• Hoe gaat het leren bij jullie? Snappen jullie alles wat je moet weten? Beetje relaxend eindexamenritueel of echt een hell (zoals dat van mij).

    (M'n planning staat echt bomvol en nu heb ik al 3 uur pauze want moet echt bijkomen van m'n 3 dagen non-stop leer moment)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Het Eindexamen Facebook event staat vol met Frans en Wiskunde. En ik zit hier met 609350 boeken biologie voor m'n neus.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Het Eindexamen Facebook event staat vol met Frans en Wiskunde. En ik zit hier met 609350 boeken biologie voor m'n neus.


    Ik moet nog beginnen, dus dat wordt morgen, zondag en maandagmorgen blokken.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Ik moet nog beginnen, dus dat wordt morgen, zondag en maandagmorgen blokken.


    Ik weet echt niet hoe ik dit allemaal moet gaan onthouden. Ik ben 2 non-stop dagen bezig geweest met alleen al alles herhalen en dingen opzoeken waarvan ik dacht wtf. Het is echt ab.nor.maal veel.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Ik weet echt niet hoe ik dit allemaal moet gaan onthouden. Ik ben 2 non-stop dagen bezig geweest met alleen al alles herhalen en dingen opzoeken waarvan ik dacht wtf. Het is echt ab.nor.maal veel.

    Ik moet ook nog beginnen, maar in principe heb ik het al eens gehaald dus dat betekent dat ik het al allemaal een keer heb gezien. Ik ga na biologie gelijk naar mijn beste vriendin dus ik heb echt de motivatie om hard aan het werk te gaan.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:
    (...)
    Ik moet ook nog beginnen, maar in principe heb ik het al eens gehaald dus dat betekent dat ik het al allemaal een keer heb gezien. Ik ga na biologie gelijk naar mijn beste vriendin dus ik heb echt de motivatie om hard aan het werk te gaan.


    Ik heb niet echt motivatie, alleen dat het mijn laatste examen is. Ik heb alleen echt geen puf meer om te leren. Iedere ochtend denk ik '7 uur opstaan en dan leren' en dan val ik terug in slaap en is het ineens 8 of 9 uur. Nu is bio vooral inzicht, dus ik ga vooral ecologie herhalen en even kijken waarop ik slecht scoorde in mijn toetsen via cijfers van eerdere jaren. Voor de rest weet ik het echt niet, nog eens een examen van vorig jaar bekijken denk ik en dan houdt het wel op. Had bij mijn andere vakken op een gegeven moment zoiets van 'Wat kan ik nog doen? Heb alles al gelezen en geleerd, paar examenopdrachten gemaakt, maar ik kan nu wel gaan focussen op dingen die ik niet goed kan, maar ik weet niet wat ik ga krijgen op het examen.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Kroliki schreef:
    (...)
    Ik moet ook nog beginnen, maar in principe heb ik het al eens gehaald dus dat betekent dat ik het al allemaal een keer heb gezien. Ik ga na biologie gelijk naar mijn beste vriendin dus ik heb echt de motivatie om hard aan het werk te gaan.


    Aan motivatie ontbreekt het niet, want anders kan ik geen 3 weken een leermentaliteit van 9-5 aanhouden. Het is alleen ontiegelijk veel, waarvan 99% niet eens op het examen komt als ik naar vorige examens keek waar echt maar like 3 onderwerpen terugkwamen. Echt hoor.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Nog meer mensen die al klaar zijn? (:

    Hannibal_Lecter schreef:
    Nog meer mensen die al klaar zijn? (:


    I wish lol, haha. Ik moet nog tot 24 mei.


    That is a perfect copy of reality.

    Hoewel ik toch echt 3 weken afstand heb gedaan van Q en andere social media, heb ik nog steeds het gevoel dat het zeer meh ging.. Oh well, hoor het de 14e wel. Als ik ben gezakt heb ik tenminste 3 maanden om in een hoekje te huilen :'D


    El Diablo.

    Habiba schreef:
    Hoewel ik toch echt 3 weken afstand heb gedaan van Q en andere social media, heb ik nog steeds het gevoel dat het zeer meh ging.. Oh well, hoor het de 14e wel. Als ik ben gezakt heb ik tenminste 3 maanden om in een hoekje te huilen :'D

    Balen! De hoop niet opgeven hè! Maar nou heb ik wel een vraagje, ik zie meerdere mensen hetzelfde als jij doen. Maar geeft je dat niet juist heel veel stress, dat al het leuke zoals eventjes Quizletten tussendoor weg is? Lijkt me best een dramatische verandering (of dat is alleen bij mij zo aangezien ik vet vaak facebook enzo check), dat zou me alleen meer frustreren tijdens de examenperiode. Of heb jij daar geen last van?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Balen! De hoop niet opgeven hè! Maar nou heb ik wel een vraagje, ik zie meerdere mensen hetzelfde als jij doen. Maar geeft je dat niet juist heel veel stress, dat al het leuke zoals eventjes Quizletten tussendoor weg is? Lijkt me best een dramatische verandering (of dat is alleen bij mij zo aangezien ik vet vaak facebook enzo check), dat zou me alleen meer frustreren tijdens de examenperiode. Of heb jij daar geen last van?


    Ik heb daar niet heel veel last van gehad aangezien ik zonder social media toch genoeg manieren heb gevonden mezelf af te leiden hahaha :'D Daarnaast gaat het natuurlijk om het sociale aspect en moet ik toegeven dat ik Whatsapp en snapchat niet zo heb verwaarloosd als de rest, waardoor ik het verder niet zo heb gemist. Eerste dagen was het wel heel anders, gezien ik zowat op alles een account heb en dat echt mijn 'go-to' was hahaha x)


    El Diablo.

    Hannibal_Lecter schreef:
    Nog meer mensen die al klaar zijn? (:

    Jazekers, en het voelt zo gooooeeeeed


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben klaar!!!!!!!!
    Nu gelijk lekker op vakantie ! Morgen Harry Potter expo en woensdag lekker naar Limburg voor een kampeerweekend!
    (Was wel super onhandig om spullen voor een week + slaapzak en matje mee te nemen naar school)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hoe is de stress hier?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    Hoe is de stress hier?

    Ik ga nu al dood. Ik wordt alleen gebeld als ik een herkansing heb of gezakt ben en dan ook nog een pas tussen 5 en 6.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one