• Jaaaa, we zijn alweer op nummertje zeshonderd van het lucht je hart gedoetje. Vertel Quizlet over je ijsje, je familie, je bui en je existentiële crises.
    aka:


    Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels en existentiële crises kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles lekker van je af.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2017 - 1:02 ]


    Tijd voor koffie.

    EINDELIJK beginnen aan seizoen 5 yes *-*


    Caution first, always.

    Ik weet dat het zagerig, verwend en stom klinkt, maar ik wil reacties (x


    Mhm?

    idk maar voor het eerst in mijn hele leven heb ik faalangst denk ik?? dit is zo eng helphelphelphelp


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    'je gaat je diploma nooit halen zo'

    ja doei thanks dat helpt niet want dat weet ik naderhand zelf ook wel al


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben jaloers op de mensen die nu al weten dat ze geslaagd zijn.
    Ik moet nog twee/drie weken voordat ik het weet. En het blok is nog niet eens om. )':


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik wil echt huilen en huilen en huilen. Fuck dit man.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lol, zeg me nu niet dat ik mijn rug heb verbrand


    Mhm?

    One down...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Eindelijk weer wat rust in de trein :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Kan het nieuwe liedje niet gewoon online komen, want live was het echt NFJKDSNFJKSNFJKS, en ik wil 'm weer horen, pls Damon ;_;


    Caution first, always.

    Ik ben hier echt klaar mee. Altijd ben ik het probleem. Weetje? Ik hoop voor hun dat ze snel van dit probleem af zijn. Want tbh ik wil het ook niet meer.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zou ik een kritische reactie onder de post van mijn school plaatsen, want eigenlijk kan het echt niet. Hmm


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    soms vraag ik me echt af of mensen eigenlijk wel om me geven en dat is niet eens bitchy bedoeld


    Heaven is a place that we all have

    Ik vind het heel knap dat ik en mijn twee vriendinnen alledrie een 7,3 voor ons Engels examen hebben gehaald. Hoe dan? :'D

    [ bericht aangepast op 14 juni 2017 - 19:03 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Oké, een all-nighter is niet iets wat ik zou moeten willen doen en al helemaal niet nadat ik zo weinig slaap gekregen heb, maar er is nu definitief geen ontkomen meer aan en holy fucking god, ik ga die fles niet niet niet niet niet openmaken vannacht want half aangeschoten een tentamen maken is not the way you roll, so just get used to the stress running through your veins. The lack of sleep and crying are temporary and a degree is forever, so suck it up, highlight like there is no tomorrow and act like a sponge for once. Failing is not a bloody option. Grow some balls and get a grip.


    She's imperfect but she tries