• Hej hej iedereen!

    Komende zondag is het weer zover: Pasen! De dag waarop de klokken van Rome en de paashaas hun weg terug vinden naar onze huizen en tuinen. En om jullie alvast in de sfeer te brengen, hebben we ook dit jaar weer eieren verstopt. Dit jaar zelfs meer dan vorig jaar. Oei, als dat maar goed komt want vorig jaar heeft niemand ze allemaal gevonden! (no_chears)

    Wie klopt het record van vorig jaar? Wie gaat er dit jaar meer dan 68 paaseieren vinden? Laat het ons weten in de reacties!

    Hoe werkt het?


    Wij hebben op heel Quizlet weer een heleboel eieren verstopt. Het is aan jullie om er zoveel mogelijk te vinden.
    Je vindt zo’n ei wanneer je op een pagina komt waar er eentje verborgen ligt. Dan krijg je een pop-up. Heel erg simpel. ;-)
    Achter de schermen krijgen wij een scorebord. Zo weten we wie op het einde de meeste eieren heeft gevonden, want deze persoon krijgt een prijsje. Maar liefst 100 credits zijn er dit weekend te verdienen voor de eerste plaats! Dat wil ook zeggen dat als er een gedeelde 1ste plaats is, het ook een gedeelde prijzenpot wordt! Dus het is verstandiger om de locaties van de door jou gevonden eieren voor jezelf te houden!

    Hopelijk staan jullie allemaal te popelen om vanaf morgen, vrijdag 14 april, te starten met zoeken! Onze actie loopt tot en met 17 april 12u en daarna zal zo snel mogelijk bekend gemaakt worden die de winnaars zijn van de paaseierenzoektocht van 2017!

    Wie heeft er al zin in?!



    Liefs,
    De Qrew


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Stiekeme MT.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Easter schreef:
    (...)

    Nee. Ik had die gevonden en had er nog nooit van gehoord. Vandaar dat ik hem deelde. (:


    Ah oké! Duidelijk, haha. ^^ Ja, je ontdekt van alles op Q met zo'n zoektocht. :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    Heeft iemand ook al doorgegeven dat er bij nieuwe leden overal test staat? Volgens mij klopt dat ook niet. xd


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Easter schreef:
    Heeft iemand ook al doorgegeven dat er bij nieuwe leden overal test staat? Volgens mij klopt dat ook niet. xd

    Bij blogs staat het ook


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Moxley schreef:
    (...)
    Bij blogs staat het ook


    Vreemd. Ik heb dat niet?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wist niet eens dat dit er was en in een paar klikjes heb ik al 4 eieren.


    Firm believer of all that is magic

    Easter schreef:
    (...)

    Vreemd. Ik heb dat niet?

    Ik nu ook niet meer, maar gisteren wel


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    jongens ik heb al deze eitjes nog nodig D:

    9,33,52,53,59,62,68,73,76 tem 100,103,113,118

    als iemand wilt ruilen die deze heeft, ik heb alle locaties behalve van bovenstaand lijstje! (:

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 20:42 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Duckling schreef:
    jongens ik heb al deze eitjes nog nodig D:

    9,33,52,53,59,62,68,73,76 tem 100,103,113,118

    als iemand wilt ruilen die deze heeft, ik heb alle locaties behalve van bovenstaand lijstje! (:


    Ik heb 118 gehad (want dat was de laatste die ik kreeg), maar ik heb zelf geen lijstje bijgehouden met welke ik nog moet etc. :')
    Maar ik wil 'm je anders wel gewoon vertellen. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb 118 in ruil voor 119 of 54? De rest heb ik ook niet...

    Heeft iemand 9, 10, 33, 52, 53, 54, 59, 62, 68, 73, 103, 113 en 119?
    Ik heb dan dus de rest, heb niet van alles opgeschreven hoe ik er aan kwam want dat bedacht ik me te laat (het meeste in de 100 bijv.), maar het meeste tot aan 75 heb ik uitgeschreven staan, evenals 108, 116, 117 en 118 als je 1 van die nodig hebt (:

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 20:41 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ik heb paasei 118 al, blijkbaar whoops foutje! ben ik uit de lijst vergeten te halen (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zitten er trouwens op het forum ook paaseieren? Ik hoef niet perse te weten waar, ik hou wel van een zoektocht, haha. XD


    One Who Travels A Higher Path.

    Hey lieve mensen, ik zoek nog deze eieren: 5 - 9 - 10 - 19 - 33 - 45 - 52 - 53 - 54 - 56 - 59 - 62 - 68 - 73 - 103 - 108 - 113
    Ik hoor het graag als iemand wil ruilen of een tip wil geven (A)

    Edit: ik heb 5 inmiddels ^^

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 22:46 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    76 ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    Perpetual schreef:
    Hey lieve mensen, ik zoek nog deze eieren: 5 - 9 - 10 - 19 - 33 - 45 - 52 - 53 - 54 - 56 - 59 - 62 - 68 - 73 - 103 - 108 - 113
    Ik hoor het graag als iemand wil ruilen of een tip wil geven (A)


    Hoeveel paaseieren heb jij wel niet? :o


    One Who Travels A Higher Path.