• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Without rain we will never grow.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:20 ]

    Paddiecakes schreef:
    Why did I dream my best friend was dead...?


    Zoek de betekenis op in een droomwoordenboek. Misschien zegt het je wat (;


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik moet in de tuin gaan werken, maar ik haat in de tuin werken... =(


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Het transcriben van focus groups is het meest geestdodende kutwerk ooit.


    Caution first, always.

    *ziet meisje in bikini* god_i_wish_that_were_me.jpg

    OFFICIEEL VAKANTIE!!!!1 HAHAHA IK MOET JE FUCKING KOP NIET MEE R ZIEN TOT 20 APRIL OFZO


    Heaven is a place that we all have

    Ik droomde over mijn leraar en het was echt close of er gebeurde meer. Beetje jammer dat mijn moeder er ineens bij was en het feest niet doorging.

    oh ik zou moeten stude---- HA SIKE BITCH DAT MOET NIET *blij getwerk*


    Heaven is a place that we all have

    Oh. My. Fucking. Gash. Ik ga nu mijn manuscript opsturen naar een uitgeverij omdat ze me willen uitgeven?!?!?! Current mood: screaming and dancing like a bloody idiot.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Paddiecakes schreef:
    Oh. My. Fucking. Gash. Ik ga nu mijn manuscript opsturen naar een uitgeverij omdat ze me willen uitgeven?!?!?! Current mood: screaming and dancing like a bloody idiot.


    omg you go girl!


    Heaven is a place that we all have

    Hoeveel doden moeten er nog komen voordat onbewaakte overgangen bewaakt worden?

    Oke oke oke so

    RRRREEEEEEEE


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Paddiecakes schreef:
    Oh. My. Fucking. Gash. Ik ga nu mijn manuscript opsturen naar een uitgeverij omdat ze me willen uitgeven?!?!?! Current mood: screaming and dancing like a bloody idiot.


    *O* *O* *O* *O* *O* *O*






    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    *O* *O* *O* *O* *O* *O*






    Same, same fkjedshjnsakslmeigjol.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ugh, ik zit er echt helemaal doorheen. Echt 386% doorheen.

    En iedereen laat me maar verdrinken, like they even care. De mensen die ik het hardst nodig hebben verdwijnen gewoon en er blijft niemand achter. Ik ben niemand, dit leven is niks voor mij. Ik heb geen purpose niks. Niks werkt, alles wat ik met precision opbouw valt kapot in a matter of mere seconds and I can only sit there and watch. Ik wil ragen, dingen kapot slaan, mensen blamen. Maar ik doe niks, helemaal niks, like always. Een niemand. Gefeliciteerd Veerle, je bent een niemand nu, en niemand geeft om iets wat er niet is. Rant. Out.


    The truth is out there.

    Uitgenodigd voor een vet leuk evenement/feestje.. en mijn abusive ex ook. Oh shiiiiiit.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted