• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 17:29 ]


    She's imperfect but she tries

    Kan ik mijn tutor uit het raam knikkeren? Rare man :/


    Seasons will change, but I shall remain

    Tad schreef:
    Note to self: geen hakken meer dragen. Of de rest van je leven alleen nog maar hakken dragen, want holy fucking god, ik heb een weekje op platte schoenen gelopen en ik heb het idee dat mijn achillespees dood is. Of welke pees dan ook. Iets daar beneden and it hurts.


    jaaa toen ik mijn enkel had gebroken moest ik vier dagen in open gips maar toen kregen ze mijn voet niet recht waardoor ik in een positie zat zoals je hakken draagt (hoek van 120 graden of zo) en na mijn operatie hadden ze het recht gezet (hoek van 90 graden) EN DAT DEED ZOVEEL PIJN AAN MIJN ACHILLESPEES (als ze het niet recht hadden gezet zou ik nooit meer platte schoenen kunnen dragen)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 17:13 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goud schreef:
    (...)

    jaaa toen ik mijn enkel had gebroken moest ik vier dagen in open gips maar toen kregen ze mijn voet niet recht waardoor ik in een positie zat zoals je hakken draagt (hoek van 120 graden of zo) en na mijn operatie hadden ze het recht gezet (hoek van 90 graden) EN DAT DEED ZOVEEL PIJN AAN MIJN ACHILLESPEES (als ze het niet recht hadden gezet zou ik nooit meer platte schoenen kunnen dragen)



    AHHHH dat hebben ze bij mij ook een keer gedaan. Ik kan de pijn nog voelen.. :<
    Maar hee we kunnen nu tenminste platte schoenen aan, hoezee!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    'Unless DSM–5 comes to its senses, the current diagnostic inflation will soon be much worse.'

    Damn. Deze auteur is zo sassy. Love it.


    Kalanithi schreef:
    (...)


    AHHHH dat hebben ze bij mij ook een keer gedaan. Ik kan de pijn nog voelen.. :<
    Maar hee we kunnen nu tenminste platte schoenen aan, hoezee!


    yaas hahaha yay voor de achillespees (bloos)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    oh well ik word echt helemaal droevig van de PPP-driehoek en de EV
    het is gewoon niet eerlijk :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tad schreef:
    Note to self: geen hakken meer dragen. Of de rest van je leven alleen nog maar hakken dragen, want holy fucking god, ik heb een weekje op platte schoenen gelopen en ik heb het idee dat mijn achillespees dood is. Of welke pees dan ook. Iets daar beneden and it hurts.


    Überhaupt beter geen hoge hakken, maar gewoon schoenen met stevige zolen zoals Dr. Martens :3


    26 - 02 - '16

    Over minder dan een maand is het een jaar geleden en nog steeds barst ik in tranen uit elke keer ik zijn naam hoor. Dit had nooit mogen gebeuren. Je verdiende dit niet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zoveel pezennnnn. Ik draag niet altijd hakken haha, maar ik heb het afgelopen winter tot nou ja, nu, in verhouding wel veel gedragen (niet bizar hoge haha), veelal omdat de gelegenheid dat ook wel vroeg, en nu met de hitte heb ik eerst weer een lange tijd achter elkaar platte schoenen aangehad en au.


    She's imperfect but she tries

    ik heb zo'n hekel aan dit weer...


    Caution first, always.

    OMG! Francien van Franciens katten wil gewoon een tekening van Pim maken bovenop de prijs die ik al gewonnen heb dfnaklfdnaklfndkla al deze goedheid <3


    26 - 02 - '16

    Can you read. IK ZEG NET DAT IK HET ZO GA DOEN.
    Je bent soms zelf net zo irritant als dat anderen voor jou zijn. Ik heb zin om je te uninviten voor mijn feestje, really.


    Deep inside, I've never felt alive

    Tad schreef:
    Zoveel pezennnnn. Ik draag niet altijd hakken haha, maar ik heb het afgelopen winter tot nou ja, nu, in verhouding wel veel gedragen (niet bizar hoge haha), veelal omdat de gelegenheid dat ook wel vroeg, en nu met de hitte heb ik eerst weer een lange tijd achter elkaar platte schoenen aangehad en au.


    probeer eens op je hurken te zitten met je knieën tegen elkaar en je hielen op de grond (wbw)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    OMG NEE IK HEB MIJN 10.000'STE POST GEMIST OMG NEE NEE NEE HOE ZELFS

    OPEENS HEB IK ER ZOVEEL


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    cry ;-;


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys