• Klik


    Ligt het aan mij of probeert iedereen het hier constant goed te doen. Te doen alsof ze perfect zijn. Niemand is perfect, maar als iemand op Quizlet met slechte spelling komt of weinig ervaring, wordt die haast uitgelachen en is die verplicht om dit bij te leren voordat hij of zij kan worden geaccepteerd.
    En dan is er de andere helft die daadwerkelijk laten zien wie ze zijn, en worden bestraft.

    Is dit wat wij normaal noemen? Is dit waar Quizlet voor bedoeld is?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 21:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 mei 2017 - 21:39 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Hooverphonic schreef:
    Ik vind het toch wel wat uh, verontrustend ofzo als het topic wordt gesloten en te doen alsof er niets is gebeurd, terwijl er blijkbaar heel veel gaande is. 😅 Dat vind ik persoonlijk vervelender dan als het even word uitgelegd door de crew ofzo.

    Mee eens! Anders blijven er een hoop onbeantwoorde vragen/onderlinge spanningen achter lijkt me


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hooverphonic schreef:
    Ik vind het toch wel wat uh, verontrustend ofzo als het topic wordt gesloten en te doen alsof er niets is gebeurd, terwijl er blijkbaar heel veel gaande is. 😅 Dat vind ik persoonlijk vervelender dan als het even word uitgelegd door de crew ofzo.


    26 - 02 - '16

    Fukurodani schreef:
    Tbh denk ik dat het gewoon beter is dit topic te laten en doen alsof het niet gebeurd is? De mods kunnen nu wel hun versies vertellen, maar wat hebben wij er überhaupt mee te maken? Het is niet onze ruzie en desondanks zijn er nu mensen opgestookt en weet ik het.


    Ik zou het verhaal van de crew graag horen. Als ze het zo laten, blijft er een heel gekleurd beeld van de crew achter en ik vind dat ze het recht hebben dat te vertellen. Als we een deel van het verhaal weten, kunnen van de eerste keer best het hele verhaal horen, omdat het anders wel heel objectief en verkeerd overkomt op de users. Initieel was het inderdaad onze zaak niet, en wellicht nog steeds niet, maar ik vind het maar zo fair dat ze ook hun verhaal doen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ads schreef:
    (...)

    Valt te overleggen


    Ik kan je eventueel omkopen met een half miljoen


    Tijd voor koffie.

    Hooverphonic schreef:
    Ik vind het toch wel wat uh, verontrustend ofzo als het topic wordt gesloten en te doen alsof er niets is gebeurd, terwijl er blijkbaar heel veel gaande is. 😅 Dat vind ik persoonlijk vervelender dan als het even word uitgelegd door de crew ofzo.


    dit


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Fukurodani schreef:
    (...)

    +ik denk dat het hele offtopic het ook niet beter maakt, dus please..


    No offense, maar er hangt atm een beetje een bekrompen sfeer rond Q


    Heaven is a place that we all have

    Hooverphonic schreef:
    Ik vind het toch wel wat uh, verontrustend ofzo als het topic wordt gesloten en te doen alsof er niets is gebeurd, terwijl er blijkbaar heel veel gaande is. 😅 Dat vind ik persoonlijk vervelender dan als het even word uitgelegd door de crew ofzo.


    Ja, hier ben ik het op zich wel mee eens. Het was eerder dat ik het gewoon raar vind dat Airise hier überhaupt iets over postte, omdat het ons niet aanging. Nu wel, zeg maar. Maar het ligt er ook aan hoe het loopt.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 22:20 ]


    Tijd voor koffie.

    Hooverphonic schreef:
    Ik vind het toch wel wat uh, verontrustend ofzo als het topic wordt gesloten en te doen alsof er niets is gebeurd, terwijl er blijkbaar heel veel gaande is. 😅 Dat vind ik persoonlijk vervelender dan als het even word uitgelegd door de crew ofzo.


    Maar ze zijn ons helemaal geen uitleg verschuldigd? We hebben letterlijk als users hier niets mee te maken. Dat we er nu zo bij zijn betrokken is niet hun schuld, want zij hebben er niet voor gekozen dit topic te maken, dus we kunnen dan ook geen uitleg eisen. We hebben er niks mee te maken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Firgun schreef:
    (...)

    Ik zou het verhaal van de crew graag horen. Als ze het zo laten, blijft er een heel gekleurd beeld van de crew achter en ik vind dat ze het recht hebben dat te vertellen. Als we een deel van het verhaal weten, kunnen van de eerste keer best het hele verhaal horen, omdat het anders wel heel objectief en verkeerd overkomt op de users. Initieel was het inderdaad onze zaak niet, en wellicht nog steeds niet, maar ik vind het maar zo fair dat ze ook hun verhaal doen.


    Heaven is a place that we all have

    Jongens, alsjeblieft, dit zeg ik uit mezelf, als persoon, kunnen jullie allemaal ophouden? Dit is duidelijk iets tussen bepaalde personen, waaronder ik, waarbij privacy is geschonden. Het heeft geen zin hier op verder te gaan, want ik kan en mag niets zeggen, ik kan mezelf niet deftig verdedigen, ik kan de crew niet verdedigen, ik kan niet uitleggen wat er gebeurd is (volgens mijn visie), ik kan niet meer zeggen dan 'geloof niet alles wat een persoon zegt' en ja, dit is slechts mijn niet zo genuanceerd antwoord. Het kan me niet schelen wat je nu van me denkt, het kan me niet schelen als je me nu haat, je zal vast niet de eerste zijn. Betrek gewoon niet 'heel de crew', want het is echt heel gegeneraliseerd dat iedereen betrokken is, want dit is echt niet zo.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Lieve users,

    Het is begrijpelijk dat Melissa's topic vraagtekens heeft opgeroepen bij jullie. Op dit moment zijn we bezig om te kijken hoe we jullie het beste inzicht kunnen geven in de omstandigheden, zonder daarmee (nog) meer informatie vrij te spelen.

    We hopen dat jullie ons een dagje willen geven, het is namelijk laat en wij zijn allemaal ook (maar) vrijwilligers. Het is in ieder geval nooit de intentie geweest dat deze situatie zo'n wending zou nemen. Het is belangrijk dat jullie weten dat wij in ieder geval bezig zijn om jullie alle informatie te geven om een duidelijke blik op de situatie te krijgen.

    Zoals jullie kunnen lezen heeft Melissa een tijdelijke ban gekregen. Dit heeft te maken met het feit dat de privacy van vele is overschreden maar ook omdat er informatie is gelekt. Het is voor ons nu een prioriteit om met Melissa in contact te komen en dit op te lossen. De reden voor de ban is simpelweg om meer lekken te voorkomen. Jullie kunnen er echter van uit gaan dat wij morgen jullie hier meer informatie over zullen geven.

    Het doet ons ook heel veel pijn dat het zo is gelopen en mochten jullie iets kwijt willen; de bemiddelaars staan voor jullie klaar! Maar wacht alsjeblieft met oordelen tot wij ook ons deel van het verhaal hebben gedaan.

    Dankjulliewel voor alle ondersteunde reacties,

    Liefs de mods en bemiddelaars.



    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik ben zelf bang voor de spanningen die achterblijven als mensen met vragen blijven zitten doordat er geen duidelijkheid komt. Eigenlijk, ik ben nu honderd procent eerlijk, zit ik zelf met een hoop vragen.


    26 - 02 - '16

    Fukurodani schreef:
    (...)

    Maar ze zijn ons helemaal geen uitleg verschuldigd? We hebben letterlijk als users hier niets mee te maken. Dat we er nu zo bij zijn betrokken is niet hun schuld, want zij hebben er niet voor gekozen dit topic te maken, dus we kunnen dan ook geen uitleg eisen. We hebben er niks mee te maken.


    Als de crew die deze site hoort bij te sturen onderlinge spanningen hebben die het werk kunnen beïnvloeden, dan ja, please, geef me die explanation. Als jij hem niet wilt, klik dan even weg maar ik voel alsof er een staartje aan dit verhaal hangt.


    Heaven is a place that we all have

    Ads schreef:
    (...)

    No offense, maar er hangt atm een beetje een bekrompen sfeer rond Q


    True, maar misschien kunnen we beter dan 10 nutteloze trolltopics posten of idk want dit topic steeds omhoog schoppen werkt denk ook niet. No offense, though.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Even een shoutout naar de mods, die vanavond enorme snelle reacties hebben gegeven en best goed gehandeld hebben, naar mijn mening.


    Tijd voor koffie.