• Hej hej iedereen!

    Komende zondag is het weer zover: Pasen! De dag waarop de klokken van Rome en de paashaas hun weg terug vinden naar onze huizen en tuinen. En om jullie alvast in de sfeer te brengen, hebben we ook dit jaar weer eieren verstopt. Dit jaar zelfs meer dan vorig jaar. Oei, als dat maar goed komt want vorig jaar heeft niemand ze allemaal gevonden! (no_chears)

    Wie klopt het record van vorig jaar? Wie gaat er dit jaar meer dan 68 paaseieren vinden? Laat het ons weten in de reacties!

    Hoe werkt het?


    Wij hebben op heel Quizlet weer een heleboel eieren verstopt. Het is aan jullie om er zoveel mogelijk te vinden.
    Je vindt zo’n ei wanneer je op een pagina komt waar er eentje verborgen ligt. Dan krijg je een pop-up. Heel erg simpel. ;-)
    Achter de schermen krijgen wij een scorebord. Zo weten we wie op het einde de meeste eieren heeft gevonden, want deze persoon krijgt een prijsje. Maar liefst 100 credits zijn er dit weekend te verdienen voor de eerste plaats! Dat wil ook zeggen dat als er een gedeelde 1ste plaats is, het ook een gedeelde prijzenpot wordt! Dus het is verstandiger om de locaties van de door jou gevonden eieren voor jezelf te houden!

    Hopelijk staan jullie allemaal te popelen om vanaf morgen, vrijdag 14 april, te starten met zoeken! Onze actie loopt tot en met 17 april 12u en daarna zal zo snel mogelijk bekend gemaakt worden die de winnaars zijn van de paaseierenzoektocht van 2017!

    Wie heeft er al zin in?!



    Liefs,
    De Qrew


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik ga eindigen op 80 81. Mooi aantal, al zeg ik het zelf. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 20:30 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb er ondertussen rond de 50 denk ik... Van de eerste 10 (ongeveer) heb ik niet bijgehouden waar ik ze gevonden heb, waar ik nu toch wel spijt van heb. :S

    Edit: ondertussen heb ik er zo'n 70

    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 23:03 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ledecky schreef:
    (...)

    Nope. :'D Nu ik eens een zeldzaam getalletje heb, geef ik het niet prijs. (wbw)


    Wil je ook geen hint geven? (A)


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Floresco schreef:
    Heeft serieus niemand 52, 53, 54?


    ik heb 54


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zit op 72. Zoeken jullie eigenlijk op via de mobiele site of desktop?


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Owlet schreef:
    Ik zit op 72. Zoeken jullie eigenlijk op via de mobiele site of desktop?


    allebei maar bepaalde dingen vind je niet via mobiele


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Duckling schreef:
    (...)

    allebei maar bepaalde dingen vind je niet via mobiele


    Ja, precies. Dat bedacht ik me ook. Ben alleen te lui om via m'n laptop te zoeken haha.


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik heb sinds vrijdag al niets meer gevonden en vind het wel prima zo

    Oké, ik weet het niet meer.
    Ik ben nog op zoek naar: 9, 10, 13, 33, 52, 53, 54, 59, 62, 68, 70, 73, (76 t/m 100 bestaan niet?), 103, en 113. Iemand die mij hier verder mee kan helpen? Voor mijn gevoel heb ik alles echt gehad.

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 0:40 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    ^ ik zou je fotoalbum eens heel goed doorspitten (;


    62 zit verborgen in een link die kaduuk is!

    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 22:02 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Duckling schreef:
    ^ ik zou je fotoalbum eens heel goed doorspitten (;


    62 zit verborgen in een link die kaduuk is!

    Wait serieus? Well, dat ga ik dan nooit vinden...


    Het viel me vandaag op dat Dashboard aanpassen niet werkt XD ik ga maar even een mod pb'en met wat ik heb gevonden XD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Je hebt een paasei gevonden!
    Je hebt inmiddels 78 eieren gevonden!


    Ah, thanks. Dit was 119.

    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 22:36 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Maheegan schreef:
    (...)
    Wait serieus? Well, dat ga ik dan nooit vinden...


    Het viel me vandaag op dat Dashboard aanpassen niet werkt XD ik ga maar even een mod pb'en met wat ik heb gevonden XD

    Er zit geen link onder 'dashboard aanpassen', daarom werkt ie ook niet (':

    Kan je 62 wel krijgen dan?

    Iemand ruilen? Ik moet de volgende nummers nog:
    9, 10, 14 (?), 33, 41, 52, 53, 54, 59, 68, 73, *nummers die er niet zijn* 103, 113

    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 22:42 ]

    Yrden schreef:
    (...)
    Er zit geen link onder 'dashboard aanpassen', daarom werkt ie ook niet (':

    Kan je 62 wel krijgen dan?

    Iemand ruilen? Ik moet de volgende nummers nog:
    5, 9, 10, 11, 12, 14, 33, 41, 52, 53, 54, 59, 68, 73, *nummers die er niet zijn* 103, 109, 113


    Ik heb er 4 van deze, ik stuur je een pb!


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Jammer dat er sommige zijn die geen melding geven of waarvan je het nummer niet ziet.