• Hellow.
    Ongeveer 3 maanden geleden heb ik een nieuwe kat gekregen. Iets meer dan een maand geleden was ze krols en nu heb ik het vermoeden dat ze zwanger(drachtig?) is.
    Ze eet veel meer de laatste tijd, ze is super territoriaal en als je haar aait voel je echt een beetje een bult aan de zijkant.
    Moet ik met haar naar de dierenarts?
    We hebben nog nooit kittens gehad
    Update:
    We zijn net terug van de dierenarts en over ong 20 dagen worden er 5-6 kittens verwacht!


    Er werd voor trainingsdoeleinden een foto gemaakt wat voor ons heel leuk is omdat je echt de kittens kan zien

    Mama poes!
    Ze heeft ook een eigen insta! __Minous__

    [ bericht aangepast op 13 mei 2017 - 15:30 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    kan deze afbeelding helaas ook niet zien :-(

    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 12:00 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik zie de foto weer niet.
    Misschien moet je iets anders proberen dan tinypic (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Snapple schreef:
    kan deze afbeelding helaas ook niet zien :-(


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Update!
    De katjes zijn nu 2 weken oud en doen het heel goed! Ze komen mooi aan en hebben de oogjes open


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nieuwe foto? (wbw)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.



    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    OMG IK SMELT HIER! Dit is zoooo cute!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.



    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aaaw :3


    Seasons will change, but I shall remain

    Cute!!!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Wat een kleine balletjes van schattigheid zijn ze! Doet me echt denken aan toen onze kat nog klein was. Met z'n staartje nog kleiner dan mijn pink en hij was totaal niet bang.

    Ik hoop dat je goede huisjes voor ze vind en misschien kan je nog contact houden met de baasjes.


    Physics is awesome

    Oooooh *-* zoooo liefff!


    You were born original, don't die as a copy.

    Aawww zo schattig


    Treat people with kindness

    Zo. Schattig.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 20:46 ]


    Shoganai i ne~

    Och wat zijn ze dottig!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.