• Klik


    Ligt het aan mij of probeert iedereen het hier constant goed te doen. Te doen alsof ze perfect zijn. Niemand is perfect, maar als iemand op Quizlet met slechte spelling komt of weinig ervaring, wordt die haast uitgelachen en is die verplicht om dit bij te leren voordat hij of zij kan worden geaccepteerd.
    En dan is er de andere helft die daadwerkelijk laten zien wie ze zijn, en worden bestraft.

    Is dit wat wij normaal noemen? Is dit waar Quizlet voor bedoeld is?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 21:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 mei 2017 - 21:39 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Fukurodani schreef:
    (...)

    Ik ben erg picky over mijn puns, sorry. Daarnaast heb ik nu eenmaal hoge verpachtingen van je gezien je wel Ad bent.


    Als je echt goede puns wilt, moeten je verwachtingen in de wachtkamer wachten onder gezelschap van wat Advertenties die handpick(y)ed zijn door onze klanten.


    Heaven is a place that we all have

    Mirinae schreef:
    Laat gewoon de personen die hierin betrokken zijn even met rust. Goed, als de crew hun eigen kant wil vertellen, doe dat vooral, maar ga dat niet doen omdat wij, de users, een verklaring eisen. Er is wel genoeg drama nu. Het gaat ons verder niets aan, tenzij, opnieuw, het iets is wat wij horen te weten of wat ze willen delen. Maar laat dan wel zoveel mogelijk privacy over voor degenen die dit hebben meegemaakt/meemaken whatever.


    Uiteindelijk zijn alle users hierdoor toch erbij betrokken geraakt en zoals eerder te lezen is; er zijn veel vragen. Dat is logisch en wij hebben zelf liever dat we die vragen beantwoorden dan iedereen moeten laten gissen. Het is natuurlijk wel hoofdzaak dat de privacy niet verder geschonden wordt. Noch die van Melissa, noch die van ons.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    bestaat er al een puntopic, adnane


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    (ikdurfdusaleenpaarminutennietmeertereagerenomdatkbeloofdhadomnietmeerofftopictegaanmaarikvonddieschijnheiliggrapechtbestwelgrappig8/10)


    Tijd voor koffie.

    Wow. Dit had ik zo niet verwacht.

    Ik vind dat de crew ons niets verplicht is. Zij hebben niet alleen geheimhoudingsplicht, maar het is ook hun privacy.

    Ik heb het daadwerkelijk schendtopic niet gelezen, maar dat hoef ik ook niet. Het enige wat telkens bevestigd wordt is hoe onprofessioneel en gevoelig gereageerd en gewerkt wordt door mensen van de (ex-) crew. Dat vind ik misschien nog wel het meest verontrustende. Natuurlijk zijn jullie vrijwilligers maar wat jullie eigenlijk doen is werken. Daar zou je professionele mensen voor moeten kiezen en wanneer er ruzie is, of gedoe, dat op een professionele manier uitpraten. Evt met een "bedrijfspsycholoog", in dit geval bemiddelaar.
    Ik wil de crew niet afzeiken, dat is niet het punt dat ik hier wil maken. Ik kan het niet zo goed uitleggen zonder met vingers te wijzen, dus ik hoop dat jullie erdoorheen kunnen zien en kunnen begrijpen wat ik bedoel.

    Ik vind nogmaals: dat jullie ons niets verschuldigd zijn. Als je bij de dokter komt, dan wil je ook niet horen of er twee doktera eigenlijk ruzie hebben, of dat de assistente en de dokter samen in bed liggen - nogmaals: privacy.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Edgy schreef:
    Even een shoutout naar de mods, die vanavond enorme snelle reacties hebben gegeven en best goed gehandeld hebben, naar mijn mening.

    Dit inderdaad!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Inderdaad goed gehandeld van de mods. Ik vind niet dat ze ons enige uitleg verschuldigd zijn: wat er achter de schermen van Quizlet is gebeurd, heeft niks met ons te maken. Er waren redenen voor wat er gaande was, neem ik aan. Ik gooi geen shade naar de crew en ik ga al helemaal geen dingen zeggen als dat het hun schuld zou zijn. Het is hun business en de normale users hebben er verder geen zak mee te maken. Pardon my French.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voldymort schreef:
    Inderdaad goed gehandeld van de mods. Ik vind niet dat ze ons enige uitleg verschuldigd zijn: wat er achter de schermen van Quizlet is gebeurd, heeft niks met ons te maken. Er waren redenen voor wat er gaande was, neem ik aan. Ik gooi geen shade naar de crew en ik ga al helemaal geen dingen zeggen als dat het hun schuld zou zijn. Het is hun business en de normale users hebben er verder geen zak mee te maken. Pardon my French.


    Niemand zegt dat ze ons een uitleg verschuldigd zijn, we zeggen enkel dat ze het récht hebben hun verhaal ook te doen, als ze dat wensen. Als ze het niet willen, doen ze gewoon lekker niets.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ja, het is denk ik niet zozeer het verschuldigd zijn van een uitleg, maar eerder 'er is vanavond veel gebeurd, we doen allemaal ons zegje zodat er niet onbegrip blijft sluimeren'.


    Tijd voor koffie.

    Dat begrijp ik, maar men kan ook uitgaan van het feit dat niet alles zo zwart-wit is als sommigen beweren.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voldymort schreef:
    Dat begrijp ik, maar men kan ook uitgaan van het feit dat niet alles zo zwart-wit is als sommigen beweren.


    Ik denk niet dat er ook maar iemand is die denkt dat alles wat Melissa zei de absolute waarheid was. Ik heb gewoon iets van: als ze het willen uitleggen, hebben ze het volste recht daartoe.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Holy shit. Wat een gedoe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Melissa (en aanhangers), als je dit leest, wil je alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft stoppen met het schenden van mijn privacy? Ik heb je nooit iets misdaan, ik wilde je helpen, ik heb je een luisterend oor geboden. Je raakt mij hier heel erg mee. Alsjeblieft, stop.


    At the end we're all cursed

    Omdat ik toch wil reageren op Melissa's topic:

    Het is privacyschending en dat is niet goed maar, Ik vindt dit, ook al heb ik er niks mee te maken, heel fijn om te lezen. Om een beetje te begrijpen waar het schijnheiligheid-topic vandaan komt. Ik zou ook graag de andere standpunten willen zien, zodat ik niet alleen jouw begrijp (want zoals ik het nu las, was het heel naar, ik zou hetzelfde of bijna hetzelfde gedaan hebben), maar ook Qing, Erica en de rest van het SOTY-team.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 23:39 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Het is nu nog steeds obvious over wie het gaat dus serieus stop gewoon. Jullie doen hier echt mensen pijn mee. En ja ik weet dat jou pijn is gedaan, maar om dan maar gewoon hetzelfde bij anderen te doen?


    At the end we're all cursed