• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Without rain we will never grow.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:20 ]

    'Je mag niet naar beneden als *zusje* een gesprek heeft.'
    'Ik woon hier, dus dat maak ik zelf wel uit. Leuk ook dat je dat pas vertelt als die vrouw er al is en ik geen drinken mag halen.'

    // Ik wilde zo graag naar buiten vandaag, maar nu is het alweer zo laat en heb ik nog steeds niets gedaan. Maar ja, als je lichaam het niet toelaat, moet je het vooral niet pushen.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 14:25 ]

    Je bent even (oke heel veel weken) niet op Q en weet gelijk niet meer wie wie is met al die naamsveranderingen. (cat)

    Krolock schreef:
    Je bent even (oke heel veel weken) niet op Q en weet gelijk niet meer wie wie is met al die naamsveranderingen. (cat)


    ik ben ad(die)(waddie)(patat)


    Heaven is a place that we all have

    Lekker in de zon liggen in bikini. Heerlijk.

    Nefyd schreef:
    (...)

    ik ben ad(die)(waddie)(patat)

    Addieeeee :Y)

    Ik kan nog altijd niet leven met selfie-video's.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Krolock schreef:
    (...)
    Addieeeee :Y)


    lauraaaaaaaaaaaaa :Y)


    Heaven is a place that we all have

    Het is zo bloed en bloed heet zonder wind. Maar ik klaag niet, ik ben super blij met dit weer. Alleen mijn ogen kunnen niet tegen het licht, dus ze tranen als de pest.

    We begrijpen je wel, het is gewoon dom om te zeggen. But please talk on to the person next to me while I continu watching my series.


    Tijd voor koffie.

    Wowow, ga nu niet ruzie maken met de persoon naast me, omdat je het niet eens bent met wat iedereen je al tien minuten probeert uit te leggen. ;-;
    I really just want to watch my show.


    Tijd voor koffie.

    Ik hoop echt dat ik deze keer niet te erg verbrand, want dan ben ik morgen op stage een tomaat. Met mijn huid en haarkleur is het ook elke keer weer anders. Ene keer ben ik na 10 minuten verband, volgende keer na 8 uur in de volle zon nog niet.

    Geralt schreef:
    Ik hoop echt dat ik deze keer niet te erg verbrand, want dan ben ik morgen op stage een tomaat. Met mijn huid en haarkleur is het ook elke keer weer anders. Ene keer ben ik na 10 minuten verband, volgende keer na 8 uur in de volle zon nog niet.


    Zo fijn is dat. Soms kan ik echt dagen in de zon zonder ook maar een prikje en een andere keer is het meteen raak.


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    (...)

    Zo fijn is dat. Soms kan ik echt dagen in de zon zonder ook maar een prikje en een andere keer is het meteen raak.

    Ja, ugh. Dus ik ga het zien vanavond. En anders is er altijd foundation om het iets minder te maken. Maar ik mag niet zeuren. Ik ben nu zo bleek dat anderen een zonnebril op moeten om naar me te kijken. (nerd)

    Blegh, het kussen in de stoel is helemaal doorweekt XD En ik krijg het altijd zo koud als ik uit de zon ga.

    Mijn gezicht is nu al rood, dus ik denk dat ik heel erg verbrand ben.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 16:41 ]

    Wtf is Mass Effect Andromeda even. Ben blij dat ik die ook niet gekocht heb wtf zeg :W


    Caution first, always.