• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 april 2017 - 21:10 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dit kan ik er echt niet bij hebben. Ik wil hier gewoon niet ook nog over nadenken. De stress wordt er alleen maar erger van. En dan ook nog es al die emoties en gedachten die er bij komen en die alles weer lekker versterken.. Ik word echt knettergek van mezelf. Echt, wat zou het fijn zijn als er een uit-knop zat op alles.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Me, 1 dag geleden: 'oh boy, ik weet zoveel usernames!'
    Me, vandaag: '... ik ben ze vergeten'


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    jep dat was de laatste druppel im gone bye


    Heaven is a place that we all have

    hahahahaha we mogen maximaal 2200 woorden en we hebben er 2800 hahahahah


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ahem. Slaap? Ik weet dat het lastig is maar ik vind 9 uur slaap in drie dagen niet voldoende. Als het even kan wil ik nu toch wel graag een normale hoeveelheid slaap halen. Weet dat het een hassle is maar pls. D:


    The truth is out there.

    Ik moet dit echt even verwerken allemaal. Wow


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dus morgen
    Paper afmaken
    Paper beginnen en afmaken
    Paper nakijken/reviewen
    Tentamen leren
    Sociaal doen???????


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    This hurts a little

    Nee, waarom zou ik gaan slapen. Lel.

    'And then he ran into my knife. He ran into my knife 10 times.'
    Oh gosh, men are so clumbsy.

    [ bericht aangepast op 9 april 2017 - 4:24 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ga ik echt zo gemeen zijn voor mijn lieve karakter? Ja, ik ga echt zo gemeen zijn voor mijn lieve karakter. Arme Lukas


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik hoop dat het warm in de zon is straks. Wil graag weer ff in haast niets zonnen.

    Kan iemand mij meenemen naar VidCon in de RAI? )':


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Smoothie bowlsssss. Yes. <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nevermind, ik ben in de war met de dagen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2017 - 11:44 ]