• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zzzzzzzzz

    Help Wiskunde proefwerk (zip)


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Wat de neuk? Je zegt er voor de 'gewone burger' te zijn, maar vervolgens ga helemaal stoer en elitair doen. Volgens mij moet je maar even nog eens goed naar de slogan van de VVD kijken, want dit raakt kant noch wal.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben echt keihard aan het huilen door de pijn maar natuurlijk is school belangrijker dan mijn gezondheid ofzo..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik snap het wel maar ik geef duizendmaal aan dat het niet gaat, ik sta stijf van de pijnstillers, gebruik mijn oordruppels voor antibiotica maar het gaat alsnog niet, en als ik me volgens anderen aanstel, prima, maar niemand behalve ik weet niet in wat vor vreselijke pijn ik momenteel leef, en ik houd me al zo sterk mogelijk voor iedereen omdat ik anders aansteller genoemd word...! Ik wil gewoon dat het allemaal over is.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Noooooh, kutkat heeft mijn moestuintjes vannacht op de grond gegooid :C


    Stenenlikker

    Wauw hopelijk mag je dan ofzo wANT ANDERS OVERLEEF IK NIET (':


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Straks een belangrijke workshop voor mijn afstudeerproject en mijn fucking slb'er besluit gisteren nog ff doodleuk te mailen dat als je hem er voor uitnodigt dat dat dan ook invloed heeft op je cijfer. KOMT IE NU MEE. Heb hem maar uitgenodigd maar zul je altijd zien dat die klootzak weer niet kan. Ik moet me er eigenlijk niet druk om maken, maar ik doe het toch. Oh well, als ie het uitvreet op mijn cijfer dan ga ik herrie trappen.


    so chill out icarus, before you fly into a window

    Duuuussss Toby verkopen hoogstwaarschijnlijk. It suuucks, maar tis beter voor hem. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Duuuussss Toby verkopen hoogstwaarschijnlijk. It suuucks, maar tis beter voor hem. :/

    wow wacht wat


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    jongens ik ben even serieus aan het panikeren want ik stuitte op een foto en ik ben echt heel bang maar misschien herkennen mensen het en ik wil niets in gang zetten maar im so scared help me


    Heaven is a place that we all have

    oke nee nevermind ik haat deze leef wie is deze fucking man even serieus


    Heaven is a place that we all have

    Dat moment dat jullie elkaar niet goed begrijpen, er een woordenwisseling ontstaat die bijna uitloopt op ruzie, maar het uiteindelijk toch binnendringt en jullie beiden keihard in de lach schieten voor zo'n vijf minuten lang :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    (...)
    wow wacht wat


    Jup. Maar ma zegt nu inene dat t toch niet hoeft. Ik snap er echt niets meer van. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik snap hoe het met elkaar te maken heeft, maar daar ging mijn vraag niet over. Dus het is wel weer duidelijk dat je me niet snapt.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2017 - 11:42 ]

    Ik snap niet dat het online zetten van die punten 10 dagen kan duren? Het wordt dat nog door een computer verbeterd.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.