• dageeeh, mensen van het goede leven,
    ik zit al sinds februari ofzo, voordat ik zo'n zes weken lang niet op quizlet ben geweest en toen dacht van hey laat ik weer eens terug gaan ik mis het wel een beetje, moet een idee in mn hoofd wat best wel werk gaat kosten met het uitwerken.
    maar ik vind het zelf gewoon echt een geweldig idee, als ik dat mag zeggen. Dus ik wil het ook heel graag uitwerken!!!!
    alleen ik wil dus zeg maar geen tijd verspillen aan iets als ik de enige ben die het wel iets grappigs vind, dus ik dacht, let's ask what other quizlet people think!!

    om het in het kort een beetje uit te leggen:
    veel bekende amerikaanse jongeren gaan niet meer naar een gewone high school want hier hebben ze of niet zo'n goeie ervaring mee, of geen tijd voor, whatever, maar die doen aan online high school. maar wat als er een school komt waar al die bekende personen naartoe kunnen en vriendjes kunnen worden met elkaar??!?!?!?!?!?!?
    het zou dan een school worden, gelegen in Los Angeles, die zich volledig richt op performing arts (music, acting & dance) + youtube, aangezien dat een steeds grotere en belangrijkere factor wordt. Deze school heeft alle voorzieningen die nodig zijn binnen de performing arts sector en zet zijn studenten op nummer 1, want als er iets tussendoor komt wat ook maar enigszins van toepassing is op de toekomst van de student (denk aan een auditie, het regelen van een optreden ergens, etc.), gaat de toekomst voor, en regelt school van alles om het leven van de studenten iets gemakkelijker te maken, denk bijvoorbeeld aan aangepaste roosters.
    De leerlingen hebben hun eigen slaapplekken in gebouwen bij de school, freshmans, sophomores, juniors en seniors allemaal een apart gebouw en leerlingen slapen met zn tweeën op een kamer.
    Deze school is een vooruitgang voor al die bekende jongeren, want net als bij online high school volgen ze gewoon school en lessen, maar hoeven ze niet van 's morgens half negen tot vier uur op school te zitten en wordt er meer rekening met de leerlingen zelf gehouden. Ook behouden ze zo sociaal contact, wat ze met online high school mislopen.
    Per jaarlichting zijn er drie klassen, de musicclass, de actingclass en de danceclass, de youtubers onder de leerlingen verschillen van afdeling en worden in een afdeling geplaatst gebasseerd op het soort video's dat ze maken. In de RPG zullen we dan de seniors volgen en er zullen zo'n 20 rollen beschikbaar zijn in de RPG (lekker niet te veel, maar ook niet te weinig).

    Ik zit te denken om dit in combinatie met bijvoorbeeld twitter te doen, omdat social media een behoorlijk grote rol speelt in het leven van beroemdheden en het me gewoon wel geinig lijkt. Als hier natuurlijk geen animo voor is, gaat dat ideetje niet door, is dit er wel maar willen mensen liever geen account er voor aanmaken, kunnen we altijd een topic aanmaken en dat als soort twitter gebruiken, en nouja, als genoeg mensen het willen zijn gewoon echte twitter accounts misschien nog wel gewoon het leukst en dan beeld je je al die volgers maar in!

    Verder kan ik nog niet zo snel meer vertellen want ik heb gewoon nog niet meer, maar ik hoop dat het er zo een beetje duidelijk staat beschreven allemaal en dat het jullie leuk lijkt!!!!!!!!!!!!!!!


    take risks

    Oh, dit klinkt heel leuk! Doet me ook denken aan Victorious haha.
    Ik zou zo mee willen doen, maar ik heb nul ervaring in de RPG-world haha


    look at the stars, look how they shine for you;

    Yukimura schreef:
    Oh, dit klinkt heel leuk! Doet me ook denken aan Victorious haha.
    Ik zou zo mee willen doen, maar ik heb nul ervaring in de RPG-world haha

    WOOOW DAAR HAD IK NOG NIET EENS AAN GEDACHT HAAHAHAH LOL!!!!
    eens moet de eerste keer zijn he (A)


    take risks

    Yukimura schreef:
    Oh, dit klinkt heel leuk! Doet me ook denken aan Victorious haha.
    Ik zou zo mee willen doen, maar ik heb nul ervaring in de RPG-world haha


    Heaven is a place that we all have

    Heb je dit idee nog steeds liggen? Haha, het lijkt me namelijk een heel gaaf idee!

    Als dit zou doorgaan zou ik ook graag meedoen!