• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 15:46 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Het gaat wel,’ kon Jasper nog net tegen DJ zeggen voordat Flynn met een verwilderde uitdrukking op zijn gezicht aan zag komen lopen. Hij ging iets rechterop zitten en wachtte gespannen het antwoord op Cyriths vraag af. Wat was er aan de hand? De afgelopen vakanties waren er zo veel verschrikkelijke dingen gebeurd dat hij het niet kon helpen dat hij direct dacht dat er iets vreselijk mis was.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Goed hoor schattebout, en met jou?' Hij smakte met zijn lippen nadat hij een slok had genomen. 'Je ziet er goed uit. Je doet toch niet aan botox hè?' vroeg hij een tikkeltje ongerust.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    DJ keek Flynn aan, met bange ogen. Hij was helemaal nat en er hing een sterke geur van alcohol om hem heen.
    'Gaat het niet goed met haar?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Alienna wrong zich door de dansende mensenmassa, maar ze kon Jelle nergens vinden. Niet aan de bar en niet op de dansvloer. Ze wachtte nog even om zeker te weten dat hij niet toevallig naar de toilet was en keek daarna buiten rond, voor het geval hij was gaan roken of de verkoeling op had gezocht. Hij was nergens. Met een zucht keek ze op haar telefoon. Geen berichtje. Ze had er zelf ook niet aan gedacht om een berichtje te sturen. Hopelijk was hij niet ongerust. Ze belde hem op, maar kreeg geen gehoor. Was hij alvast naar de tent gegaan? Ze volgde het pad naar het kampeerterrein. Onderweg zag ze hem opeens liggen, languit op een bankje. Ze grinnikte om het vreemde aanzicht en ging naast hem zitten. Hij keek niet op. Ze fronste. Was hij nou echt in slaap gevallen? Ze streek door zijn haren om de aandacht te trekken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lotte lachte. ‘Nee hoor, dit is allemaal puur natuur! Maar wat doe je hier, Gary, ben je net pas aangekomen?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ja, heb je mijn verrassingsact niet gezien dan?' vroeg hij beteuterd. 'Ik deed Queen. Een voortreffelijke poging tot,' schepte hij op.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Catan schreef:
    (...)

    Marije fronste. Hij leek nogal nerveus, terwijl ze zich altijd bij elkaar op hun gemak hadden gevoeld. 'Wel prima. Ik heb minder gedronken dan de meeste mensen hier, geloof ik.'

    'Ja, ik ook.' Lee vroeg zich af waarom Marije zich had ingehouden. Was ze ook bang dat er iets zou gebeuren waar ze in een nuchtere staat nooit achter zou hebben gestaan?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘Nee! Ik was zeker net buiten.’ Lotte trok een pruillip. ‘Heeft niemand het opgenomen?’ Ze keek het groepje rond. Niet dat ze veel aandacht had. Helen was overduidelijk met de barman aan het flirten en Bobbi keek naar buiten, met eenzelfde roofzuchtige blik in haar ogen als haar vriendin. Hoopvol richtte ze haar blik op Gail.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Noa bleef een beetje verward achter. De mensen om haar heen dansten weer verder en niemand lette op de gemorste drank; dat was niet het enige beetje dat op de grond lag.
    Ze wist niet goed wat ze moest doen. Flynn kon ze maar beter niet opzoeken en Angel ook niet, maar kon ze het maken om hier te blijven en wilde ze dat wel? Ze bedacht zich dat ze eigenlijk helemaal niet wist waar haar broertje was en dat ze, als ze toch wilde blijven, best naar hem toe kon gaan. Alleen wilde ze nu even frisse lucht.
    Zowel Flynn als Angel waren nergens te bekennen toen ze zich een weg naar buiten had gebaand en eigenlijk was ze daar wel blij om. Ze wilde niet in hun ruzie betrokken worden. Dit was al erg genoeg. Ze had het voor Flynn en Angel verpest, wist ze. Ze kende hen niet ontzettend goed, maar had ze wel heel aardig gevonden en het best met hen kunnen vinden als ze hen had gezien op een verjaardag of zo. Natuurlijk wist iedereen dat Angel ziek was en Noa was bang dat dit het alleen maar erger zou maken.
    Ze haalde diep adem en leunde even tegen een muurtje, maar ze voelde zich nogal ongemakkelijk door hier helemaal in haar eentje te staan. Mensen keken naar haar, herkenden haar misschien van hetgeen wat net was voorgevallen.
    Een beetje schuldbewust vluchtte Noa weer naar binnen. Eigenlijk verdiende ze geen leuke avond meer, maar ze wist dat ze toch niet meer zou kunnen slapen. Ze wrong zich weer door de mensen om te zien of ze haar broertje ergens kon vinden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Slater had het al snel veel te warm gekregen binnen en was buiten in het gras neergezakt. Raine en Roxy zaten bij hem, ze lagen op hun rug en staarden naar binnen. Gail stond bij haar vrienden en Slater vond het wel even best zo. Dit was toch niet echt zijn muziek en de warmte was buiten aangenaam. Beter dan die zweetlijven binnen. ‘Kijk, een vallende ster.’ Hij wees in de richting van de maan. ‘Wat zouden jullie wensen, als wensen doen werkelijk zin had?’ vroeg hij in een poging een diepgaand gesprek in te leiden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik geloof daar niet in,' zei Raine. 'En anders zou ik wensen dat ik eindelijk eens de loterij zou winnen. Wordt hoog tijd. Jij?' Hij keek toch wel enigszins nieiwsgierig naar zijn vriend.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Flynn schudde zijn hoofd. Hij wilde zeggen dat er niets gebeurd was, maar dat was natuurlijk een leugen. Iedereen kon aan hem zien dat er iets gaande was. Na wat ze allemaal hadden meegemaakt, wilde hij ook niemand onnodig ongerust maken. Hij schaamde zich echter ontzettend voor wat hij had gedaan en wist niet of Cyrith, Jasper en DJ de mensen waren aan wie hij dit durfde te vertellen.
    Zijn relatie met Angel duurde het langst van die van al zijn vrienden en hij had het met één kus verwoest. Het was oneerlijk tegenover Cyrith die er jaren over had gedaan om Lotte voor zich te winnen, écht te winnen, en Jasper en DJ die elkaar bijna waren kwijtgeraakt door hun liefde voor elkaar.
    'Ik - ik heb iets doms gedaan,' zei hij. ''Ze is boos weggegaan en ik weet nu niet waar ze is.'
    Eigenlijk wilde hij huilen, maar hij was niet degene die dat verdiende. Waarschijnlijk zat Angel nu ergens te huilen en hij vond dat zij het meeste recht had om tranen te laten om wat er was gebeurd.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik heb helaas ook geen filmpje. Ik zong mee, dat was veel leuker. Iedereen maakt tegenwoordig maar filmpjes, en dan vergeten ze echt te genieten van het moment.'
    'Let maar niet op Gailtje,' vertrouwde Gary Lotte zachtjes toe. 'Ze heeft niet genoeg gedronken. Veel te serieuze kletspraat de hele tijd.' Hij knipoogde. 'Hoe gaat het met je Lottie?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Sinds Marije naar buiten was gegaan, had James weer wat meer aandacht voor zijn omgeving. Hij probeerde de groepsdynamiek nog steeds in kaart te brengen en die bleek toch wel weer heel verrassend op een avond als deze. Hij was er net getuige van geweest hoe Flynn en Noa met elkaar vreemd waren gegaan. Iets wat hij nog niet helemaal kon bevatten. Voor zover hij had begrepen, had Noa juist iets met een van de beste vrienden van Flynn gehad.
    Hij dacht dat hij de meeste kans op inzicht in het gebeuren had als hij bij Angel verhaal zou proberen te halen, maar of dat hem zou lukken, viel te betwijfelen. Wel had hij de ruimte verlaten en was hij op een afstandje achter haar aan gelopen. Uit zicht van de mensen was ze snikkend op een bankje neergezakt.
    ‘Hé. Gaat het?’ Hij zakte naast haar neer. Hij hoefde niet eens voor te wenden dat hij met haar te doen was, want hij had zelden zo’n zielig hoopje mens gezien.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Kom Flynn, we helpen je zoeken,' zei DJ direct. Ze legde berustend haar hand op zijn schouder. 'Ze loopt heus niet in zeven sloten tegelijk.' Ze wist niet wie ze meer probeerde te overtuigen; Flynn of haarzelf. 'Misschien moeten we opsplitsen?' Ze keek naar de andere jongens. Ze wist ook niet of Jasper het al kon vanwege zijn been, maar hem kennende zou hij ook direct te hulp schieten.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?