• Jaaaa, we zijn alweer op nummertje zeshonderd van het lucht je hart gedoetje. Vertel Quizlet over je ijsje, je familie, je bui en je existentiële crises.
    aka:


    Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels en existentiële crises kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles lekker van je af.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2017 - 1:02 ]


    Tijd voor koffie.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2017 - 23:13 ]


    She's imperfect but she tries

    Ik houd van je. Al meer dan een jaar. Toon me alsjeblieft iets. Geef alsjeblieft gewoon eens een ja- of nee-signaal. Alsjeblieft. Alsjeblieft.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    How awkward om een paar oude foto's terug te zien.


    16 - 09 - '17

    Waarom heb ik nog steeds een broek aan.


    Mhm?

    80's music <3


    16 - 09 - '17

    yo dit is echt huilen met de pet op

    also ja pap ik wil net zoals jij dat ik gewoon 'normaal' kon zijn en ja ik weet ook dat je liever had dat ik het was maar het is nu zo
    accepteer dat ik bij de schamele 2% van de bevolking hoor lol had het zelf ook liever anders gehad

    'gewoon normaal zijn, ergens bij horen, begrepen worden, vrienden hebben, normaal' (nerd)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    also hoe convenient is het dat ik al heel de dag met 'kind van de duivel' in mijn hoofd zit :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben bang dat ik niet op tijd een nieuwe woning vind. D: En echt veel tijd heb ik er niet voor om te zoeken. :s


    Ik wil een tuin vol egels

    ohja ik heb examen frans morgen
    misschien moet ik gaan slapen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Waarom heb ik deze nooit eerder gezien tho



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    This is gonna take me some time.
    And rewritings, bc I'll never say the right things.


    Mhm?

    Oh no geen gm meer


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Here goes nothing ✨


    She's imperfect but she tries

    Chère langue française,

    À jamais.

    Meilleurs salutations,
    Leah

    [ bericht aangepast op 14 juni 2017 - 9:00 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wow. I am really invisible.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.