• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 17:29 ]


    She's imperfect but she tries

    goud schreef:
    ik mis echt het woord siblings in de nederlandse taal please


    of zoertje.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn ouders zijn 47 dit jaar en ik word 21.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gareth schreef:
    (...)

    Wat is daar erg aan? Ze worden pas over enkele maanden 63 en 71 en ik word bijna 21.


    Niks? Ik dacht dat de ouders van de meeste twintigjarige gemiddeld nog onder de 60 was. 😶


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    (...)

    Niks? Ik dacht dat de ouders van de meeste twintigjarige gemiddeld nog onder de 60 was. 😶


    Is het ook. Die van mij zitten alleen ver boven het gemiddelde. And I don't give a damn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    De zenuwen waren onnodig, gelukkig. De meneer van het cbr zei zelfs dat ik hem moest beloven mijn examen in een keer te halen, want dat zou me wel lukken als ik zo doorging als dat ik nu deed. Er gaat zoveel door me heen asdfghjkl.


    26 - 02 - '16

    ^
    Ah joh. Zolang de ouders maar goede ouders zijn en je van ze houdt en zij van jou houden boeit leeftijd toch niets? ^^

    ~
    Ah, daar zijn mijn ouders weer. Ben benieuwd of het ze opvalt dat ik letterlijk de gehele woonkamer schoon heb gemaakt én de keuken. Mn pa vast niet, die ziet nooit wat. :'D


    Smile. You're beautiful. <3

    Morii schreef:
    De zenuwen waren onnodig, gelukkig. De meneer van het cbr zei zelfs dat ik hem moest beloven mijn examen in een keer te halen, want dat zou me wel lukken als ik zo doorging als dat ik nu deed. Er gaat zoveel door me heen asdfghjkl.



    Yay, gefeliciteerd!! Fijn dat het zo goed ging! <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    "Clearly, the DSM–IV clinical significance requirement is no more than tautological fudge introduced because. . .'

    Ik haat verslagen schrijven. Maar nu ik erachter kom dat je dingen gewoon 'tautological fudge' kan noemen, wordt het ineens leuker.


    LittleOwlet schreef:
    (...)
    Action verkoopt ze vaak!

    Ja daar had ik vanochtend niet echt iets aan. Maar dankje haha.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Note to self: geen hakken meer dragen. Of de rest van je leven alleen nog maar hakken dragen, want holy fucking god, ik heb een weekje op platte schoenen gelopen en ik heb het idee dat mijn achillespees dood is. Of welke pees dan ook. Iets daar beneden and it hurts.


    She's imperfect but she tries

    Kalanithi schreef:
    (...)

    Yay, gefeliciteerd!! Fijn dat het zo goed ging! <3


    Thank you :3


    26 - 02 - '16

    Lol ok ik heb blijkbaar dus ook geen zeggen meer over mijn eigen camera en of ik hem wil gebruiken in mijn vakantie. Echt wauw. Kutfamilie.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tad schreef:
    Note to self: geen hakken meer dragen. Of de rest van je leven alleen nog maar hakken dragen, want holy fucking god, ik heb een weekje op platte schoenen gelopen en ik heb het idee dat mijn achillespees dood is. Of welke pees dan ook. Iets daar beneden and it hurts.


    Damn draag je normaal altijd hakken ;o ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tad schreef:
    Note to self: geen hakken meer dragen. Of de rest van je leven alleen nog maar hakken dragen, want holy fucking god, ik heb een weekje op platte schoenen gelopen en ik heb het idee dat mijn achillespees dood is. Of welke pees dan ook. Iets daar beneden and it hurts.


    Ik voel me ook altijd super wobbelig bij het dragen van platte schoenen als ik lang hakken aan heb gehad. Probeer het rustig op te bouwen, haha.


    Gareth schreef:
    (...)

    of zoertje.


    GUYS zuurtje overtreft alles (cat)


    /lol m'n pa heeft niet eens door dat ik mijn haar herkleurd heb


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys