• Hoe gaat het leren bij jullie? Snappen jullie alles wat je moet weten? Beetje relaxend eindexamenritueel of echt een hell (zoals dat van mij).

    (M'n planning staat echt bomvol en nu heb ik al 3 uur pauze want moet echt bijkomen van m'n 3 dagen non-stop leer moment)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Dit topic is vaak zo geruststellend. Hier kom ik er achter dat ik niet de enige ben die denkt het te hebben verknald. :')

    Ik weet vrij zeker dat ik wiskunde verknald heb en moet gaan herkansen, aangezien ik zeven vragen niet volledig beantwoord heb van het wiskunde A pilot examen, wat mast 21 vragen telde.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Standal schreef:
    Trouwens, who's with me en gaat dood morgen bij natuurkunde.

    Ik vergeet de hele tijd dat ik ook nog natuurkunde doe om 1 of andere reden. Ik kijk er niet naar uit.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Standal schreef:
    (...)

    Makkelijk? Mijn docent zei juist dat het examen Te moeilijk is en chaotisch met al die onderwerpen zoals Quantum


    Mijn docent spoort ook niet helemaal. Die maakt altijd kapot moeilijke toetsen en dan verandert hij de n-term. Geef ons dan een fatsoenlijke toets


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rohrer schreef:



    Basically me op mijn wiskunde examen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Was ik de enige die bij natuurkunde bij Ek gewoon invulde Ek = 1/2 * m * v^2


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Was ik de enige die bij natuurkunde bij Ek gewoon invulde Ek = 1/2 * m * v^2

    Ik heb die v nog veranderd naar (v-v lucht) omdat ik dacht dat het anders te simpel was.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:
    (...)
    Ik heb die v nog veranderd naar (v-v lucht) omdat ik dacht dat het anders te simpel was.


    Dat had ik eerst ook, maar ik twijfelde door die zin eronder. Toen keek ik in het correctievoorschrift en ik dacht echt ??? hoe dan


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Dat had ik eerst ook, maar ik twijfelde door die zin eronder. Toen keek ik in het correctievoorschrift en ik dacht echt ??? hoe dan

    Wat was het antwoord uiteindelijk?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:
    (...)
    Wat was het antwoord uiteindelijk?


    Ek = Ek + Pnetto * dt ofzo

    echt ??/


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Ek = Ek + Pnetto * dt ofzo

    echt ??/

    Huh. Cito is weer lekker crea bea geweest. Ging het verder wel goed bij jou?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:
    (...)
    Huh. Cito is weer lekker crea bea geweest. Ging het verder wel goed bij jou?


    Sommige dingen gingen wel iets beter dan andere dingen. Sommige vragen ook wel 1 groot vraagteken en ik weet niet meer wat ik had opgeschreven, dus ik zie het wel. Die hele Sirius B vraag was wel raar


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Was ik de enige die bij natuurkunde bij Ek gewoon invulde Ek = 1/2 * m * v^2


    Ik zag erachter Pm staan, dus ik had zoiets van Dat moet iets met Pnetto zijn.
    Hoe ging het voor de rest?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik kon het niet laten en heb toch even naar natuurkunde gekeken. Ik denk dat ik precies goed zit, maar het is even afwachten hoe streng mijn nakijkers zijn, als ik streng ben en met wat ik me herinner van wat ik hen opgeschreven kom ik uit op 40 punten .


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one