shadow

    Soms ben ik zo blij dat ik bepaalde spellen niet gekocht heb als ik dan een playthrough ervan kijk. Aan Resident Evil 7 had ik echt niet zoveel geld uit willen geven.


    Caution first, always.

    VaIeska schreef:
    Qing en de muis part 3???


    speciaal voor famke

    muis in eigen huis deel 3

    *ziet muis achter zetel lopen*
    *gilt*
    *ziet muis verder door lopen*
    *ziet muis zich verstoppen*

    whatever gelukkig is dit gebeurd in het scoutslokaal en niet echt bij mij thuis ahahaha maar dan nog het suckt wel dat de muizen al ons eten opeten en onze lokalen onderkakken maar ja je hebt zo van die respectloze mensen die alle deuren opgooien en ze niet meer terug sluiten of je hebt gewoon van die mensen die het leuk vinden in te breken bij een jeugdbeweging en het weinige geld dat ze hebben te stelen en dingen opzettelijk stuk gaan maken want ja das echt lachen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Prongsie schreef:
    Eraseeeer ❤


    het duurde echt tien seconden of zo voor ik door had dat je het over het liedje had hahahahaha
    ik dacht wat krijgen we nou hahaha :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eraserrrr!!


    Tijd voor koffie.

    Ik ben zoooo klaar met een vriendin van mij. Ze is het afgelopen jaar zo erg veranderd en ik haat het. Ik haat haar gedrag en ik snap er niets van. Vroeger was ze zo leuk en grappig. Nu is ze irritant, kinderachtig en vreselijk arrogant. Ughhhhh.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Saturnz Barz is zo fucking trippy wtf 😩😩😩😩😩


    Caution first, always.

    Goud schreef:
    (...)

    speciaal voor famke

    muis in eigen huis deel 3

    *ziet muis achter zetel lopen*
    *gilt*
    *ziet muis verder door lopen*
    *ziet muis zich verstoppen*

    whatever gelukkig is dit gebeurd in het scoutslokaal en niet echt bij mij thuis ahahaha maar dan nog het suckt wel dat de muizen al ons eten opeten en onze lokalen onderkakken maar ja je hebt zo van die respectloze mensen die alle deuren opgooien en ze niet meer terug sluiten of je hebt gewoon van die mensen die het leuk vinden in te breken bij een jeugdbeweging en het weinige geld dat ze hebben te stelen en dingen opzettelijk stuk gaan maken want ja das echt lachen

    HAHAHAHAHAHAHAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt