• .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 16:55 ]



    I was broken from a young age

          Naam     

    Voornaam: Jayno
    Achternaam: De Koninck
    Roepnaam: Jay


          Leeftijd     

    Verjaardag: 27 mei
    Geboortejaar: 1995
    Leeftijd: 22


          Reputatie     

    Partyboy / Pimp
    Jayno is iemand die je wel op elk (belangrijk) feestje tegenkomt. Officieel is hij dan ook een reporter voor één of ander belangrijk blad. Hij brengt leven in huis, is sociaal met iedereen die hij tegenkomt en lijkt zo ook iedereen te kennen. Dit komt onder andere door zijn werk. Iedereen heeft wel gehoord dat hij enkele meisjes ter beschikking kan stellen, al zal hij het nu ook weer niet van de daken schreeuwen. Toch kan iedereen die echt wil, bij hem terecht. Verder is hij natuurlijk ook niet vies van alcohol en andere middelen, en zelf kan hij ook wel een plezierige nacht scoren.


    Taking my sulking to the masses


          Geheim     

    Loverboy / Jeugdtrauma & gevolgen / Gigolo

    Eigenlijk heeft Jay meerdere geheimen, maar deze hangen zo aan elkaar vast, dat het één grote, stinkende pot nat is geworden. Het best bewaarde geheim is zijn jeugdtrauma (zie geschiedenis). Het is tevens zijn zwakste punt en hetgeen waar hij het meeste last van heeft, al zal hij dat allemaal ontkennen. Niemand, behalve hijzelf, weet hiervan. Ook niet degenen die er verantwoordelijk voor waren, aangezien Jay daarmee heeft afgerekend. Uiteraard is ook dat nog niet ontdekt en hij is van plan dat zo te houden.
          Verder gonzen er wel geruchten in het rond dat hij niet enkel zijn meisjes verkoopt, maar er ook zelf voor openstaat. Dát en het feit dat zijn meisjes niet geheel vrijwillig in het wereldje zijn terechtgekomen en daar ook blijven. Bewijzen echter, die zijn er niet in overvloed, en hij let er ook wel op. Er zijn slechts enkele - ontzettend rijke - mensen waarmee hij de nacht tegen een prijsje doorbrengt en zijn meisjes zien er 90% van de tijd ontzettend gelukkig uit.

    Writing my poems for the few


          Uiterlijk     
    [FC Adi Gillespie]

    Lichaam: Jay is een vrij opvallende verschijning, met, maar zeker ook zonder kleren. Hij is groot, zo'n één meter en 87 centimeter en duidelijk gespierd, in zowel zijn benen, romp en armen. Natuurlijk komt dat niet magisch in de nacht; hij gaat geregeld lopen en traint elke dag wel minstens een uurtje, meestal zelfs meer. Hij is dus zeker met zijn lichaam bezig en is er ook trots op, al vindt hij het vooral een noodzaak voor wat hij doet.
    Decoratie: Hij heeft geen piercings, maar wel heel wat tatoeages. Zo is zijn hele rechterarm bedekt met een sleeve en ook op zijn linkerarm prijken enkele tekeningen. Ze hebben niet meteen een betekenis en zijn eerder bedekkend bedoeld, dan versierend.






    That looked at me, took to me, shook to me, feeling me


    'Mankementen': De reden waarom zijn rechterarm onder de inkt staat, zijn zijn littekens (zie geschiedenis). Na de moeilijke periodes besefte hij dat hij er niet meteen aan herinnerd wilde worden. Daarbij kreeg hij er veel vragen over, zowel in de ogen van andere mensen, als ook gewoon luidop. Aangezien hij nu niet meteen meneertje-ik-vertel-je-lekker-alles is, heeft hij het dus met de tatoeages opgelost. Je kan de littekens wel nog voelen als je over zijn armen wrijft. Op zijn rechterarm staan er meer dan op de linker.
          Behalve de tatoeages, heeft hij ook een klein hoorapparaat in zijn linkeroor zitten. Het is enkel zichtbaar als je ook recht in dat oor kijkt. Hij schaamt zich er niet voor en vergeet vaak zelfs dat het er zit.
    Stijl: Wanneer hij alleen thuis zit of zich in normalere kringen begeeft, is hij onopvallend en gemakkelijk gekleed. Echter, zodra hij het elitewereldje instapt, zorgt hij ervoor dat hij niet de boot uitvalt. Dure merken, hemden & pakken, dure accessoires, de hele mikmak. Hij houdt van donkere kleuren, al heeft hij niet enkel zwart in zijn kast hangen.









    Singing from heartache from the pain

          Innerlijk     

    Extravert ~ Actief ~ 'Zelfverzekerd' ~ Oppervlakkig ~ Charmant ~ Druk ~ Enthousiast ~ Sociaal
    De karaktertrekken die Jay het meeste toont, zijn degene die zich vooral aan de oppervlakte van zijn persoonlijkheid bevinden. Wauw, wat een zin, lol. Met andere woorden, als je hem niet goed kent, ken je enkel deze kant van hem. Hij is een sociale, charmante jongeman, die wel met iedereen een praatje kan maken. Op feestjes is hij druk in de weer en spat het enthousiasme ervan af. Hij toont zelfverzekerd, maar let er op om niet arrogant over te komen. Dit is niet gefaked, hij is echt zo, alleen natuurlijk niet altijd. Af en toe moet hij moeite doen om zo over te komen, maar uiteindelijk komt het altijd wel natuurlijk.

    Intelligent ~ Nieuwsgierig ~ Zelfstandig ~ Dapper ~ Aardig ~ Vrolijk ~ Oprecht
    Als je hem iets beter leert kennen, merk je meteen op hoe slim hij is. Hij schept niet meteen op, maar hij weet van alles wel iets en begrijpt en verwerkt dingen razendsnel. Zijn fotografische geheugen is tamelijk bijzonder. Bij die intelligentie hoort dan ook een onverzadigbare nieuwsgierigheid, die hij meestal bijwerkt met alles te lezen dat hij tegen komt. Vanuit zichzelf, wanneer hij in een goede bui is, is hij erg vrolijk en aardig. Ook dit is geen masker. In feite heeft hij niet echt maskers, hij toont zich zelden anders dan dat hij op dat moment is. Daarbij liegt hij belachelijk weinig voor wat hij doet. Hij weet gewoon wanneer en hoe hij de waarheid moet verwoorden, waardoor het mooi uitkomt. Al zijn complimenten en kritiek zijn dan ook zijn oprechte mening. Zelfs een 'ik hou van je' is niet perse helemaal gelogen. Hij hecht zich wel aan zijn meisjes, hetzij op de verkeerde manier.

    Agressief ~ Opvliegend ~ Onvoorspelbaar ~ Grimmig ~ Egoïstisch ~ Dominant ~ Intimiderend ~ Materialistisch
    Wanneer je hem al wat langer kent en ook veel met hem omgaat, zal je vroeg of laat één van zijn minder aangename buien meemaken. Door zijn verleden kan hij heel plots, zonder schijnbare aanleiding, kwaad, woest en ronduit gevaarlijk worden. Hij is op zo'n momenten niet bang om fysiek te worden, wie er ook voor hem staat. Verder denkt hij dan ook vooral aan zichzelf, of eerder; hij heeft het afgeleerd om te veel rekening met anderen te houden. In relaties is hij dan ook erg dominant, op alle vlakken en hij heeft geleerd om meer te (durven) geven om dingen dan om mensen.

    Instabiel ~ Kan moeilijk gemeende liefde aan/tonen ~ Wantrouwend ~ Angstig ~ Getraumatiseerd
    Wanneer je voorbij die agressie en het enthousiasme kan kijken, en echt dichtbij hem komt, merk je wat voor verschrikkelijk leven hij heeft gehad. Hij is enorm angstig en wantrouwend naar mensen toe. En hij kan simpelweg mensen niet dichtbij laten komen, zonder hen mee de dieperik in te trekken. Hij heeft geleerd om genegenheid te faken, maar weet niet goed hoe hij dit gemeend moet tonen. Hierdoor kan hij - mentaal én fysiek - de mensen waar hij wel om geeft, enorm bezeren. Hij durft dus ook gewoon niet liefhebben, al kan je verliefdheid en dergelijke nooit écht tegenhouden. Over zijn verleden heeft hij nog nooit zijn mond opengetrokken, maar de paar mensen die zo dichtbij hem kwamen, konden de trauma's in zijn alles zien. Ze zitten diepgeworteld en het is maar de vraag of ze ooit zullen loskomen.

    Take up my message from the veins

          Geschiedenis      
    Familie:
    Vader: Maxim De Koninck – overleden
    Moeder: Yelena De Koninck (Née Thomson) – overleden
    Stiefvader: Baxter White – (56)
    ‘Stiefmoeder’: Sarah White (Née Smith) – overleden

    Waarschuwing: het is nogal extreem, lol, ik weet het. Even voor de duidelijkheid; ik laat me gemakkelijk meeslepen, maar ik wens dit geen enkel kind toe en ik vind het zelf ook echt heel smerig. Het is dus geen beschreven fantasie van me. Gewoon een fucked-up verhaallijn.

    Jayno werd geboren in een normale familie. Zijn Amerikaanse moeder had zijn West-Vlaamse vader leren kennen tijdens een studie in het buitenland. De twee waren zo verliefd dat zij in België bleef wonen. Dit ging goed en al snel kregen ze er een kleintje bij. Hun geluk was zo goed als volmaakt, zelfs al was de baby slechthorend.
          Helaas bleef het daar niet bij en toen Jay zes jaar oud was, stierf zijn vader bij een bootongeluk. Zelf herinnert hij zich hier niet heel veel van, en ook zijn vader zelf is maar een vage vlek in zijn geheugen, maar zijn moeder was er kapot van. Ze verhuisde terug naar Amerika, naar New York, daar waar haar familie haar steun en troost kon geven. Aangezien hij nog erg jong was en sowieso tweetalig opgevoed, kon Jay zich prima aanpassen. Het was misschien iets moeilijker, maar hij bleef een gelukkig jongetje.
          Totdat zijn moeder een jaar later ziek werd. In het begin viel het niet op; ze liet wat vaker iets vallen, kon sommige dingen maar met moeite oprapen, … Het was de stress, volgens haar. Na nog een jaar kon ze bijna niet meer stappen. De ALS ging nog sneller dan gewoonlijk en ze takelde elke week verder af. Toch vond ze nog een beetje geluk: in haar zoon én in de liefde.

    Speaking my lesson from the brain

          Ze leerde Baxter kennen toen Jay 9 was. Hoewel ze zich wel afvroeg wat hij in godsnaam met een stervende vrouw aan moest, was ze blij dat er iemand was om voor haar zoon te zorgen. En laat dat nu net de reden zijn waarom deze man zo lang bij haar bleef hangen. Baxter leek wel een charmante, eerlijke en fantastische man, niets was minder waar. Hij had zijn wortels diep in het criminele circuit zitten – nog steeds – en regeerde met ijzeren hand over sexclubs, wapenhandelaars en drugcircuits. Dat Yelena daar niets van merkte, kwam vooral doordat ze nog maar zelden haar appartement uit kon, laat staan de straat.
          Baxter zorgde voor haar en hield jarenlang de schone schijn op, zodat hij met alle liefde voor Jayno kon zorgen. Vooral lichamelijke liefde. De badkamer in het appartementje was klein, maar proper en gezellig, en voor Jay de meest verschrikkelijke plek op aarde.
          Toen Jay iets ouder dan elf was, verdween het laatste restje van zijn fijne leventje met de dood van zijn moeder. Baxter kreeg de voogdij en had nu helemaal vrij spel. Af en toe stuurde hij de jongen nog wel eens naar zijn familie, om geen argwaan te wekken, maar voor de rest werd Jays leven een ware hel.
          Niet enkel vanwege Baxter, maar ook één van diens meisjes, Sarah, was net iets te veel in de jongen geïnteresseerd. Het misbruik ging dan ook gewoon verder. Aangezien Baxter vooral op geld gericht was, werd de twaalfjarige geregeld ‘uitgeleend’. Twee jaar later begon hij echter serieus te groeien en de interesse verminderde. Jay greep zijn kans en bood aan om zelf meisjes te ronselen in ruil voor zijn eigen vrijheid. Dit werkte en hij kreeg ‘een opleiding’ tot wat je een loverboy kon noemen. Hij leerde hoe je iemand moest verleiden, hoe je ‘vriendelijke’ seks moest hebben, hoe je mensen afhankelijk van je maakt, de hele reutemeteut.
          Ondertussen raakte hij meer gewend en gekend in het duistere wereldje en zonder dat Baxter het goed doorhad, geraakte hij aan een eigen spaarpotje – ondanks zijn meisjes, nog steeds vooral zelf verdiend.

    Seeing the beauty through the PAIN

          Toen hij nog geen zestien was, zat hij in zijn laatste jaar – hij had een ruime interesse in vakken én een scherpe intelligentie – van highschool. Een vrouwelijke leerkracht had nogal veel interesse in hem en uit gewoonte kwam het één van het ander. Het verraad, opnieuw gepleegd door een volwassene die voor hem zou moeten zorgen en hem zou moeten beschermen, schroeide een gat in zijn gevoelens en hart. Vlak voor zijn zestiende verjaardag probeerde hij er een einde aan te maken door zijn polsen over te snijden.
          Godzijdank mislukte dit – al was het wel Baxter die hem in het bad vond – en hij kwam er min of meer weer bovenop. Echter, zijn angst en verdriet veranderde in woede en wraakzucht die met de tijd groeiden en groeiden.
          Op zijn achttiende was hij verlost van zijn voogd, maar zo voelde het niet. Zijn twee persoonlijke monsters bleven hem gevangen houden. Vooral Sarah had nog een boontje voor hem, ondanks haar voorkeur voor het jongere volk. Haar laatste uitspatting liep echter fout, doordat Jay eindelijk besefte dat hij haar fysiek te baas kon. Hij had sowieso al wat gedronken en de moed die daarbij kwam kijken, veranderde in bloed en blauwe knokkels.
          Een paar uur en een stevige dut later, liet hij het lichaam verdwijnen en vluchtte naar de andere kant van het land, zonder een spoor achter te laten. Sindsdien heeft hij nooit meer iets van Baxter – of zijn familie – gehoord.
          In LA pakte hij al snel zijn oude leventje op, alleen deze keer min of meer – want met zijn geschiedenis kan je veel vragen stellen – met zijn eigen voorwaarden. Ondertussen heeft hij zich via contacten en mogelijke chantagemiddelen opgewerkt tot de hoogste klassen. Hij heeft een tiental meisjes onder zich werken, waarvan er vier nogal sterk in zijn greep zitten. Voor zover hij nog weet hoe dat moet, geniet hij van zijn leven, en probeert hij zijn angsten, trauma’s en al die andere troep te negeren.













    You break me down, you build me up, believer, believer

          Extra     

    Likes: The Nightmare before Christmas, Halloween, Chips, seks, ...
    Dislikes: (Oude) mannen, piemels, badkamers, tegels, soaps, pindakaas, de kleine zeemeermin, seks, ...
    Geaardheid: Hij heeft er een tijd over getwijfeld, maar Jay is zo goed als 100% hetero. Hij heeft zelfs een schurfthekel aan piemels, maar door gewoonte kan hij dat aan de kant zetten. Op onvoorziene momenten reageert hij wel wat geschokter.
    Linkshandig: Jayno is linkshandig, vandaar de grote overvloed van tatoeages en littekens op zijn rechterarm.
    Talen: Als kind leerde hij Nederlands en hij verstaat nog wel wat, maar uiteraard gaat het niet meer vlot. Als hij het weer zou leren, kan het zijn dat hij een West-Vlaams accent heeft. Verder spreekt hij Engels, met uiteraard een Amerikaans accent. Hij kent ook gebarentaal en kan tamelijk goed liplezen.
    Angsten: Kleine, betegelde ruimtes ~ Baxter ~ Liefhebben
    Films: Tijdens zijn kindertijd heeft hij The Nightmare before Christmas ontzettend vaak bekeken. Hij kent alle liedjes en kan bijna heel de film quoten, doordat hij ook nu nog af en toe eens kijkt. Het is zo'n beetje zijn guilty pleasure. Aan de andere kant hebt je De Kleine Zeemeerming. Hij heeft de film nooit gezien, maar wel nog vaker gehoord dan de vorige. Dat kwam doordat Baxter de tv altijd loeihard zette wanneer hij Jay meenam naar het badkamertje. Jay's reactie op deze film is dan ook niet positief. De ene keer ontlokt het een woede/paniekaanval van jewelste en een andere keer versteend hij. Hij moest ooit ook eens kotsen.
    Doof: Jayno is bijna compleet doof aan zijn linkeroor, maar heeft al sinds zijn vroege kindertijd een hoorapparaatje. Tegenwoordig heeft hij dan ook het modernste, kleinste snufje in zijn oor steken, waardoor het bijna niet merkbaar is. Om zijn goede oor te beschermen, draagt hij een gepersonaliseerd stopje in zijn rechteroor tijdens feestjes.
    Middelen: Jayno heeft een lichte alcoholverslaving en neemt af en toe drugs wanneer zijn verleden hem inhaalt. Dit zorgt ervoor dat hij nog onstabieler wordt en in de periodes waarin hij onder invloed is, durft het wel eens misgaan. Hij heeft geen remmingen op zo'n momenten, zowel verbaal als fysiek.


    My life, my love, my drive, it came from... Pain!

          Relaties     

    Vrienden:
    Vijanden:
    Geliefdes:
    Anderen:

    Quotes: Believer - Imagine Dragons

    [ bericht aangepast op 13 juni 2017 - 0:10 ]


    Mhm?

    Kan het zijn dat je de aanvraag van goud hebt gemist? (:


    Mhm?

    Woww, gekke lay-out! I like it! :Y)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    weet je, er zijn ook andere manieren om iemand duidelijk te maken dat hij/zij niet welkom is, maar negeren is nu niet bepaald de meest beleefde manier. hoe dan ook, i'll leave it with this

    [ bericht aangepast op 14 juni 2017 - 22:13 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ^ misschien heeft ze gewoon je bericht gemist, aangezien ze het druk heeft met reizen en thuiskomen en weer klaarmaken voor een volgende reis.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    twee drie keer? (mijn eerste reactie stond vlakbij de andere (die ze wel gelezen heeft want ze heeft het topic geüpdatet)) in het praattopic had ze ook niet gereageerd op mijn reacties (en hier noch op die van Pennywiise), maar ja, misschien heb je wel gelijk (al vind ik het heel selectieve reageren gewoon opmerkelijk)

    ik snap dat ze het druk heeft, maar deze drukte kon de TS best wel voorzien op voorhand, dus ik vind het persoonlijk in eerste instantie al vreemd dat je dan een RPG opent (en niet even wacht totdat je het rustiger hebt) omdat je anders gewoon je RPG gaat lopen verwaarlozen

    also ik wil hier geen punt van maken, want het maakt toch allemaal al niet meer uit.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2017 - 22:53 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ow ik heb ook maar 1 reactie gezien dus ik denk dat het wel kan. Het is in ieder geval duidelijk dat je je oordeel al klaar hebt, dus misschien moeten we deze discussie maar laten voor wat het is.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Ow ik heb ook maar 1 reactie gezien dus ik denk dat het wel kan. Het is in ieder geval duidelijk dat je je oordeel al klaar hebt, dus misschien moeten we deze discussie maar laten voor wat het is.


    Ik wil zeker geen discussie voeren en ik kies geen kant, want het kan wel echt toeval zijn - voor dat oordeel zal de TS zelf moeten reageren - maar het is wel echt zo dat mijn reactie gewoon op deze pagina staat.


    Mhm?

    Ik denk dat er beter een pb/gb naar de TS gestuurd kan worden met de concrete vraag hoe het zit, dan dit hier te bespreken. (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Oh, woow. Jeetje. Het was helemaal mijn bedoeling niet om iemand te negeren. Pennywiise haar berichtje heb ik wel gezien maar helemaal vergeten te reageren.
    T was misschien niet t handisgte moment om een RPG te openen maar ik had echt niet voorzien dat ik het zo druk had als ik het nu heb.
    Dat ik andere latere berichtjes wel in het beginbericht aan heb gepast komt omdat mensen mij via PB/GB een berichtje om goedkeuring van hun rol hadden gestuurd, waardoor ik inderdaad selectief daarop reageerde.
    Ik vind t een beetje raar dat je mij niet eerst ook een berichtje stuurt om te vragen hoe het zit in plaats van me er gelijk te beschuldigen dat ik je negeer

    [ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 11:37 ]

    Ik schrijf me hierbij uit.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zou ik een jongen mogen reserveren alsjeblieft?
    Laat maar, ik zou heel graag mee doen, maar moet nog een paar rollen schrijven voor andere RPG'S.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 18:25 ]

    naestivate schreef:
    Zou ik een jongen mogen reserveren alsjeblieft?
    Laat maar, ik zou heel graag mee doen, maar moet nog een paar rollen schrijven voor andere RPG'S.


    De ts is al twee weken niet online gekomen, dus deze rpg is very dead


    Mhm?

    Ik schrijf me ook uit. Ik zie het niet gebeuren dat dit een vloeiende rpg wordt en blijft.