• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 18:56 ]

    Karlsson schreef:
    Zijn er trouwens hier mensen die ervaring hebben met epileren van je schaamstreek? Dus niet scheren. Ik wil van dat ellendige scheren af. En epileerapparaten zijn fucking duur, zie ik nu.


    Nee zelf niet, maar ik het is wel een beetje pijnlijk heb ik gehoord.

    Ik wil eigenlijk ontharingscrème gebruiken, of harsen maar dat is ongemakkelijk.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb nooit mijn schaamstreek geëpileerd. Ik heb op een blauwe maandag weleens het epileerapparaat van mijn moeder gebruikt voor mijn benen, maar het blijkt dat het nogal veel zeer deed als ik of 1) ongesteld was of 2) de eisprong net had gehad en dus kon het maar een week per maand, wat voor mij betekende dat ik het niet wist want na zoveel jaar ben ik nog steeds onregelmatig. :'D Ik scheer nu gewoon, haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kun je niet een keer waxen proberen? Kijken hoe dat bevalt? Ik heb gehoord dat het heel pijnlijk is, maar volgens mij heb je dan minder stoppels.

    Overigens, epileren? Auw.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 20:14 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik slik bijna altijd door, dus ik ben nooit ongesteld. Als ik bij uitzondering niet doorslik, bloed ik ook niet zo heftig. Maar ik vind het geen probleem om dan seks te hebben hoor, zolang het niet te veel troep geeft. En als hij er een probleem mee zou hebben dan mag hij lekker een week lang zichzelf een handje helpen.

    Over het ontharen: uggggh wat een gekut (HA ha) is dat. Ik krijg zo snel irritaties na het scheren daar, dat ik soms iets heb van ja had het beter kunnen laten staan. Ik denk erover om het te laten waxen voor de zomer.


    i put the fun in funeral

    Ik wil het eigenlijk ook wel een proberen, maar ik vraag me af hoelang het onthaart blijft na een waxsessie.


    Tijd voor koffie.

    Overkill schreef:
    Ik slik bijna altijd door, dus ik ben nooit ongesteld. Als ik bij uitzondering niet doorslik, bloed ik ook niet zo heftig. Maar ik vind het geen probleem om dan seks te hebben hoor, zolang het niet te veel troep geeft. En als hij er een probleem mee zou hebben dan mag hij lekker een week lang zichzelf een handje helpen.

    Over het ontharen: uggggh wat een gekut (HA ha) is dat. Ik krijg zo snel irritaties na het scheren daar, dat ik soms iets heb van ja had het beter kunnen laten staan. Ik denk erover om het te laten waxen voor de zomer.


    Ja me too! Maar ik vind het naar om het zelf te waxen maar ook ongemakkelijk om het te laten doen. En daarbij vind ik het eng om dat zomaar eens te doen omdat ik niet weet hoe mijn huid daarop reageert....


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Jammer schreef:
    Ik wil het eigenlijk ook wel een proberen, maar ik vraag me af hoelang het onthaart blijft na een waxsessie.


    Volgens mij is gemiddeld 4 tot 6 weken


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Het is naast ongemakkelijk ook duur, maar als het goed werkt heb ik het er wel voor over want dit is gewoon niet te doen. Ik voel me (persoonlijke voorkeur) gewoon niet op mijn gemak met haar daar beneden, maar ik wil me echt niet vaker dan twee keer in de week scheren in verband met bultjes en irritaties.


    i put the fun in funeral

    Perffect schreef:
    (...)

    Volgens mij is gemiddeld 4 tot 6 weken


    Oh wow, dat is nog pittig lang. Ik ga dat denk ik echt een keer proberen dan.


    Tijd voor koffie.

    Karlsson schreef:
    Zijn er trouwens hier mensen die ervaring hebben met epileren van je schaamstreek? Dus niet scheren. Ik wil van dat ellendige scheren af. En epileerapparaten zijn fucking duur, zie ik nu.


    Dat lijkt mij echt verschrikkelijk. Ik vind benen en oksels al erg. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nu iedereen toch bezig is over het scheren van de intieme zone: scheren jullie echt allemaal of zijn er ook mensen die het wat bijknippen?
    Ikzelf heb tot nu toe gewoon de zijkanten een beetje geschoren (bikinilijn) zodat er zeker geen haartjes uit zouden steken als ik een bikini aan zou doen maar verder knip ik het gewoon regelmatig. Omdat ik dan niet zit met een irritatie en stoppels snap je. Langs de andere kant heb ik op dit moment geen vriend dus ik zou niet echt weten of ik me nog steeds comfortabel zou voelen met mijn geknipte schaamhaar zal ik zeggen als ik wel een vriend zou hebben. Momenteel doe ik het echt puur voor eigen gemak omdat het vervelend is als ik mijn regels heb en er bloed blijft kleven in die haren,...


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik vind het gewoon lelijk en onhygiënisch om niet te scheren. Ik voel me daar niet prettig bij. Ik wil het gewoon glad. :')


    oi, suzy

    GusWaters schreef:
    Nu iedereen toch bezig is over het scheren van de intieme zone: scheren jullie echt allemaal of zijn er ook mensen die het wat bijknippen?
    Ikzelf heb tot nu toe gewoon de zijkanten een beetje geschoren (bikinilijn) zodat er zeker geen haartjes uit zouden steken als ik een bikini aan zou doen maar verder knip ik het gewoon regelmatig. Omdat ik dan niet zit met een irritatie en stoppels snap je. Langs de andere kant heb ik op dit moment geen vriend dus ik zou niet echt weten of ik me nog steeds comfortabel zou voelen met mijn geknipte schaamhaar zal ik zeggen als ik wel een vriend zou hebben. Momenteel doe ik het echt puur voor eigen gemak omdat het vervelend is als ik mijn regels heb en er bloed blijft kleven in die haren,...


    Ik heb het nu een tijdje 'wild' gelaten haha. En mijn vriend vindt het eigenlijk ook mooier, maar minder praktisch (als hij down under gaat zeg maar haha). En ik vind het raar om dan alleen een driehoekje krullen te hebben, dus dan gaat alles er maar af.

    Ik vind het wel prettig want geen jeuk, geen bultjes en ongemakken van het scheren en ik denk dat ik het ook wel mooier vind. Maar als je dan een string aan hebt, weer niet...

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 21:21 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik trim het alleen en vind dat goed genoeg. Fuck het wat anderen vinden. Mannen scheren zich 9/10 ook niet, dus why the fuck zou ik dat wel doen?

    De jongens met wie ik naar bed ben geweest waren eigenlijk bijna altijd wel netjes geschoren daar beneden.


    i put the fun in funeral