• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Without rain we will never grow.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:20 ]

    VaIeska schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHAHAHA


    (no_chears)(no_chears)(no_chears)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys


    — Inner peace, it's hard to find. —

    cobblepot schreef:
    (...)

    Time to sleep shania


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    (...)
    Time to sleep shania

    Maybe.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil het liefst alles stoppen, school etc, en alles op inactief zetten of verwijderen; mijn insta, mijn quizlet, mijn facebook etc. en dan aan mezelf werken, zonder enig sociaal contact vanaf de buitenwereld via social media enzo, maar dat is het enige wat me gaande houdt at the moment...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    cobblepot schreef:
    (...)
    Maybe.

    xddddd


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Alfred J. Kwak is echt hels.
    Nazis? Doen we. We geven een kraai een uiterlijk identiek aan Hitler en laten hem een kraaienpartij opzetten die voor purificeren zijn.
    Racisme? Doen we. We geven Alfred een eendenvriendinnetje die een zigeuner is die te maken heeft met onderdrukking.
    Dood? Doen we. In de eerste aflevering laten we bijna helemaal zien hoe Alfred zijn broertjes, zusjes en ouders verliest door een auto-ongeluk.

    Meest verworven, geëngageerde. Kinderserie. Ooit.


    Tijd voor koffie.

    Oke er is hier ineens een soort branderige zeep geur, maar no clue waar het vandaan komt? Jeez gaat lekker hier altijd


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik kan wel janken..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I haven't felt this happy in a long time. 😶

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 0:28 ]

    Ik ben er nu al zenuwachtig voor en de datum staat nog niet eens vast..


    Geen idee waar mijn andere reactie gebleven is, dus s dit per ongeluk ook in een ander topic staat, my bad.

    Wat er na net in mijn lichaam gebeurt:
    (yeah) *O* (yeah)

    ~ Ik vind het niet erg om tot laat in de nacht te bellen via een programma en daarna nog uren te whatsappen.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 2:03 ]

    Kan niet slapen....


    It's never gonna happen, Guys.

    Nee hoor, ik zit niet al een eeuwigheid te wachten of zo. Damn, ik heb de neiging alles gewoon te verwijderen.


    Daar is het weer... die onrust
    Zo lang weggebleven, zo lang gelet op mijn eigen grenzen. Het ging zo goed. En dan walst iemand anders er zonder pardon overheen... Onrust...


    It's never gonna happen, Guys.