• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨


    She's imperfect but she tries

    ugh deze cursus, deze leerkracht, wat is het nu?


    Mhm?

    De afgelopen dagen heb ik alleen maar take-out gegeten en het is nu de 5e avond en ik weet echt niet meer wat ik nu moet gaan eten. Thais, Chinees, Mexicaans, Grieks? Miep, ik moet gaan leren koken.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kalanithi schreef:
    De afgelopen dagen heb ik alleen maar take-out gegeten en het is nu de 5e avond en ik weet echt niet meer wat ik nu moet gaan eten. Thais, Chinees, Mexicaans, Grieks? Miep, ik moet gaan leren koken.


    CHINEEEEEESE

    maar marokkaans is ook goed tho


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goud schreef:
    (...)

    CHINEEEEEESE

    maar marokkaans is ook goed tho


    Jaaaaa, maar die bezorgen alleen niet waar ik woon. So sad.

    En Chinees is zo lekker alleen, kei veel in je eentje. MIEP IK WEET HET ECHT NIET MEER.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dit is zo het soort dag waarop ik me afvraag of dit leven zelfs echt is en ik niet gewoon een poppenkastpoppetje ben.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    goud schreef:
    (...)

    ik had het eerst ook over wiskundebewijzen (maar ben toen gaan veralgemenen (: )

    ooit al eens de epsilon-deltabewijzen moeten doen VERSCHRIKKELIJK (blijkbaar is het voor 8 uur wiskunde ('advanced wiskunde', en die richting bestaat niet op heel veel scholen) maar onze leerkracht vond het geinig ons dat ook maar te leren)


    nee godzijdank niet, als ik het zo lees lol
    ik vond goniometrie wel de max, eigenlijk, en dat ging al niet helemaal lekker (niet helemaal dus)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    (...)

    nee godzijdank niet, als ik het zo lees lol
    ik vond goniometrie wel de max, eigenlijk, en dat ging al niet helemaal lekker (niet helemaal dus)


    GONIOMETRIE AAAAH daarin zien wij wederom een uitbreiding: de cyclometrische functies rip *cries*
    dit staat overigens niet in het graadplan van 3ASO (stroming met de hoogste mogelijke wiskunderichtng)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goud schreef:
    (...)

    GONIOMETRIE AAAAH daarin zien wij wederom een uitbreiding: de cyclometrische functies rip *cries*
    dit staat overigens niet in het graadplan van 3ASO (stroming met de hoogste mogelijke wiskunderichtng)


    NEE HAHAHA DOE HET NIET QING
    I swear. goniometrie was al erg genoeg, verder hoef ik er niks meer mee te maken te hebben :'D (alfastudie ftw)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    voor op de lijst met dingen die me niet erg bevallen: jongens/jonge mannen die openbare ruimte claimen door luide muziek te draaien en in een groepje rond te hangen en luid te schreeuwen/lachen terwijl ze alcohol consumeren

    luister. ik vind het prachtig dat jullie (vermoedelijk) plezier hebben en ben heel verheugd voor jullie, maar het verheugt me wat minder dat jullie het soort uitstraling hebben waardoor ik als jonge vrouw in mijn eentje tbh liever rechts over de sloot zou springen dan links langs jullie richting de weg lopen/fietsen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    voor op de lijst met dingen die me niet erg bevallen: jongens/jonge mannen die openbare ruimte claimen door luide muziek te draaien en in een groepje rond te hangen en luid te schreeuwen/lachen terwijl ze alcohol consumeren

    luister. ik vind het prachtig dat jullie (vermoedelijk) plezier hebben en ben heel verheugd voor jullie, maar het verheugt me wat minder dat jullie het soort uitstraling hebben waardoor ik als jonge vrouw in mijn eentje tbh liever rechts over de sloot zou springen dan links langs jullie richting de weg lopen/fietsen


    was dit op 't plein? Dan weet ik vrijwel zeker over wie je het hebt. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Toch Chinees besteld. 😏


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Gareth schreef:
    (...)

    was dit op 't plein? Dan weet ik vrijwel zeker over wie je het hebt. :'D


    Ja, soort van? Hoewel ze dit keer wel ergens anders stonden dan een andere keer, dus ik weet niet honderd procent zeker of het telkens dezelfde jongens zijn of verschillende groepjes. Ik heb ook niet hun kant op gekeken tbh, in een vage poging hun bestaan maar gewoon te negeren.

    Niet dat zij mij dat plezier deden. Ik ben niet letterlijk over de sloot gesprongen, maar wel langs jouw gebouw over die grasstrook gelopen ipv voor ze langs te fietsen, en alsnog werd ik luid nageroepen. In de toekomst zal ik een shirt met "fuck off en laat me in stilte passeren" moeten dragen, want ik weet niet hoe ik dat anders nog duidelijker zou moeten uitstralen, ugh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    als er iemand is die me ook maar iets kan vinden waar ik een grotere pesthekel aan heb dan fysica (personen tellen niet), dan krijgt die eeuwige roem en verdient die een standbeeld


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ubuntu schreef:
    als er iemand is die me ook maar iets kan vinden waar ik een grotere pesthekel aan heb dan fysica (personen tellen niet), dan krijgt die eeuwige roem en verdient die een standbeeld


    Idk, maar op een hommel stappen kinda did the thing for me.


    Mhm?

    Square schreef:
    (...)

    Ja, soort van? Hoewel ze dit keer wel ergens anders stonden dan een andere keer, dus ik weet niet honderd procent zeker of het telkens dezelfde jongens zijn of verschillende groepjes. Ik heb ook niet hun kant op gekeken tbh, in een vage poging hun bestaan maar gewoon te negeren.

    Niet dat zij mij dat plezier deden. Ik ben niet letterlijk over de sloot gesprongen, maar wel langs jouw gebouw over die grasstrook gelopen ipv voor ze langs te fietsen, en alsnog werd ik luid nageroepen. In de toekomst zal ik een shirt met "fuck off en laat me in stilte passeren" moeten dragen, want ik weet niet hoe ik dat anders nog duidelijker zou moeten uitstralen, ugh.


    ik gok dat eentje lang was met donker haar. dat is Marco. (hij had een pleinverbod lol) (ik voel me ook niet prettig bij ze haha) (vandaar dat ik een paar weken terug de politie heb gebeld)

    en true, ik ben ook een keer nageroepen. en m'n zusje ook. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.