• Hej hej iedereen!

    Komende zondag is het weer zover: Pasen! De dag waarop de klokken van Rome en de paashaas hun weg terug vinden naar onze huizen en tuinen. En om jullie alvast in de sfeer te brengen, hebben we ook dit jaar weer eieren verstopt. Dit jaar zelfs meer dan vorig jaar. Oei, als dat maar goed komt want vorig jaar heeft niemand ze allemaal gevonden! (no_chears)

    Wie klopt het record van vorig jaar? Wie gaat er dit jaar meer dan 68 paaseieren vinden? Laat het ons weten in de reacties!

    Hoe werkt het?


    Wij hebben op heel Quizlet weer een heleboel eieren verstopt. Het is aan jullie om er zoveel mogelijk te vinden.
    Je vindt zo’n ei wanneer je op een pagina komt waar er eentje verborgen ligt. Dan krijg je een pop-up. Heel erg simpel. ;-)
    Achter de schermen krijgen wij een scorebord. Zo weten we wie op het einde de meeste eieren heeft gevonden, want deze persoon krijgt een prijsje. Maar liefst 100 credits zijn er dit weekend te verdienen voor de eerste plaats! Dat wil ook zeggen dat als er een gedeelde 1ste plaats is, het ook een gedeelde prijzenpot wordt! Dus het is verstandiger om de locaties van de door jou gevonden eieren voor jezelf te houden!

    Hopelijk staan jullie allemaal te popelen om vanaf morgen, vrijdag 14 april, te starten met zoeken! Onze actie loopt tot en met 17 april 12u en daarna zal zo snel mogelijk bekend gemaakt worden die de winnaars zijn van de paaseierenzoektocht van 2017!

    Wie heeft er al zin in?!



    Liefs,
    De Qrew


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Yrden schreef:
    Jammer dat er sommige zijn die geen melding geven of waarvan je het nummer niet ziet.


    Ja inderdaad.. Ik heb er zo'n 4 meer volgens quizlet dan volgens mijn eigen bestandje :S


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik heb 77 nummers in mn notities staan, maar heb er 79 volgens quizlet. Vraag me nu heel erg af welke 2 ik niet heb opgeschreven :(

    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 23:09 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Mijn aantal klopt wel met wat ik op mijn lijstje heb staan. Alleen heb ik 2 zonder nummer.

    Ik kom steeds dichterbij. Heb er nu 82 83

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 0:47 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Kunnen die stomme eieren ook uit?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Kunnen die stomme eieren ook uit?


    Om 12u vanmiddag stopt de zoektocht! Je bent er bijna vanaf (A)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Nog 1 uur


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Ik geef op. Of iemand moet nog iets willen ruilen. Mijn gezochte staan in nijn eerdere reactie.

    Het is jammer dat er niet heel veel mensen mee doen dit jaar. Vorig jaar waren er 7 topics vol.

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 11:06 ]

    Ik geef het denk ik op


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    ^@Yrden: ik kan je 41 geven als jij 70 hebt? c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik geef ook op. Ik heb helaas verder niets meer gevonden, dus ik heb een mooi aantal paaseieren. 82. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Net nummertje 119 nog gevonden, haha. Dat brengt mijn aantal ook op 82. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Firgun schreef:
    ^@Yrden: ik kan je 41 geven als jij 70 hebt? c:

    Lekker laat, maar ik heb je nog een pb gestuurd

    Ah, nope, ik was te laat. Ik had niet meer een spelletje moeten doen, haha

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 11:57 ]

    Ik was net minding my own business Q stuff aan het doen vond ik ineens allemaal eitjes, not sure if happy or annoyed. Hmm.


    The truth is out there.

    Dan stop ik maar op 84 (zo closeee)


    in love with the fictional characters, I'm sorry