• Hej hej iedereen!

    Komende zondag is het weer zover: Pasen! De dag waarop de klokken van Rome en de paashaas hun weg terug vinden naar onze huizen en tuinen. En om jullie alvast in de sfeer te brengen, hebben we ook dit jaar weer eieren verstopt. Dit jaar zelfs meer dan vorig jaar. Oei, als dat maar goed komt want vorig jaar heeft niemand ze allemaal gevonden! (no_chears)

    Wie klopt het record van vorig jaar? Wie gaat er dit jaar meer dan 68 paaseieren vinden? Laat het ons weten in de reacties!

    Hoe werkt het?


    Wij hebben op heel Quizlet weer een heleboel eieren verstopt. Het is aan jullie om er zoveel mogelijk te vinden.
    Je vindt zo’n ei wanneer je op een pagina komt waar er eentje verborgen ligt. Dan krijg je een pop-up. Heel erg simpel. ;-)
    Achter de schermen krijgen wij een scorebord. Zo weten we wie op het einde de meeste eieren heeft gevonden, want deze persoon krijgt een prijsje. Maar liefst 100 credits zijn er dit weekend te verdienen voor de eerste plaats! Dat wil ook zeggen dat als er een gedeelde 1ste plaats is, het ook een gedeelde prijzenpot wordt! Dus het is verstandiger om de locaties van de door jou gevonden eieren voor jezelf te houden!

    Hopelijk staan jullie allemaal te popelen om vanaf morgen, vrijdag 14 april, te starten met zoeken! Onze actie loopt tot en met 17 april 12u en daarna zal zo snel mogelijk bekend gemaakt worden die de winnaars zijn van de paaseierenzoektocht van 2017!

    Wie heeft er al zin in?!



    Liefs,
    De Qrew


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Hahhaha, ik had donderdag alle oude topics al doorgebladerd en eindigde die nacht meteen met een dikke 80 eieren. ^^

    Yrden schreef:
    Hahhaha, ik had donderdag alle oude topics al doorgebladerd en eindigde die nacht meteen met een dikke 80 eieren. ^^
    heh hoedan?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb net alle 'Veelgestelde vragen' geopend
    Tip: het is de moeite niet waard


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Moxley schreef:
    Ik heb net alle 'Veelgestelde vragen' geopend
    Tip: het is de moeite niet waard


    #Ifeelyou
    AL-LE-MAAL
    MAAAR je vind er wel enkele handige linkjes in die je verder kunnen helpen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    #Ifeelyou
    AL-LE-MAAL
    MAAAR je vind er wel enkele handige linkjes in die je verder kunnen helpen.

    Ja, maar ik had al die links al (cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Door paaseieren te zoeken en ergens op te klikken ziet Q er ineens helemaal anders uit D: help?

    Oh ik heb het al, hehe.

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 17:12 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Moxley schreef:
    Ik heb net alle 'Veelgestelde vragen' geopend
    Tip: het is de moeite niet waard


    Haha. Dat had ik je ook kunnen vertellen. xd


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Easter schreef:
    (...)heh hoedan?

    Je moet letterlijk alle links openen wat je ziet, behalve creaties - want daarvan is 1 genoeg.
    En op elke pagina doorklikken naar alle andere links die je ziet.

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 17:19 ]

    Nu weet ik hoe Ash van Pokémon zich voelt. I gotta catch em all!

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 17:21 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb 19! Een aantal waren daarnaar op zoek toch?
    (ik heb 78 eieren, niet zeker welke allemaal zijn, maar 19 heb ik toevallig net gevonden)
    41 weet ik trouwens ook!

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 17:30 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oké ik weet het echt niet meer....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maheegan schreef:
    Ik heb 19! Een aantal waren daarnaar op zoek toch?
    (ik heb 78 eieren, niet zeker welke allemaal zijn, maar 19 heb ik toevallig net gevonden)


    Dewelke heb je nog nodig? (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ben ik de enige die de nummers van mijn eieren niet bijhoudt? :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Firgun schreef:
    (...)

    Dewelke heb je nog nodig? (krul)

    Eh, genoeg, maar heb niet alles bij gehouden XD
    Iig moet ik 27 nog en 33.
    Had je 41 al? Ik zal even een pb sturen ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Frodo schreef:
    Ben ik de enige die de nummers van mijn eieren niet bijhoudt? :')


    Nee, ik ook niet. Dat wordt iets voor volgend jaar (:


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.