• Klik


    Ligt het aan mij of probeert iedereen het hier constant goed te doen. Te doen alsof ze perfect zijn. Niemand is perfect, maar als iemand op Quizlet met slechte spelling komt of weinig ervaring, wordt die haast uitgelachen en is die verplicht om dit bij te leren voordat hij of zij kan worden geaccepteerd.
    En dan is er de andere helft die daadwerkelijk laten zien wie ze zijn, en worden bestraft.

    Is dit wat wij normaal noemen? Is dit waar Quizlet voor bedoeld is?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 21:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 mei 2017 - 21:39 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Smyth schreef:
    Ik ben zelf bang voor de spanningen die achterblijven als mensen met vragen blijven zitten doordat er geen duidelijkheid komt. Eigenlijk, ik ben nu honderd procent eerlijk, zit ik zelf met een hoop vragen.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Fukurodani schreef:
    (...)

    True, maar misschien kunnen we beter dan 10 nutteloze trolltopics posten of idk want dit topic steeds omhoog schoppen werkt denk ook niet. No offense, though.


    No offense taken (blush)


    Heaven is a place that we all have

    Edgy schreef:
    Even een shoutout naar de mods, die vanavond enorme snelle reacties hebben gegeven en best goed gehandeld hebben, naar mijn mening.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Fukurodani schreef:
    (...)

    Maar ze zijn ons helemaal geen uitleg verschuldigd? We hebben letterlijk als users hier niets mee te maken. Dat we er nu zo bij zijn betrokken is niet hun schuld, want zij hebben er niet voor gekozen dit topic te maken, dus we kunnen dan ook geen uitleg eisen. We hebben er niks mee te maken.

    Nee, klopt. Maar ik denk wel dat het goed is dat er wel even wat wordt gezegd, details mogen best weggelaten worden, dat gaat ons verder niets aan.
    Maar het wegmoffelen lijkt me ook niet goed, dat gaat denk ik heel erg ten koste vd sfeer en misschien ook het vertrouwen in de crew en dat zou zo jammer zijn.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Laat gewoon de personen die hierin betrokken zijn even met rust. Goed, als de crew hun eigen kant wil vertellen, doe dat vooral, maar ga dat niet doen omdat wij, de users, een verklaring eisen. Er is wel genoeg drama nu. Het gaat ons verder niets aan, tenzij, opnieuw, het iets is wat wij horen te weten of wat ze willen delen. Maar laat dan wel zoveel mogelijk privacy over voor degenen die dit hebben meegemaakt/meemaken whatever.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ads schreef:
    (...)

    No offense taken (blush)


    #Borktopicbacktoontopic2017

    Sorry. Nu ga ik niet off meer.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 22:23 ]


    Tijd voor koffie.

    Edgy schreef:
    (...)

    #Borktopicbacktoontopic2017

    Sorry. Nu ga ik niet off meer.


    retweet


    Heaven is a place that we all have

    Ads schreef:
    (...)

    No offense taken (blush)


    'Kay good, thanks. 😁 Ik wil hier verder geen probleem van maken want dat is nergens voor nodig.

    Ik hoop gewoon dat dit spoedig uitgesproken kan worden zodat de hele spanning weggenomen kan worden, want ik denk dat niemand zit te wachten op een situatie als deze.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ads schreef:
    weet je wat pas echt schijnheilig is??

    sinterklaas met een zaklamp
    schijn-heilig


    appreciate me


    Heaven is a place that we all have

    Sempre schreef:
    Lieve users,

    Het is begrijpelijk dat Melissa's topic vraagtekens heeft opgeroepen bij jullie. Op dit moment zijn we bezig om te kijken hoe we jullie het beste inzicht kunnen geven in de omstandigheden, zonder daarmee (nog) meer informatie vrij te spelen.

    We hopen dat jullie ons een dagje willen geven, het is namelijk laat en wij zijn allemaal ook (maar) vrijwilligers. Het is in ieder geval nooit de intentie geweest dat deze situatie zo'n wending zou nemen. Het is belangrijk dat jullie weten dat wij in ieder geval bezig zijn om jullie alle informatie te geven om een duidelijke blik op de situatie te krijgen.

    Zoals jullie kunnen lezen heeft Melissa een tijdelijke ban gekregen. Dit heeft te maken met het feit dat de privacy van vele is overschreden maar ook omdat er informatie is gelekt. Het is voor ons nu een prioriteit om met Melissa in contact te komen en dit op te lossen. De reden voor de ban is simpelweg om meer lekken te voorkomen. Jullie kunnen er echter van uit gaan dat wij morgen jullie hier meer informatie over zullen geven.

    Het doet ons ook heel veel pijn dat het zo is gelopen en mochten jullie iets kwijt willen; de bemiddelaars staan voor jullie klaar! Maar wacht alsjeblieft met oordelen tot wij ook ons deel van het verhaal hebben gedaan.

    Dankjulliewel voor alle ondersteunde reacties,

    Liefs de mods en bemiddelaars.




    Superfijn! Indd shoutout!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    [Quote]Fukurodani schreef:
    Ik hoop gewoon dat dit spoedig uitgesproken kan worden zodat de hele spanning weggenomen kan worden, want ik denk dat niemand zit te wachten op een situatie als deze.
    Met dat ben ik het inderdaad eens

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 22:26 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Hooverphonic schreef:
    (...)
    Nee, klopt. Maar ik denk wel dat het goed is dat er wel even wat wordt gezegd, details mogen best weggelaten worden, dat gaat ons verder niets aan.
    Maar het wegmoffelen lijkt me ook niet goed, dat gaat denk ik heel erg ten koste vd sfeer en misschien ook het vertrouwen in de crew en dat zou zo jammer zijn.


    Nee oké daar ben ik het mee eens. Het is misschien beter, maar ik wil niemand dat afdwingen, gewoonweg omdat we er eigenlijk buiten staan. De situatie is frustrerend genoeg voor iedereen en ik denk persoonlijk dat het beter is iedereen die ermee te maken heeft even wat rust te geven.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ads schreef:
    (...)

    appreciate me


    (I rate this pun 8/10 and now I hate myself for going offtopic myself lolol)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Fukurodani schreef:
    (...)

    (I rate this pun 8/10 and now I hate myself for going offtopic myself lolol)


    MAAR ACHT OP TIEN OKE BYE IM DONE


    Heaven is a place that we all have

    Ads schreef:
    (...)

    MAAR ACHT OP TIEN OKE BYE IM DONE


    Ik ben erg picky over mijn puns, sorry. Daarnaast heb ik nu eenmaal hoge verpachtingen van je gezien je wel Ad bent.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."