• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 17:29 ]


    She's imperfect but she tries

    Hertentamen op m'n verjaardag over twee weken, echt leuk man :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Breukjes breukjes breukjes,

    Man, ik kan geen breuken meer zien. En ik moet er nog over schrijven :C


    Heb ik nu een Spaans lieveheersbeestje over mijn laptop heen lopen? Daaamn, die krengen zitten ook echt overal en zijn prob stiekem met mijn tas meegelift.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 12:43 ]


    Stenenlikker

    NOT NOW PERIOD, NOT NOW.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    als er één briljant hoofd het in zijn kop krijgt me maandag te bellen
    is die dood
    gewoon ff een waarschuwing


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil een PJO RPG. Damn.


    Volgens mij heb ik nog steeds net zo'n crush op je als toen ik nog single was vier jaar geleden. And I hate the feeling that I want to know what it would feel like if I would date you instead of my boyfriend.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik voel me zo misselijk van de zenuwen :/


    26 - 02 - '16

    ik word echt droevig van aardrijkskunde te leren (niet dat ik het moet leren want het is interessant) maar ik bedoel mondiale verschuivingen en draagkracht zijn niet bepaald onderwerpen waar je gelukkig van wordt D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    al die tijd verheugd op de zomer en nu is het zomer en wat doet jip

    niks

    beetje huilen soms


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik merk echt dat ik wel toe ben aan vakantie (waar is die berg motivatie waarmee ik dit jaar begon gebleven?). Nog één paper, dit moet ik kunnen...


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    goud schreef:
    ik word echt droevig van aardrijkskunde te leren (niet dat ik het moet leren want het is interessant) maar ik bedoel mondiale verschuivingen en draagkracht zijn niet bepaald onderwerpen waar je gelukkig van wordt D:


    waarom. in. godsnaam. zou. je. leren. als. je. niet. moet. vlak. na. de. examens?
    er zijn betere momenten om dingen te leren die je interesseren haha


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wauw, mijn humeur, echt


    Mhm?

    tot één september, lieve school


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Yes. Mijn exemplaar van Milk&Honey is binnen.


    Ubuntu schreef:
    (...)

    waarom. in. godsnaam. zou. je. leren. als. je. niet. moet. vlak. na. de. examens?
    er zijn betere momenten om dingen te leren die je interesseren haha


    all right lemme explain

    ik ben gestopt met school vanaf nu (vandaag (letterlijk ik heb net mijn laatste dag gehad), volgende week enkel nog even mijn rapport halen)

    ik ga mijn diploma zelfstandig halen (wat betekent dat ik met de examencommissie ga werken en al mijn examens ook zelfstandig ga voorbereiden wat ik nu aan het doen ben, want dit is leerstof van heel de derde graad). de examens vinden doorheen het hele jaar plaats. volgende week heb ik aardrijkskunde. tadam


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys