• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 april 2017 - 21:10 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    What a joke.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Omg, ik ga eindelijk A Series of Unfortunate Events kijken, yaaaas <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Goodbye. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I'm better off dead anyways...


    — Inner peace, it's hard to find. —


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Grow the fuck up

    Mijn mobiel ligt sinds vanmorgen 11 uur aan de lader en hij is nog steeds niet volledig opgeladen. (cat)

    [ bericht aangepast op 8 april 2017 - 21:25 ]

    Fijn dat je ook nu een moment van haar probeert af te pakken. Wil je nou een reactie? We hebben het over háár.


    Tijd voor koffie.

    lol


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    'ik ben moe ik ga slapen en nog wat lezen in bed'
    *qing een uur geleden*

    *qing atm: in de zetel luisterend naar de radio*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ouders zijn onderweg naar huis. Ik ben zenuwachtig en bang voor hun reactie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit zet me toch wel aan het denken. Betekent dit nog net zoveel voor mij als zes jaar geleden? Idk.


    26 - 02 - '16

    Gesmolten kaas met food coloring ziet er zo smerig uit


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik voel me echt niet lekker, de hele dag al.

    Over twee weken komt mijn vriend hier in huis. Wow, had niet verwacht dat mijn ouders al zo'n gevoel hadden en dat ze ook daadwerkelijk toe zouden stemmen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aaand, he's probably mad at me. Omdat ik vrij laat thuis kwam.
    Moet het hier nog wel echt eens goed met hem over gaan hebben, cause, laat me mijn sociaal leven hebben? Letterlijk alleen vaak op zaterdag avond. Wordt toch wel een beetje zat van zijn gemiep elke keer dat ik op tijd terug moet zijn, zodat ik nog tijd voor hem heb.


    Stenenlikker