• Klik


    Ligt het aan mij of probeert iedereen het hier constant goed te doen. Te doen alsof ze perfect zijn. Niemand is perfect, maar als iemand op Quizlet met slechte spelling komt of weinig ervaring, wordt die haast uitgelachen en is die verplicht om dit bij te leren voordat hij of zij kan worden geaccepteerd.
    En dan is er de andere helft die daadwerkelijk laten zien wie ze zijn, en worden bestraft.

    Is dit wat wij normaal noemen? Is dit waar Quizlet voor bedoeld is?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 21:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 mei 2017 - 21:39 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Met je vragen over deze situatie of de Crew in het algemeen kun je bij een bemiddelaar terecht, dan kunnen we er iets mee doen namelijk!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben zojuist in contact gekomen met een van de meisjes dat jullie gebant hebben.
    En ik vind deze manier van 'oplossen' verschrikkelijk raar.

    Misschien was het niet de handigste manier om een topic te openen en het hele verhaal te vertellen. Maar ik vind de manier hoe hier mee om is gegaan nog veel erger.

    Jullie hebben ze geband en komen niet in contact met hun om ze uberhaupt te vragen waarom.
    Ik heb begrepen dat Ailise achter de schermen is gepest. Er werd naar haar gesneerd, haatberichten gestuurd en ze werd steeds verteld dat ze dingen fout deed (over dingen waar haar niks over werd verteld?)

    Toen is ze gestopt, omdat ze zich zo kut voelde. En toen bleven die berichten door gaan.

    Vervolgens wilt ze uit komen wat er achter de schermen om gaat en in wat voor mensen wij ons vertrouwen leggen. Meteen wordt al het bewijs verwijderd en wordt ze als boosdoener aangewezen. Zwart gemaakt. Zonder dat ze kan reageren, want ze is geband.

    Misschien werd dit vanuit jullie positie anders ervaren, maar van wat ik heb gezien heb ik geen reden om aan hun woorden te twijfelen.

    Ik vind dit oprecht echt verschrikkelijk.

    Ik vind dat hier openlijk over gesproken moet worden, want dit gaat ons allemaal aan.

    Vind ik wat ze heeft gedaan een goede manier? Nee. Maar het gedrag van de crew vind ik toch een tandje erger.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Fresco schreef:
    Met je vragen over deze situatie of de Crew in het algemeen kun je bij een bemiddelaar terecht, dan kunnen we er iets mee doen namelijk!


    Is de bemiddelaar een controlerende macht over de Moderatoren?
    Ik heb namelijk altijd het idee gehad dat Bemiddelaren alleen waren om ruzies op te lossen en niet om ook te controleren of alles achter de schermen wel oke gaan.
    Daarom dat ik ook niet op een Bemiddelaar ben afgestapt (:

    Ik vind het namelijk zeer ernstig dat iemand in de crew werd gepest en daarna het slachtoffer als boosdoener wordt aangewezen.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rohrer schreef:
    Ik ben zojuist in contact gekomen met een van de meisjes dat jullie gebant hebben.
    En ik vind deze manier van 'oplossen' verschrikkelijk raar.

    Misschien was het niet de handigste manier om een topic te openen en het hele verhaal te vertellen. Maar ik vind de manier hoe hier mee om is gegaan nog veel erger.

    Jullie hebben ze geband en komen niet in contact met hun om ze uberhaupt te vragen waarom.
    Ik heb begrepen dat Ailise achter de schermen is gepest. Er werd naar haar gesneerd, haatberichten gestuurd en ze werd steeds verteld dat ze dingen fout deed (over dingen waar haar niks over werd verteld?)

    Toen is ze gestopt, omdat ze zich zo kut voelde. En toen bleven die berichten door gaan.

    Vervolgens wilt ze uit komen wat er achter de schermen om gaat en in wat voor mensen wij ons vertrouwen leggen. Meteen wordt al het bewijs verwijderd en wordt ze als boosdoener aangewezen. Zwart gemaakt. Zonder dat ze kan reageren, want ze is geband.

    Misschien werd dit vanuit jullie positie anders ervaren, maar van wat ik heb gezien heb ik geen reden om aan hun woorden te twijfelen.

    Ik vind dit oprecht echt verschrikkelijk.

    Ik vind dat hier openlijk over gesproken moet worden, want dit gaat ons allemaal aan.

    Vind ik wat ze heeft gedaan een goede manier? Nee. Maar het gedrag van de crew vind ik toch een tandje erger.


    Ik denk niet dat zulke shots in the dark posten nu gaat helpen, eigenlijk.

    Ailise heeft wat onhandige berichten op het forum gepost, de commotie is een beetje gaan liggen, en over een tijdje komt er bericht van de crew. De slechteriken, volgens het verhaal - maar ja, uit het verhaal van Ailise kwam ook niet veel duidelijkheid, want dat was overduidelijk alleen haar perspectief. Dus wat is 'de waarheid'? I dunno.
    Komen we zo niet achter.

    In ieder geval, mijn punt is dat we hierover eindeloos door kunnen blijven speculeren zonder informatie van iemand, want daar gaat nu geen antwoord op komen - of we wachten af. Tot er meer duidelijk is en het een beetje gekalmeerd is. Overigens is dit:
    Vervolgens wilt ze uit komen wat er achter de schermen om gaat en in wat voor mensen wij ons vertrouwen leggen. Meteen wordt al het bewijs verwijderd en wordt ze als boosdoener aangewezen.

    Niet helemaal correct. Het verhaal was enorm eenzijdig, niet alles werd verteld, en ik weet niet hoe vaak het gezegd moet worden; er is serieuze privacy gebroken. En dan heb ik het niet eens alleen over de geheimhouding van de mods, ook van individuele users. En dat is niet oké.

    Zoals je het nu vermeldt, is het een beetje verheerlijkt van hoe het vanavond gegaan is.

    Dus ik vind dit verhaal een beetje moeilijk te geloven - althans, ik geloof niet dat het zo zwart en wit is, en het heeft geen zin om daar nu maar een beetje á la mosterd na de maaltijd naar te gaan raden. Het is een beetje porren in een dode plant zo.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 1:09 ]


    Tijd voor koffie.

    Nogmaals, stuur alsjeblieft een berichtje met je vragen en zorgen aan de bemiddelaars. Wij zijn namelijk het aanspreekpunt voor dit soort dingen. Het is al heel laat en we gaan er nu niks meer mee doen, maar we zullen jouw vragen absoluut meenemen in onze uitleg morgen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sempre schreef:
    Lieve users,

    Het is begrijpelijk dat Melissa's topic vraagtekens heeft opgeroepen bij jullie. Op dit moment zijn we bezig om te kijken hoe we jullie het beste inzicht kunnen geven in de omstandigheden, zonder daarmee (nog) meer informatie vrij te spelen.

    We hopen dat jullie ons een dagje willen geven, het is namelijk laat en wij zijn allemaal ook (maar) vrijwilligers. Het is in ieder geval nooit de intentie geweest dat deze situatie zo'n wending zou nemen. Het is belangrijk dat jullie weten dat wij in ieder geval bezig zijn om jullie alle informatie te geven om een duidelijke blik op de situatie te krijgen.

    Zoals jullie kunnen lezen heeft Melissa een tijdelijke ban gekregen. Dit heeft te maken met het feit dat de privacy van vele is overschreden maar ook omdat er informatie is gelekt. Het is voor ons nu een prioriteit om met Melissa in contact te komen en dit op te lossen. De reden voor de ban is simpelweg om meer lekken te voorkomen. Jullie kunnen er echter van uit gaan dat wij morgen jullie hier meer informatie over zullen geven.

    Het doet ons ook heel veel pijn dat het zo is gelopen en mochten jullie iets kwijt willen; de bemiddelaars staan voor jullie klaar! Maar wacht alsjeblieft met oordelen tot wij ook ons deel van het verhaal hebben gedaan.

    Dankjulliewel voor alle ondersteunde reacties,

    Liefs de mods en bemiddelaars.



    When time and life shook hands and said goodbye.

    Rohrer schreef:
    (...)

    Is de bemiddelaar een controlerende macht over de Moderatoren?
    Ik heb namelijk altijd het idee gehad dat Bemiddelaren alleen waren om ruzies op te lossen en niet om ook te controleren of alles achter de schermen wel oke gaan.
    Daarom dat ik ook niet op een Bemiddelaar ben afgestapt (:

    Ik vind het namelijk zeer ernstig dat iemand in de crew werd gepest en daarna het slachtoffer als boosdoener wordt aangewezen.

    Bemiddelaars zijn er ook om er voor te zorgen dat wij als moderators objectief handelen achter de schermen. Ze zijn onafhankelijk en zorgen ervoor dat er op de juiste manier wordt gehandeld, omdat mensen niet altijd 100% objectief kunnen zijn.
    De volledige taakomschrijving van een bemiddelaar kan je hier vinden. (:


    Take me to wonderland

    De manier waarop Rohrer haar opmerkingen formuleert, is wat onhandig en het rijt oude, helende wonden weer open. Zou dit topic niet gesloten kunnen worden? Dan voelen minder mensen zich op hun tenen getrapt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.