• Hej hej iedereen!

    Komende zondag is het weer zover: Pasen! De dag waarop de klokken van Rome en de paashaas hun weg terug vinden naar onze huizen en tuinen. En om jullie alvast in de sfeer te brengen, hebben we ook dit jaar weer eieren verstopt. Dit jaar zelfs meer dan vorig jaar. Oei, als dat maar goed komt want vorig jaar heeft niemand ze allemaal gevonden! (no_chears)

    Wie klopt het record van vorig jaar? Wie gaat er dit jaar meer dan 68 paaseieren vinden? Laat het ons weten in de reacties!

    Hoe werkt het?


    Wij hebben op heel Quizlet weer een heleboel eieren verstopt. Het is aan jullie om er zoveel mogelijk te vinden.
    Je vindt zo’n ei wanneer je op een pagina komt waar er eentje verborgen ligt. Dan krijg je een pop-up. Heel erg simpel. ;-)
    Achter de schermen krijgen wij een scorebord. Zo weten we wie op het einde de meeste eieren heeft gevonden, want deze persoon krijgt een prijsje. Maar liefst 100 credits zijn er dit weekend te verdienen voor de eerste plaats! Dat wil ook zeggen dat als er een gedeelde 1ste plaats is, het ook een gedeelde prijzenpot wordt! Dus het is verstandiger om de locaties van de door jou gevonden eieren voor jezelf te houden!

    Hopelijk staan jullie allemaal te popelen om vanaf morgen, vrijdag 14 april, te starten met zoeken! Onze actie loopt tot en met 17 april 12u en daarna zal zo snel mogelijk bekend gemaakt worden die de winnaars zijn van de paaseierenzoektocht van 2017!

    Wie heeft er al zin in?!



    Liefs,
    De Qrew


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Yrden schreef:
    Vergis ik me nu of was de uitslag er vorig jaar 5 minuten nadat de actie stopte?

    Nope, ik vergis me niet (:


    Jeetje... Ik blijf geduldig wachten. (A)


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    ^
    "geduldig"

    Yrden schreef:
    ^
    "geduldig"


    Hehehe, zit totaal geen sarcasme in verwerkt :')


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Wanneer komt de uitslag, man?


    Nobody Say It was easy

    Uiteindelijk bleek het moeilijkste paasei, de uitslag te zijn :Y)
    (no rant, take your time, ik kon het gewoon niet laten)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wheatley schreef:
    Uiteindelijk bleek het moeilijkste paasei, de uitslag te zijn :Y)
    (no rant, take your time, ik kon het gewoon niet laten)


    Waar ligt de moeilijke paasei?


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    (...)

    Waar ligt de moeilijke paasei?

    De uitslag is de moeilijke paasei. (:

    Yrden schreef:
    (...)
    De uitslag is de moeilijke paasei. (:


    Krijgen we dan allemaal gratis credits als we die vinden?


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    (...)

    Krijgen we dan allemaal gratis credits als we die vinden?

    Nee, het was meer de grap, omdat het zo lang duurt voor de uitslag er is.

    Yrden schreef:
    (...)
    Nee, het was meer de grap, omdat het zo lang duurt voor de uitslag er is.


    Niemand krijgt dus credits? ):


    Nobody Say It was easy

    Jawel, maar dan moet eerst de uitslag bekend gemaakt worden. Dan krijgt de user op de eerste plaats credits.

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 13:07 ]

    Yrden schreef:
    Jawel, maar dan moet eerst de uitslag bekend gemaakt worden. Dan krijgt de user op de eerste plaats credits.


    ooohw right.


    Nobody Say It was easy

    Sowieso, als er meer dan 10.000 eieren zijn gevonden, is dat dan niet raar veel? Er zijn zo'n 100 eieren verstopt laten we zeggen, dan moeten minstens 100 mensen al die 100 eieren hebben gevonden. Zoveel paaseizoekers waren er toch niet, die ook echt veel eieren hadden? Ik snap m niet zo


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Sowieso, als er meer dan 10.000 eieren zijn gevonden, is dat dan niet raar veel? Er zijn zo'n 100 eieren verstopt laten we zeggen, dan moeten minstens 100 mensen al die 100 eieren hebben gevonden. Zoveel paaseizoekers waren er toch niet, die ook echt veel eieren hadden? Ik snap m niet zo


    Het kan op zich prima. Q heeft bijna 5000 leden. Stel dat zo'n 500 daarvan online zijn geweest tijdens de paasdagen en gewoon hun ding hebben gedaan, dan zal ieder persoon denk ik wel minstens 10 paaseieren moeten hebben gevonden. Dan heb je dus al 5000 eieren. En als een deel (ong 50-100 man?) van die groep actief heeft gezocht, dan kom je denk ik wel aan de overige 5000 eieren :')


    Stenenlikker

    Ludeon schreef:
    (...)

    Het kan op zich prima. Q heeft bijna 5000 leden. Stel dat zo'n 500 daarvan online zijn geweest tijdens de paasdagen en gewoon hun ding hebben gedaan, dan zal ieder persoon denk ik wel minstens 10 paaseieren moeten hebben gevonden. Dan heb je dus al 5000 eieren. En als een deel (ong 50-100 man?) van die groep actief heeft gezocht, dan kom je denk ik wel aan de overige 5000 eieren :')

    Hmm ja ik vond het raar klinken aangezien er, als ik online ben, meestal maar zo'n 50 anderen online zijn. Dus dan lijkt het me sterk dat er plots zoveel eieren gevonden zijn. Maar t zal allemaal wel, ik heb er ook geen verstand van hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...