• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 18:56 ]

    Jammer schreef:
    Even een vraagje - zelf heb ik er geen ervaring mee, maar het is weer de leuke tijd van de maand.
    Hebben jullie seks als jullie/jullie partner ongesteld is/zijn?


    Nope. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jammer schreef:
    Even een vraagje - zelf heb ik er geen ervaring mee, maar het is weer de leuke tijd van de maand.
    Hebben jullie seks als jullie/jullie partner ongesteld is/zijn?


    Vroeger meer dan nu. Maar alleen aan het einde van mijn periode, want aan het begin geeft het gewoon echt teveel troep haha. (maar dus niet altijd)

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 12:59 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik probeer dat zo veel mogelijk te vermijden. Gelukkig ben ik nooit in het weekend ongesteld, de momenten waarop ik mijn vriend zie.

    Overigens is het wel een keer gebeurd dat ik dacht dat ik niet meer ongesteld was. Dus we gingen vrijen - nou, toen kwam er nog een laatste restje Rode Zee. Heel zijn onderlijf zat onder (krul) Niet mijn meest trotse moment.


    oi, suzy

    Jammer schreef:
    Even een vraagje - zelf heb ik er geen ervaring mee, maar het is weer de leuke tijd van de maand.
    Hebben jullie seks als jullie/jullie partner ongesteld is/zijn?


    Zolang het onder de douche is vind ik het zelf niet zo'n issue. ik word echt absurd horny die periode Maar de meeste mannen die ik ken willen het niet, dus dan houdt het op


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Jammer schreef:
    Even een vraagje - zelf heb ik er geen ervaring mee, maar het is weer de leuke tijd van de maand.
    Hebben jullie seks als jullie/jullie partner ongesteld is/zijn?


    Toevallig werd ik afgelopen weekend ongesteld en daar kwam ik achter toen ik dus net seks ging hebben. Was ook voor het eerst dat we ermee geconfronteerd werden en we hebben het wel gewoon gedaan.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Jammer schreef:
    Even een vraagje - zelf heb ik er geen ervaring mee, maar het is weer de leuke tijd van de maand.
    Hebben jullie seks als jullie/jullie partner ongesteld is/zijn?


    Nope, dat is echt een no go voor mij. Ik overweeg het echt alleen als ik ergens rond m'n laatste dag zit en we in bad gaan ofzo. Anders niet.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Jammer schreef:
    Even een vraagje - zelf heb ik er geen ervaring mee, maar het is weer de leuke tijd van de maand.
    Hebben jullie seks als jullie/jullie partner ongesteld is/zijn?

    Ja, ik heb er geen probleem mee. Het gaat dan allemaal wat makkelijker en ik heb veel meer zin in seks ^^

    Jammer schreef:
    Even een vraagje - zelf heb ik er geen ervaring mee, maar het is weer de leuke tijd van de maand.
    Hebben jullie seks als jullie/jullie partner ongesteld is/zijn?


    Ik zou dat zelf echt nooit doen denk ik, hè. Ik lees deze vraag nu terwijl ik ongesteld ben en denk alleen maar 'gatverdamme' en 'hóe kun je daar dan zin in hebben?'. Je wilt dan toch juist helemaal niets in die buurt hebben, of laat staan dat iemand je überhaupt aanraakt? Ik denk dat ik spontaan agressief zou worden als een toekomstige partner dat voorstelt, hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hoe scheert/trimt iedereen zijn intieme zone hier? Ik trim het voor een spiegel die op de grond staat, tegen iets aan, maar krijg dan zoveel kramp in mijn benen als ik weer op sta..

    Ik scheer mezelf onder de douche, maar krijg nooit alles helemaal glad. Ik baal daar echt van, ook omdat ik altijd bultjes krijg en jeuk als het weer gaat groeien. Heeft iemand daar misschien een oplossing voor?


    oi, suzy

    Ik scheer me ook onder de douche, maar het is een pain in the ass, lol. Down under is helemaal kut om te scheren. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Inderdaad. Krijg ook altijd rode vlekken (krul)


    oi, suzy

    Ja, ik ook, haha. En ik ben totaal niet lenig dus ik wring me in de raarste bochten, maar onder de douche is het onhandig en het duurt veel te lang. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Onder de douche ofc..
    Wat ik weet is om ipv scheergel juist conditioner te gebruiken, want dat maakt de huid zacht ipv stroef. Niet tegen de haargroei in maar mee of vanaf de zijkant. Naderhand met koud water deppen (of als je koud wil douchen kan dat ook) en insmeren met crème. Maar ik vind het naar want zelfs op deze manier is het nooit helemaal glad (wel zonder bultjes).


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Zijn er trouwens hier mensen die ervaring hebben met epileren van je schaamstreek? Dus niet scheren. Ik wil van dat ellendige scheren af. En epileerapparaten zijn fucking duur, zie ik nu.


    oi, suzy