• Hej hej iedereen!

    Komende zondag is het weer zover: Pasen! De dag waarop de klokken van Rome en de paashaas hun weg terug vinden naar onze huizen en tuinen. En om jullie alvast in de sfeer te brengen, hebben we ook dit jaar weer eieren verstopt. Dit jaar zelfs meer dan vorig jaar. Oei, als dat maar goed komt want vorig jaar heeft niemand ze allemaal gevonden! (no_chears)

    Wie klopt het record van vorig jaar? Wie gaat er dit jaar meer dan 68 paaseieren vinden? Laat het ons weten in de reacties!

    Hoe werkt het?


    Wij hebben op heel Quizlet weer een heleboel eieren verstopt. Het is aan jullie om er zoveel mogelijk te vinden.
    Je vindt zo’n ei wanneer je op een pagina komt waar er eentje verborgen ligt. Dan krijg je een pop-up. Heel erg simpel. ;-)
    Achter de schermen krijgen wij een scorebord. Zo weten we wie op het einde de meeste eieren heeft gevonden, want deze persoon krijgt een prijsje. Maar liefst 100 credits zijn er dit weekend te verdienen voor de eerste plaats! Dat wil ook zeggen dat als er een gedeelde 1ste plaats is, het ook een gedeelde prijzenpot wordt! Dus het is verstandiger om de locaties van de door jou gevonden eieren voor jezelf te houden!

    Hopelijk staan jullie allemaal te popelen om vanaf morgen, vrijdag 14 april, te starten met zoeken! Onze actie loopt tot en met 17 april 12u en daarna zal zo snel mogelijk bekend gemaakt worden die de winnaars zijn van de paaseierenzoektocht van 2017!

    Wie heeft er al zin in?!



    Liefs,
    De Qrew


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik heb er 60 YAY.


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    Ik heb er 60 YAY.


    Ja, maar jij speelt vals


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Iemand? Ik heb alleen deze nog nodig: 9 10 33 52 53 54 59 62 68 73 103 113


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Floresco schreef:
    Iemand? Ik heb alleen deze nog nodig: 9 10 33 52 53 54 59 62 68 73 103 113


    Heb jij er dan al over de 100?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Kan iemand een hint geven


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Hey guys and gals


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Helaas werkt de url veranderen niet. Hihi. Wie heeft dat nog meer allemaal geprobeerd?

    Ik heb net even opgezocht en ik moet nog:
    9
    10
    33
    52
    53
    54
    59
    62
    68
    73
    76-100
    108
    113

    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 14:40 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Easter schreef:
    (...)

    Heb jij er dan al over de 100?

    Het zijn in totaal 95 eieren. 76 t/m 100 bestaan niet.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Floresco schreef:
    (...)
    Het zijn in totaal 95 eieren. 76 t/m 100 bestaan niet.

    Dus je wilt zeggen dat mijn theorie over de geheime hoek van Quizlet die niemand kent, waar 25 eieren verstopt liggen niet klopt?!


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Moxley schreef:
    (...)
    Dus je wilt zeggen dat mijn theorie over de geheime hoek van Quizlet die niemand kent, waar 25 eieren verstopt liggen niet klopt?!


    We leven allen met je mee in deze lastige tijden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Moxley schreef:
    (...)
    Dus je wilt zeggen dat mijn theorie over de geheime hoek van Quizlet die niemand kent, waar 25 eieren verstopt liggen niet klopt?!

    De mods hebben die gewoon verstopt op plekken waar alleen zij bij kunnen.

    Yrden schreef:
    (...)
    De mods hebben die gewoon verstopt op plekken waar alleen zij bij kunnen.

    Dat denk ik nu ook


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Ik denk dat er op het modforum na, geen geheime plek op Q is. Daar zou dan iemand op dit moment toch wel achter moeten zijn gekomen?

    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 12:25 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Op het mod, crew en bètaforum is niets te vinden ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Easter schreef:
    Ik denk dat er op het modforum na, geen geheime plek op Q is. Daar zou dan iemand op dit moment toch wel achter moeten zijn gekomen?


    Bèta- bemiddelaars- en crewforum ook, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried