• Misschien heb je er weleens over nagedacht om te emigreren, misschien ook niet...

    Wanneer je je eigen land zat bent, is de enige vraag nog: waar moet ik dan heen?
    Gelukkig bied ik een oplossing. Met mijn quiz kun je testen uit welk Europees land jij zou moeten komen.
    Ik heb de meest voor de hand liggende landen opgenomen in mijn quiz. De quiz is gebaseerd op stereotypen van de betreffende landen - voel je daardoor a.u.b. niet beledigd, want dat is niet de bedoeling. (;

    Voor de geïnteresseerden die op zoek zijn naar antwoord op hun brandende vraag:
    https://www.quizlet.nl/quiz/419476/uit-welk-europees-land-zou-jij-moeten-komen/



    [Het helpen bij het inpakken van je koffers in geval van emigratie is niet bij deze quiz inbegrepen.]

    [ bericht aangepast op 9 april 2017 - 23:18 ]

    He, jammer nou. Ik kan wel wat hulp gebruiken bij het inpakken van die koffer.
    Ik vergeet namelijk altijd wat (cat)


    It's never gonna happen, Guys.

    Duitsland ;')

    Mijn vriend komt juist vanuit Duitsland hierheen, hahah.

    [ bericht aangepast op 10 april 2017 - 11:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nederland. Nou hé, wat toevallig. (cat)

    Ik ben in december 2015 naar België verhuisd en laat de uitkomst nu net België zijn. Top ^^


    It's high noon.

    België. Ik woon er al, komt goed uit. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 april 2017 - 12:41 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Duitsland
    Nouja, ik woon er ook niet zo ver van haha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Engeland, haha!


    The truth is out there.

    Duitsland (cat)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Blijkbaar woon ik al in het juiste land. België.


    16 - 09 - '17

    Spanje! Me gusta! (H)

    Italië. Omw :Y)


    El Diablo.

    Duitsland :')


    26 - 02 - '16

    Deutschlaaaaaand


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nederland, gelukkig woon ik daar al! (Stiekem had ik gehoopt voor andere landen zoals Zweden, Noorwegen, Denemarken, Oostenrijk, Zwitserland, Finland... maar dat zouden veel uitkomsten zijn en dat is best lastig)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Frankrijk.

    Leuke quiz!


    Alleen maar tranen van geluk