• Jaaaa, we zijn alweer op nummertje zeshonderd van het lucht je hart gedoetje. Vertel Quizlet over je ijsje, je familie, je bui en je existentiële crises.
    aka:


    Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels en existentiële crises kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles lekker van je af.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2017 - 1:02 ]


    Tijd voor koffie.

    F* off.


    Smile. You're beautiful. <3

    Bathsheba schreef:
    Wow. I am really invisible.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben blijkbaar zoveel afgevallen dat bijna al mijn kleren te groot zijn...? How?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    te doen: zes tentamens en twee papers. haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    me 'ik ga proberen voor de middag klaar te zijn met studeren

    my dad 'hahaaha good luck with that'


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil mn moeder gewoon weg hebben. Ik wil gewoon rust in de ochtend en niet aan mn kop gezeken worden. Haar hele aanwezigheid is me al teveel. Maar natuuuuuurlijk kan ik dit nergens uiten, want dan heb ík het weer gedaan en krijg ík op mn kop want ik moet het maar accepteren dat mama niets doet en niets wil doen en ze het zogenaamd allemaal niet kan waardoor ík het allemaal moet doen. Ze steekt smorgens geen poot uit terwijl ik heb gezien dat wanneer ik net een fractie te laat mn bed uit ben ze het allemaal gewoon prima doet zonder moeite. Over schijnheilig gesproken. Maar neeeeee, daar mogen we het niet over hebben. Mama is zielig en mama kan helemaal niets en dus moet ik alles voor mama doen. Stik erin. (cat)


    Smile. You're beautiful. <3

    oh well zwaar gebuisd voor wiskunde
    dit begint al goed :W herkansen in augustus dus en hopen dat het dan wel lukt zeker?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh deze breakdown zit me echt op de hielen, ik doe een halfhartige poging om nog weg te rennen maar gooooosh crashing is imminent. Ik wil dit niet ik wil dit niet. Ik wil niet sliden in die dark pit of despair. Het gaat goed. Ik mag niet klagen, ik kan niet klagen. People care for me, I care for them. Ik heb nog zoveel wat ik kan doen en bereiken. Ok. Dit werkt echt niet. And away we go.


    The truth is out there.

    goud schreef:
    oh well zwaar gebuisd voor wiskunde
    dit begint al goed :W herkansen in augustus dus en hopen dat het dan wel lukt zeker?


    Hebben jullie herexamens??????? Oh god dat ze dat bij ons BITTE ook eens inlassen srsly.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ubuntu schreef:
    (...)

    Hebben jullie herexamens??????? Oh god dat ze dat bij ons BITTE ook eens inlassen srsly.

    Jullie hebben geen herkansing??? dat klinkt echt fucking bruut

    ik ben bang jongens help er is letterlijk maar een tijdsframe van anderhalf uur waarin ik gebeld wordt dus het valt allemaal wel mee maar ugh ik had stiekem een beetje gehoopt op iets betere N-termen, hmmmm


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Als ik nou eens mijn eindopdrachten afmaak, dan kan ik meer met een gerust hart uitkijken naar het ophalen van m'n P over vier weken.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2017 - 12:06 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ubuntu schreef:
    (...)

    Hebben jullie herexamens??????? Oh god dat ze dat bij ons BITTE ook eens inlassen srsly.


    ik ben niet aan het praten over school want daar heb je geen herexamens

    like i have said: ander leertraject


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wiarda schreef:
    (...)
    Jullie hebben geen herkansing??? dat klinkt echt fucking bruut

    ik ben bang jongens help er is letterlijk maar een tijdsframe van anderhalf uur waarin ik gebeld wordt dus het valt allemaal wel mee maar ugh ik had stiekem een beetje gehoopt op iets betere N-termen, hmmmm

    You can do it! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    De Duivelszang wordt luider
    Wie kan wrede Satandit tentamen aan?
    Er valt een zwarte schaduw
    Keizer RudolfStudent Sofie zal de ondergang weerstaan


    Of niet :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat moment dat de postbode je allemaal pakketjes geeft maar wat je wilde hebben er niet bij zit. :<

    // Potverdorie PostNL, beter komen jullie nog een keer langs vandaag.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2017 - 13:44 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )