• Klik


    Ligt het aan mij of probeert iedereen het hier constant goed te doen. Te doen alsof ze perfect zijn. Niemand is perfect, maar als iemand op Quizlet met slechte spelling komt of weinig ervaring, wordt die haast uitgelachen en is die verplicht om dit bij te leren voordat hij of zij kan worden geaccepteerd.
    En dan is er de andere helft die daadwerkelijk laten zien wie ze zijn, en worden bestraft.

    Is dit wat wij normaal noemen? Is dit waar Quizlet voor bedoeld is?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 21:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 mei 2017 - 21:39 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Tja

    Oké Doei. Bedankt Melissa.


    At the end we're all cursed

    Ik zou het denk ik niet zo'n slecht idee vinden om dit topic te sluiten.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Waren er nog verwijderde reacties of mis ik nou wat?


    Tijd voor koffie.

    Topics. En atm ik feitelijk ook niet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nee, maar ik heb het idee dat er nog reacties hier zijn gepost, aangezien het lijkt alsof mensen reageren op iets wat er niet staat.
    But eh.


    Tijd voor koffie.

    Edgy schreef:
    Nee, maar ik heb het idee dat er nog reacties hier zijn gepost, aangezien het lijkt alsof mensen reageren op iets wat er niet staat.
    But eh.


    Dat gaat over topics die aangamaakt en verwijderd zijn met Melissa's verhaal. Door andere leden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    Dat gaat over topics die aangamaakt en verwijderd zijn met Melissa's verhaal. Door andere leden.


    Oh wauw. Wat volwassen van ze.

    - Delphini heeft haar account nu gedeactiveerd.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 0:42 ]


    Tijd voor koffie.

    Goh ik had hier nog uitgebreid op willen reageren maar ik merk dat ik al een hele boel heb gemist. Naja. Dan heeft het ook weinig nut om mijn mening nog neer te zetten. :')


    The truth is out there.

    Ripley schreef:
    Goh ik had hier nog uitgebreid op willen reageren maar ik merk dat ik al een hele boel heb gemist. Naja. Dan heeft het ook weinig nut om mijn mening nog neer te zetten. :')

    Ik denk ook niet dat we die wonden verder moeten openrijten. Ik wilde mijn mening hier ook geven, maar het meeste kwaad is al geschiedt en om er dan nog een reactie over te geven na een rust van stilte heeft geen zin. Verder blijf ik er ook gewoon buiten. Ik denk dat dat het handigst is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik was er niet bij, maar ikwil wel nog iets zeggen.
    De mods hebben veel informatie over muj in hun handen. Nu hoor ik opeens dat dr heel veel fishy dingen gebeuren.
    Sorry, maar dan wil ik daar wel van weten.

    Ik vertrouw die mensen met persoonlijke informatie, maar ik hoor nu regelmatig dat t niet allemaal te vertrouwen is?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rohrer schreef:
    Ik was er niet bij, maar ikwil wel nog iets zeggen.
    De mods hebben veel informatie over muj in hun handen. Nu hoor ik opeens dat dr heel veel fishy dingen gebeuren.
    Sorry, maar dan wil ik daar wel van weten.

    Ik vertrouw die mensen met persoonlijke informatie, maar ik hoor nu regelmatig dat t niet allemaal te vertrouwen is?


    Stap naar een bemiddelaar of vraag de mods persoonlijk. Dit helpt niet mee.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    En blijkbaar als iemand dan oprecht wilt vertellen wat dr aan de hand is, dan wordt er misbruik gemaakt van de positie. Dan wordt de info verwijderd en worden mense meteen geband.

    Sorry, maar in zulke mensen wil ik ook niet mijn vertrouwen leggen dan.

    Btw, ik ken dit meisje niet. Dit is oprecht mijn mening en ik vind deze situatie zorgelijk.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rohrer schreef:
    En blijkbaar als iemand dan oprecht wilt vertellen wat dr aan de hand is, dan wordt er misbruik gemaakt van de positie. Dan wordt de info verwijderd en worden mense meteen geband.

    Sorry, maar in zulke mensen wil ik ook niet mijn vertrouwen leggen dan.

    Btw, ik ken dit meisje niet. Dit is oprecht mijn mening en ik vind deze situatie zorgelijk.


    Even om misverstanden uit de wereld te helpen: er wordt geen misbruik gemaakt van hun positie als mod. Melissa heeft gevoelige en geheime informatie openbaar gemaakt op Quizlet. Als oud-mod heeft nog altijd geheimhoudingsplicht voor zulke gebeurtenissen. Ze heeft het vertrouwen van users en crewleden die hierbij betrokken waren geschaad, vandaar dat er zo gehandeld is.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Rohrer schreef:
    En blijkbaar als iemand dan oprecht wilt vertellen wat dr aan de hand is, dan wordt er misbruik gemaakt van de positie. Dan wordt de info verwijderd en worden mense meteen geband.

    Sorry, maar in zulke mensen wil ik ook niet mijn vertrouwen leggen dan.

    Btw, ik ken dit meisje niet. Dit is oprecht mijn mening en ik vind deze situatie zorgelijk.


    Als je de situatie niet kent, oordeel er dan niet over. Er werd immens, immens veel privacy geschonden. Ik begrijp dat Melissa het wilde delen, maar deze manier was inclusief het pijn doen van heel veel mensen en dat is jammer.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried