• Hej hej iedereen!

    Komende zondag is het weer zover: Pasen! De dag waarop de klokken van Rome en de paashaas hun weg terug vinden naar onze huizen en tuinen. En om jullie alvast in de sfeer te brengen, hebben we ook dit jaar weer eieren verstopt. Dit jaar zelfs meer dan vorig jaar. Oei, als dat maar goed komt want vorig jaar heeft niemand ze allemaal gevonden! (no_chears)

    Wie klopt het record van vorig jaar? Wie gaat er dit jaar meer dan 68 paaseieren vinden? Laat het ons weten in de reacties!

    Hoe werkt het?


    Wij hebben op heel Quizlet weer een heleboel eieren verstopt. Het is aan jullie om er zoveel mogelijk te vinden.
    Je vindt zo’n ei wanneer je op een pagina komt waar er eentje verborgen ligt. Dan krijg je een pop-up. Heel erg simpel. ;-)
    Achter de schermen krijgen wij een scorebord. Zo weten we wie op het einde de meeste eieren heeft gevonden, want deze persoon krijgt een prijsje. Maar liefst 100 credits zijn er dit weekend te verdienen voor de eerste plaats! Dat wil ook zeggen dat als er een gedeelde 1ste plaats is, het ook een gedeelde prijzenpot wordt! Dus het is verstandiger om de locaties van de door jou gevonden eieren voor jezelf te houden!

    Hopelijk staan jullie allemaal te popelen om vanaf morgen, vrijdag 14 april, te starten met zoeken! Onze actie loopt tot en met 17 april 12u en daarna zal zo snel mogelijk bekend gemaakt worden die de winnaars zijn van de paaseierenzoektocht van 2017!

    Wie heeft er al zin in?!



    Liefs,
    De Qrew


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Whinging schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk niet, die zijn alvast goed voor volgend jaar.

    Was vorig jaar ook zo, dat ze geheim bleven voor de volgende ronde. Zal dit jaar ook wel gebeuren.

    Ik vraag me alleen nog steeds af waarom die 25 eieren er niet zijn.
    En konden niet golden members het ei bij backup maken wel krijgen? #69 was dat.

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 12:53 ]

    Yrden schreef:
    (...)
    Was vorig jaar ook zo, dat ze geheim bleven voor de volgende ronde. Zal dit jaar ook wel gebeuren.

    Ik vraag me alleen nog steeds af waarom die 25 eieren er niet zijn.
    En konden niet golden members het ei bij backup maken wel krijgen? #69 was dat.


    Oh echt?
    En misschien waren die andere 25 voor de moderators en de admins, Want ik meen begrepen te hebben dat die ook een apart deel hadden?


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling schreef:
    (...)

    Oh echt?
    En misschien waren die andere 25 voor de moderators en de admins, Want ik meen begrepen te hebben dat die ook een apart deel hadden?

    Klopt, maar ik zou het dan niet eerlijk vinden als zij ook meedoen voor de prijs. Dan is het namelijk niet zo lastig om de meeste eieren te vinden.

    Lijkt me sterk joh. 25 eieren verstoppen betekent dat de moderators echt een héél groot apart deel moeten hebben, tenzij er op iedere pagina een ei zat hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Kamerling schreef:
    (...)

    Oh echt?
    En misschien waren die andere 25 voor de moderators en de admins, Want ik meen begrepen te hebben dat die ook een apart deel hadden?

    We hebben inderdaad een los forum, maar die 25 lagen niet daar hoor ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Eledhel schreef:
    Lijkt me sterk joh. 25 eieren verstoppen betekent dat de moderators echt een héél groot apart deel moeten hebben, tenzij er op iedere pagina een ei zat hahaha

    Oh, dat hebben we ^^ maar daar lagen ze niet


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Floresco schreef:
    (...)
    Oh, dat hebben we ^^ maar daar lagen ze niet

    Ja weet ik, maar 25 eitjes verstoppen op een apart deel lijkt me best wel veel! Daar ging t om, haha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja weet ik, maar 25 eitjes verstoppen op een apart deel lijkt me best wel veel! Daar ging t om, haha

    Je moest eens weten hoe groot ons deel is :') en daarbij hebben we nog allemaal knopjes (waar ik minstens de helft van heb getest, deze actie lmao)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Floresco schreef:
    (...)
    Je moest eens weten hoe groot ons deel is :') en daarbij hebben we nog allemaal knopjes (waar ik minstens de helft van heb getest, deze actie lmao)


    Daarom zat ik er aan te denken, ik ben de hele veel gestelde vragen categorie afgegaan. En dan te bedenken dat mensen nóg meer eitjes vonden terwijl ik alles voor mijn gevoel al had aangeklikt..

    En hoe groot is jullie deel dan nog groter dan dit forum zelf of? Ben namelijk benieuwd haha.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Yrden schreef:
    (...)
    Was vorig jaar ook zo, dat ze geheim bleven voor de volgende ronde. Zal dit jaar ook wel gebeuren.

    Ik vraag me alleen nog steeds af waarom die 25 eieren er niet zijn.
    En konden niet golden members het ei bij backup maken wel krijgen? #69 was dat.


    Ja want ik had die :Y)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    ^beter, dan kon iedereen dat ook (:

    Wanneer is de uitslag te verwachten, ongeveer?
    Ik ben niet ongeduldig ofzo (baby)

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 22:20 ]

    Ja, ik wil graag de uitslag weten! :Y)


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Hier ook zo!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Vergis ik me nu of was de uitslag er vorig jaar 5 minuten nadat de actie stopte?

    Nope, ik vergis me niet (:

    [ bericht aangepast op 19 april 2017 - 20:42 ]

    Yrden schreef:
    Vergis ik me nu of was de uitslag er vorig jaar 5 minuten nadat de actie stopte?

    Nope, ik vergis me niet (:



    Say WHaaaat?


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known