• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 18:56 ]

    Karlsson schreef:
    (...)
    In dat geval... PEPER IN DIE REET!!!! (krul)


    Ik zou zeggen; dan geef ik je geen blowjobs meer. Binnen no time lig je vastgebonden haha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Karlsson schreef:
    Ik vind een zichbare erectie bij mijn vriend zo heerlijk om te zien en te voelen. (flower)


    Zo mee eens. Laatst zat ik na een heel groot feest met mijn vriend op de achterbank, terwijl voorin mijn vriendin en haar vriend zaten. We zaten een beetje te knuffelen en we deden natuurlijk niet echt wat, want nou ja, beetje awkward. Maar ik voelde wel dat we er allebei zin in hadden, zeg maar. :Y)

    Het is gewoon heel fijn om te weten dat de ander zich zo met je voelt.


    Tijd voor koffie.

    Perffect schreef:
    (...)

    Ik zou zeggen; dan geef ik je geen blowjobs meer. Binnen no time lig je vastgebonden haha

    Hahaha, nou, dan zou mijn vriend het inderdaad ook wel weten ja.


    oi, suzy

    Jammer schreef:
    (...)

    Zo mee eens. Laatst zat ik na een heel groot feest met mijn vriend op de achterbank, terwijl voorin mijn vriendin en haar vriend zaten. We zaten een beetje te knuffelen en we deden natuurlijk niet echt wat, want nou ja, beetje awkward. Maar ik voelde wel dat we er allebei zin in hadden, zeg maar. :Y)

    Het is gewoon heel fijn om te weten dat de ander zich zo met je voelt.

    Ja, inderdaad en dan hoef je er nog niet eens wat mee te doen. Gewoon knuffelen met een stijve kan al heel lekker zijn. (krul)

    Ik heb zaterdagochtend voor het eerst mijn vriend klaar laten komen met aftrekken, zonder mijn mond te gebruiken. (nerd) Natuurlijk niet zo fijn als pijpen, maar ik hoop dat hij het toch een beetje lekker vond, aangezien aftrekken niet mijn grootste talent is...


    oi, suzy

    Karlsson schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad en dan hoef je er nog niet eens wat mee te doen. Gewoon knuffelen met een stijve kan al heel lekker zijn. (krul)

    Ik heb zaterdagochtend voor het eerst mijn vriend klaar laten komen met aftrekken, zonder mijn mond te gebruiken. (nerd) Natuurlijk niet zo fijn als pijpen, maar ik hoop dat hij het toch een beetje lekker vond, aangezien aftrekken niet mijn grootste talent is...


    Ah, dat is heel tof! Nou ja, lijkt me toch wel duidelijk aan zijn reactie dat hij het wel wat vond hebben. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 21:19 ]


    Tijd voor koffie.

    Karlsson schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad en dan hoef je er nog niet eens wat mee te doen. Gewoon knuffelen met een stijve kan al heel lekker zijn. (krul)

    Ik heb zaterdagochtend voor het eerst mijn vriend klaar laten komen met aftrekken, zonder mijn mond te gebruiken. (nerd) Natuurlijk niet zo fijn als pijpen, maar ik hoop dat hij het toch een beetje lekker vond, aangezien aftrekken niet mijn grootste talent is...


    Heel vaak heeft mijn vriend veel zin maar ik totaal niet. Maar dan trek ik hem toch af of geef ik hem een blowjob want het is zo heerlijk hem zo te zien met zijn hoofd in zijn nek en zijn mond een beetje open. Everything for my king <3

    Adornanble schreef:
    (...)

    Heel vaak heeft mijn vriend veel zin maar ik totaal niet. Maar dan trek ik hem toch af of geef ik hem een blowjob want het is zo heerlijk hem zo te zien met zijn hoofd in zijn nek en zijn mond een beetje open. Everything for my king <3

    Damn ja, en dat heerlijke zachte kreunen... (flower)


    oi, suzy

    Mijn vriend kreunt haast nooit en vandaag kreunde hij echt keihard terwijl hij klaarkwam en man, dat was sexy.

    :$


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Haha, nice! Ik kan zelf echt ontzettend veel herrie maken, niet normaal. Ik denk niet dat de nieuwe buren blij met ons gaan zijn wat dat betreft! (nerd)


    oi, suzy

    Karlsson schreef:
    Haha, nice! Ik kan zelf echt ontzettend veel herrie maken, niet normaal. Ik denk niet dat de nieuwe buren blij met ons gaan zijn wat dat betreft! (nerd)


    Hihihihi

    Laatst vroeg zijn broer of het wat zachter kon. Want hij wilde goed slapen voor z'n toets... Oeps hahaha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb één keer zoveel lawaai gemaakt, dat mn vriend een piep in zn oor had (bloos) Maar ik vind het geweldig als hij kreunt, zeker tijdens een blowjob <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oeps, haha, 't is zo jammer als anderen last van je hebben. Toen ik nog op een ander kot zat, had ik een bovenbuurvrouw die ik door het plafond heen kon horen neuken. Midden in de nacht. Vlak voor een tentamen. Word je inderdaad niet vrolijk van. :$


    oi, suzy

    Karlsson schreef:
    Haha, nice! Ik kan zelf echt ontzettend veel herrie maken, niet normaal. Ik denk niet dat de nieuwe buren blij met ons gaan zijn wat dat betreft! (nerd)


    Oh zo eentje ben ik ook ja :') Mijn zusje heeft al eens geroepen of het wat zachter mocht


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik vind het ook leuk als mijn sekspartner hoorbaar kreunt. Helaas doet ijn fwb dat niet.

    Even een vraagje - zelf heb ik er geen ervaring mee, maar het is weer de leuke tijd van de maand.
    Hebben jullie seks als jullie/jullie partner ongesteld is/zijn?

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 12:57 ]


    Tijd voor koffie.