• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 18:56 ]

    Me after an awesome fuck:

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 18:30 ]

    Ik vind een zichbare erectie bij mijn vriend zo heerlijk om te zien en te voelen. (flower)


    oi, suzy

    ^Retweet!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Haha, same same. Alleen dan bij mijn sekspartner.

    Ik ben wel tevreden over de beginpost. Als iemand een afbeelding choquerend vindt, laat dat dan even weten, dan haal ik die weg.

    ^ik weet niet of die afbeeldingen allemaal mogen, tbh.

    also, MT, ik volg dit topic graag (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind de beginpost vet leuk, maar dat ben ik :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Balash schreef:
    ^ik weet niet of die afbeeldingen allemaal mogen, tbh.

    also, MT, ik volg dit topic graag (:

    Zolang het niet choquerend is mag het, en geen naakt. Lingerie mag ook, als ik de regels lees.

    MT!


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Karlsson schreef:
    (...)
    Als je vriend 'geen zin' heeft lijkt het me dat hij er niet voor open staat en je kan niemand dwingen om dingen te doen die hij niet wil. Het kan ook zijn dat hij het moeilijk vindt of niet weet hoe hij dat moet aanpakken, in dat geval kan je erover praten.


    Hij vindt het wel leuk en staat er ook voor open, maar hij is er gewoon te lui voor zeg hij zelf. Hij heeft geen zin om me eerst vast te binden en te wachten met de daad. Hij begint liever direct. We hebben ook gewoon spullen ervoor, die hij heeft gehaald en hij vindt het leuk om te doen, maar hij is er gewoon te lui voor. Aangezien hij precies weet hoe hij moet knopen (jaren scouting en zijn ouders hebben een boot) denk ik niet dat het ligt aan de aanpak oid, ook omdat hij vrijwel altijd de dominante is.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Karlsson schreef:
    Ik vind een zichbare erectie bij mijn vriend zo heerlijk om te zien en te voelen. (flower)


    Een van de beste dingen in de wereld is je vriendje die erg blij is je te zien ^^

    Karlsson schreef:
    Ik vind een zichbare erectie bij mijn vriend zo heerlijk om te zien en te voelen. (flower)


    Oh, of, wanneer die expres even heel dicht tegen je aan komt staan dan :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Catmint schreef:
    (...)

    Hij vindt het wel leuk en staat er ook voor open, maar hij is er gewoon te lui voor zeg hij zelf. Hij heeft geen zin om me eerst vast te binden en te wachten met de daad. Hij begint liever direct. We hebben ook gewoon spullen ervoor, die hij heeft gehaald en hij vindt het leuk om te doen, maar hij is er gewoon te lui voor. Aangezien hij precies weet hoe hij moet knopen (jaren scouting en zijn ouders hebben een boot) denk ik niet dat het ligt aan de aanpak oid, ook omdat hij vrijwel altijd de dominante is.

    In dat geval... PEPER IN DIE REET!!!! (krul)


    oi, suzy

    Ciri schreef:
    (...)

    Oh, of, wanneer die expres even heel dicht tegen je aan komt staan dan :Y)

    Of tegen je aan komt liggen. (krul)


    oi, suzy

    Karlsson schreef:
    (...)
    In dat geval... PEPER IN DIE REET!!!! (krul)


    En als je zelf ook een beetje dominant bent, DOE DIT LETTERLIJK!

    nee grapje auw ok

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 21:08 ]


    Tijd voor koffie.