• Hej hej iedereen!

    Komende zondag is het weer zover: Pasen! De dag waarop de klokken van Rome en de paashaas hun weg terug vinden naar onze huizen en tuinen. En om jullie alvast in de sfeer te brengen, hebben we ook dit jaar weer eieren verstopt. Dit jaar zelfs meer dan vorig jaar. Oei, als dat maar goed komt want vorig jaar heeft niemand ze allemaal gevonden! (no_chears)

    Wie klopt het record van vorig jaar? Wie gaat er dit jaar meer dan 68 paaseieren vinden? Laat het ons weten in de reacties!

    Hoe werkt het?


    Wij hebben op heel Quizlet weer een heleboel eieren verstopt. Het is aan jullie om er zoveel mogelijk te vinden.
    Je vindt zo’n ei wanneer je op een pagina komt waar er eentje verborgen ligt. Dan krijg je een pop-up. Heel erg simpel. ;-)
    Achter de schermen krijgen wij een scorebord. Zo weten we wie op het einde de meeste eieren heeft gevonden, want deze persoon krijgt een prijsje. Maar liefst 100 credits zijn er dit weekend te verdienen voor de eerste plaats! Dat wil ook zeggen dat als er een gedeelde 1ste plaats is, het ook een gedeelde prijzenpot wordt! Dus het is verstandiger om de locaties van de door jou gevonden eieren voor jezelf te houden!

    Hopelijk staan jullie allemaal te popelen om vanaf morgen, vrijdag 14 april, te starten met zoeken! Onze actie loopt tot en met 17 april 12u en daarna zal zo snel mogelijk bekend gemaakt worden die de winnaars zijn van de paaseierenzoektocht van 2017!

    Wie heeft er al zin in?!



    Liefs,
    De Qrew


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Papiliones schreef:
    (...)

    Hoeveel paaseieren heb jij wel niet? :o


    Blijkbaar best wel veel haha, ik heb de hele site echt al vijf keer afgezocht xD

    Edit: ik heb er blijkbaar 79? Maar er zijn mensen die er nog wel meer hebben haha dus ik geef nog niet op (A)

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 22:31 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    Hey lieve mensen, ik zoek nog deze eieren: 5 - 9 - 10 - 19 - 33 - 45 - 52 - 53 - 54 - 56 - 59 - 62 - 68 - 73 - 103 - 108 - 113
    Ik hoor het graag als iemand wil ruilen of een tip wil geven (A)


    heb jij alle eieren van 75 tem 100? ;D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Duckling schreef:
    (...)

    heb jij alle eieren van 75 tem 100? ;D


    Haha nope, die heb ik voor het gemak maar even weggelaten aangezien niemand die kan vinden en ze dus waarschijnlijk niet bestaan


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    @Perpetual: ik wil je 5 geven, anders. :D

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 22:34 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Perpetual schreef:
    Hey lieve mensen, ik zoek nog deze eieren: 5 - 9 - 10 - 19 - 33 - 45 - 52 - 53 - 54 - 56 - 59 - 62 - 68 - 73 - 103 - 108 - 113
    Ik hoor het graag als iemand wil ruilen of een tip wil geven (A)

    Ik weet 5, 19, 56 en 108 (: alhoewel ik vooral degene die jij niet hebt verder ook niet heb XD op 119 na


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Perpetual schreef:
    (...)

    Blijkbaar best wel veel haha, ik heb de hele site echt al vijf keer afgezocht xD

    Edit: ik heb er blijkbaar 79? Maar er zijn mensen die er nog wel meer hebben haha dus ik geef nog niet op (A)



    Ooooh, ik dacht al haha! Ja, precies. Ik had nog een paasei gevonden, dus ik heb nu 81 paaseieren. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik begin serieus chago te worden van die eieren, omdat ik voor mijn gevoel echt zo'n beetje alles wel gehad heb :') Blijf maar vast zitten op 82.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb er 83 ^^
    Ik mis alleen nog 9, 10, 33, 52, 53, 54, 59, 62, 68, 73, 103 en 113
    Dikgedrukt had ik vorig jaar ook niet
    Ik ruil graag met mensen, maar ik weet niet meer van alles waar ik het heb gevonden, wel het meeste ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wheatley schreef:
    Ik begin serieus chago te worden van die eieren, omdat ik voor mijn gevoel echt zo'n beetje alles wel gehad heb :') Blijf maar vast zitten op 82.


    Ik heb het aan het begin van de avond opgegeven. Blijf ook vastzitten op 82.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik zit ook al vast op 82... :(

    Edit: ik ben wel heel benieuwd of er iemand meer dan 82 eieren heeft gevonden? En zo ja, dan wil ik heel graag ruilen ^^

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 23:18 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik heb er iets van.. 40? 41? I'm no good at this.


    Tijd voor koffie.

    ik heb 86 (wbw) nog steeds ahaha

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 23:29 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kan iemand me alsjeblieft helpen met de locaties van volgende nummers via pb? Zo kan ik mijn lijst nog aanvullen.
    11, 34, 41, 107, 108 en 120.


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Kan iemand me alsjeblieft helpen met de locaties van volgende nummers via pb? Zo kan ik mijn lijst nog aanvullen.
    11, 34, 41, 107, 108 en 120.


    Ik wil je wel helpen! Ik stuur je even een pb (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik heb inmiddels wel opgemerkt dat het knopje voor Fullscreen niet werkt bij gedichten en stories enzo


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis