• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 april 2017 - 21:10 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wil ik dit?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Overkill schreef:
    wil ik naar het strand
    ja
    wil ik erheen rijden
    nee
    same here


    And then we'll see it.

    fucking zonneallergie


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goud schreef:
    fucking zonneallergie


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Het is zo heerlijk in de zon. Ik blijf echt nog wel een tijdje liggen. ^^

    Beetje jammer alleen dat er 3 meter de achtertuin in geen wifi meer is.

    [ bericht aangepast op 9 april 2017 - 15:37 ]

    M'n cd van Bazart en de zon, wat wil een mens nog meer?


    16 - 09 - '17

    Mijn vader is jarig en ik word opeens als oppas naar een speeltuin gestuurd met vijf kleine kinderen, red me


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet het echt niet meer nu.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zo raar dat straks elke nacht Skypen, elke nacht echt naast elkaar liggen wordt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    O lord please (joehoe)

    Stop it!


    16 - 09 - '17

    De BBQ van de buren ruikt zo lekker, maar ik vind het zo vies ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik dacht dat als ik m'n bureau helemaal zou opruimen, ik meer inspiratie zou krijgen om te schrijven maar nope. Owell. Het is in elk geval een mindere zooi.

    / Elfia, stuur me geen mails dat elfia er over drie weken is. Wrijf het er niet in dat ik er niet heen ga :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Daar ook weer van af. Opgeruimd staat netjes. c:


    The truth is out there.

    Ik vind het zo zielig om hem 3,5 uur te laten reizen, alleen maar omdat ik mezelf weer veel te ver push door naar Amsterdam te reizen en ik dat wss niet ga volhouden en dan alleen maar pijn heb. Ugh, dit is zo'n dilemma.