• Klik


    Ligt het aan mij of probeert iedereen het hier constant goed te doen. Te doen alsof ze perfect zijn. Niemand is perfect, maar als iemand op Quizlet met slechte spelling komt of weinig ervaring, wordt die haast uitgelachen en is die verplicht om dit bij te leren voordat hij of zij kan worden geaccepteerd.
    En dan is er de andere helft die daadwerkelijk laten zien wie ze zijn, en worden bestraft.

    Is dit wat wij normaal noemen? Is dit waar Quizlet voor bedoeld is?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 21:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 mei 2017 - 21:39 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    hoera voor Sophie die een baan heeft


    Heaven is a place that we all have

    Firgun schreef:
    (...)

    Het komt erop neer dat Melissa haar verhaal heeft gedaan adhv letterlijke citaten uit het crewforum en bijgevolg schending van de geheimhoudingsplicht, als uitleg achter het initiële idee van dit topic.

    En @Edgy, bedankt. Denk ik. Alhoewel ik het nog steeds niet helemaal snap, maar het is een beetje duidelijker. (krul)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Tbh denk ik dat het gewoon beter is dit topic te laten en doen alsof het niet gebeurd is? De mods kunnen nu wel hun versies vertellen, maar wat hebben wij er überhaupt mee te maken? Het is niet onze ruzie en desondanks zijn er nu mensen opgestookt en weet ik het.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    TinyTina schreef:
    Eh joehoe? Kan iemand een korte samenvatting geven van waar dit nu eigenlijk over ging?


    Minisamenvatting: Ailise maakt een topic aan met een hele uitleg over wat er is gebeurd bij de crew - het topic wordt verplaatst naar het modforum vanwege schending van geheimhouding - discussie over wat er op het topic stond/staat.


    Update: blijkt dat ik in mijn twee minuten afwezigheid heel wat heb gemist en dat er al een samenvatting is gegeven.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 22:14 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ads schreef:
    (...)

    tomatenplantage van mij en baas


    hoeveel geld krijg ik nu?

    1kh0uv4nw0r57j3 schreef:
    (...)
    dat laatste is hoofdzaak

    10+


    when shit burns down but you got your priorities straight


    Tijd voor koffie.

    Als het een ruzie is tussen personen die ooit vrienden waren of wat dan ook dan is het denk ik fijner om dat eerst te overleggen met de betrokkenen. Als het de users aangaat, is het dan weer een heel ander verhaal en is er recht op een uitleg, maar ik vind sowieso dat er een deel privacy hoort te blijven.

    Uggggggh zo slecht in uitleggen nu. Ik doe er even mijn best niet meer voor. :'D Hopelijk valt het te begrijpen. Ik vind het ook zo lullig voor degenen die hierin zitten. Kan dit topic niet gesloten worden?


    Fukurodani schreef:
    Tbh denk ik dat het gewoon beter is dit topic te laten en doen alsof het niet gebeurd is? De mods kunnen nu wel hun versies vertellen, maar wat hebben wij er überhaupt mee te maken? Het is niet onze ruzie en desondanks zijn er nu mensen opgestookt en weet ik het.

    Dit, dank je.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 22:15 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    je krijgt 2 mil per tomaat b


    Heaven is a place that we all have

    ik wil ook een baan


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    1kh0uv4nw0r57j3 schreef:
    ik wil ook een baan

    Same want no money rn


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    weet je wat pas echt schijnheilig is??

    sinterklaas met een zaklamp
    schijn-heilig


    Heaven is a place that we all have

    Mirinae schreef:
    Als het een ruzie is tussen personen die ooit vrienden waren of wat dan ook dan is het denk ik fijner om dat eerst te overleggen met de betrokkenen. Als het de users aangaat, is het dan weer een heel ander verhaal en is er recht op een uitleg, maar ik vind sowieso dat er een deel privacy hoort te blijven.

    Uggggggh zo slecht in uitleggen nu. Ik doe er even mijn best niet meer voor. :'D Hopelijk valt het te begrijpen. Ik vind het ook zo lullig voor degenen die hierin zitten. Kan dit topic niet gesloten worden?


    (...)
    Dit, dank je.


    Dit dus. Het is niet alsof het ons in de eerste plaats iets aanging.


    Tijd voor koffie.

    Ads schreef:
    je krijgt 2 mil per tomaat b


    Krijg ik 1 mil per halve tomaat want op die plek ben ik nu


    Tijd voor koffie.

    Fukurodani schreef:
    Tbh denk ik dat het gewoon beter is dit topic te laten en doen alsof het niet gebeurd is? De mods kunnen nu wel hun versies vertellen, maar wat hebben wij er überhaupt mee te maken? Het is niet onze ruzie en desondanks zijn er nu mensen opgestookt en weet ik het.


    +ik denk dat het hele offtopic het ook niet beter maakt, dus please..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik vind het toch wel wat uh, verontrustend ofzo als het topic wordt gesloten en te doen alsof er niets is gebeurd, terwijl er blijkbaar heel veel gaande is. 😅 Dat vind ik persoonlijk vervelender dan als het even word uitgelegd door de crew ofzo.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Edgy schreef:
    (...)

    Krijg ik 1 mil per halve tomaat want op die plek ben ik nu


    Valt te overleggen


    Heaven is a place that we all have