• Hellow.
    Ongeveer 3 maanden geleden heb ik een nieuwe kat gekregen. Iets meer dan een maand geleden was ze krols en nu heb ik het vermoeden dat ze zwanger(drachtig?) is.
    Ze eet veel meer de laatste tijd, ze is super territoriaal en als je haar aait voel je echt een beetje een bult aan de zijkant.
    Moet ik met haar naar de dierenarts?
    We hebben nog nooit kittens gehad
    Update:
    We zijn net terug van de dierenarts en over ong 20 dagen worden er 5-6 kittens verwacht!


    Er werd voor trainingsdoeleinden een foto gemaakt wat voor ons heel leuk is omdat je echt de kittens kan zien

    Mama poes!
    Ze heeft ook een eigen insta! __Minous__

    [ bericht aangepast op 13 mei 2017 - 15:30 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aaaah wat cute!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Kroliki schreef:




    Ik wil er eentje o.o


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen




    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hebbennnn *-*


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat een poepies(heart2)


    Deze foto moest ik wel met jullie delen.
    Mama poes heeft melk, maar noet genoeg dus geef ik ze 2 keer per dag een flesje en weeg ik ze 1 keer per dag. Een paar beginnen al voorzichtig te lopen en als ik uit de doos haal om ze te wegen mogen ze daarna even los rondlopen, ik moet ze steeds beter in de gaten houden!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Cute!!


    Aan niets denken is ook denken.

    Aw wat een snoesjes :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Aah, ik heb zelf ook ooit kittens gehad, en dat is zo enorm geweldig!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Kroliki schreef:


    Deze foto moest ik wel met jullie delen.
    Mama poes heeft melk, maar noet genoeg dus geef ik ze 2 keer per dag een flesje en weeg ik ze 1 keer per dag. Een paar beginnen al voorzichtig te lopen en als ik uit de doos haal om ze te wegen mogen ze daarna even los rondlopen, ik moet ze steeds beter in de gaten houden!



    Wat goed dat je ze zo in de gaten houdt! En wat leuk dat ze al gaan ontdekken.


    Physics is awesome





    Ze doen het zo goed! Ze beginnen nu echt te lopen en te onderzoeken. Ze mogen nu overdag uit de doos en in een (omheind) stuk van mijn kamer. Moeder poes vind dit heel fijn en het zorgt ervoor dat ze meer bij de poesjes blijft.(en dat ik niet bang hoef te zijn dat er 1 uit de doos klimt en dood valt). Er is er 1 die heel graag bij mij komt liggen en dat vind ik natuurlijk helemaal niet ergz


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Och wat zijn ze toch lief!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Och, dat tongetje! Hoe schattig.
    Ik kom er hoogstpersoonlijk één (of vier) halen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Awww. SO cute!


    Ex astris, sciencia

    Wat lief!!! (:


    It's never gonna happen, Guys.