• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Without rain we will never grow.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:20 ]

    Pfffft ik ben het wel zat om altijd de bad guy te zijn. (bat) Mijn profielfoto is dan wel niet menselijk, maar ik heb wel menselijke gevoelens ???

    Ik heb me uitgekleed en heb nog steeds mijn bikini aan. Ik ben écht niet heel erg verbrand.

    :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zoveel leuke games in de aanbieding in de psn store. Alleen zo jammer dat ik ze allemaal al heb :c

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 17:56 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    'Ik heb geen zin meer' betekent niet dat ik vol zit, ik heb dan gewoon genoeg gegeten.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 17:57 ]

    "My life is like an artsy european movie, sad yet nothing happens." Same tho, same.


    The truth is out there.

    Daar ging mijn goede humeur. Je moet me ook altijd de grond in trappen. Het is me duidelijk dat je me een aansteller vindt en ik waardeloos ben. Misschien moet ik echt alles opgeven en stoppen met mijn leven.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 18:13 ]

    waarom die oorpijn ineens

    Geluksmomentje: autorijden met het raampje open, de muziek hard en de zon die langzaam onder gaat.


    •

    17 minuten koken? Whyyyyy. noooooo. dit kan ik niet aan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waarom moet je altijd commentaar hebben over de manier waarop ik kook. Doe het voortaan dan liever zelf!


    It's never gonna happen, Guys.

    Deze persoon op Yoors snapt niet hoe een bevruchting werkt, en ik ben het wel zat om te proberen het duidelijk te maken. Er kunnen GEEN 3 ouders zijn en het kind krijgt alleen erfelijk materiaal van de eicelkern van de vrouw en zaadcel van de man. Niets van de vrouw die de eicel doneerde.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 19:16 ]

    Are you fucking kidding me?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Words to live by.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    'Je hoeft alleen nog even deze bak aardappelsalade op te ruimen.'
    'Oh, dat lukt wel.'
    *laat bak aardappelsalade vallen*

    Ik zweer dat ik ben geboren met te weinig chromosomen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"